Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Bacalao ... Har et problem, hjelp?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-10-11, 12:19   #1
Marenaab
Juniormedlem
 
Marenaab sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 27
Marenaab er på en erverdig vei

Bacalao ... Har et problem, hjelp?

Skal bort i hele helgen, det er bacalo til middag på banketten. What to do? Dette er et stort selskap.

Marenaab er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:20   #2
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bacalao.. Har et problem, hjelp?

Ring stedet du skal spise og spør om det er mulig med individuell tilpasning.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:21   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Bacalao.. Har et problem, hjelp?

hva er problemet? Om du kan spise det?

Bacalao kan du spise litt av http://www.matvareguiden.no/sokemask...o&type=matvare

Åsså kan du prøve å spise deg mett på "din" type mat før middagen.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:24   #4
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bacalao.. Har et problem, hjelp?

Er ikke bacalao rimelig ok da? Riktignok tomatsaus, men olje og fisk også... Og potet spiser man akkurat så mye (lite!) av som man vil...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:24   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bacalao.. Har et problem, hjelp?

Plukk ut potetene og spis resten, det er lavkarbo deluxe. Heldiggrisen, jeg elsker baccalao!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:28   #6
Marenaab
Juniormedlem
 
Marenaab sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 27
Marenaab er på en erverdig vei

Sv: Bacalao.. Har et problem, hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Plukk ut potetene og spis resten, det er lavkarbo deluxe. Heldiggrisen, jeg elsker baccalao!

Da går jo det bra jippi!

Marenaab er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 16:33   #7
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Bacalao ... Har et problem, hjelp?

Ble bedt bort på bacalao for ikke så lenge siden. Var veldig lite potet i den vi fikk servert - den var tilogmed kjøpt ferdig i fiskebutikk (så man skulle jo nesten tro at de ville ha drøyd den med masse potet?). Så jeg spiste med god lyst, jeg og merket ikke så mye til det etterpå. Lapskaus noen uker etterpå derimot...

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 17:59   #8
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bacalao ... Har et problem, hjelp?

Jeg har bacalao til middag i dag. Uten potet. Har en super oppskrift med bare fisk, løk, tomat og paprika. Den har jeg brukt i alle år lenge før lavkarbotida. Best med kokt potet til, men veldig god uten også.

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 18:02   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bacalao ... Har et problem, hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Bombus, her.

Jeg har bacalao til middag i dag. Uten potet. Har en super oppskrift med bare fisk, løk, tomat og paprika. Den har jeg brukt i alle år lenge før lavkarbotida. Best med kokt potet til, men veldig god uten også.

Jeg lager også uten poteter, men jeg bruker også hvitløk, chili, oliven og olivenolje oppi.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 21:32   #10
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Bacalao ... Har et problem, hjelp?

Har også brukt å lage bacalao i ovnen, med masse paprika, løk, tomater, oliven, sqash. Heller over olivenolje og krydderurter og baker det på 200 grader i ca 45-60 min (til det er ferdig).

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 21:53   #11
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Bacalao ... Har et problem, hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Har også brukt å lage bacalao i ovnen, med masse paprika, løk, tomater, oliven, sqash. Heller over olivenolje og krydderurter og baker det på 200 grader i ca 45-60 min (til det er ferdig).

Denne hørtes veldig god ut - du kunne ikke tenke deg å legge ut oppskriften vel?

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 23:41   #12
tullejenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 18
tullejenta er på en erverdig vei

Sv: Bacalao ... Har et problem, hjelp?

Elsker bacalao.. Men skal prøve å endre litt på superoppskriften min. Kansje ha skiver med squash istedenfor potet.. Elsker jo potet.. Noen som har en god oppskrift på lavkarbo bacalao?

__________________


tullejenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 20:13   #13
herermitthjem67
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 13
herermitthjem67 er på en erverdig vei

Sv: Bacalao ... Har et problem, hjelp?

Å det er så godt Jeg lurte også på hva jeg skulle gjøre en gang, men jeg bare plukket ut potetene Som flere her har nevnt før meg...

__________________
I full gang med slankingen Følg meg på min blogg
herermitthjem67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pasta-bacalao danielve Middag 1 13-08-11 10:05
Problem? Armagedon Ketolysekuren 14 18-11-08 15:41
Fase 3 og et problem mindor Eurodiett 5 04-05-08 09:17
Bacalao krokus Oppskrifter 1 03-04-07 00:03
Oppskrift på bacalao/klippfisk? mofe Middag 1 20-11-05 14:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no