Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Flere som ikke liker endringene i Kavliosten?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-06-12, 14:44   #1
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Flere som ikke liker endringene i Kavliosten?

Jeg bare lurer på om det er flere som tenker som jeg? Jeg har nemmelig oppdaget at kavli osten er endret sånn at man kan lettere bruke det i hamburgere og lignende. Men ulempen er jo at jeg ikke får til de ostekjeksene som jeg freser i mikroen og bruker som erstatning for brød Og det kjenner jeg er frustrerende! Den gamle typen, med papir imellom de ble jo så sprø og luftige! Men når jeg bruker den nye osten, så blir den bare flat og ekkel

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 14:52   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: flere som ikke liker endringene i kavli osten?

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Jeg bare lurer på om det er flere som tenker som jeg? Jeg har nemmelig oppdaget at kavli osten er endret sånn at man kan lettere bruke det i hamburgere og lignende. Men ulempen er jo at jeg ikke får til de ostekjeksene som jeg freser i mikroen og bruker som erstatning for brød Og det kjenner jeg er frustrerende! Den gamle typen, med papir imellom de ble jo så sprø og luftige! Men når jeg bruker den nye osten, så blir den bare flat og ekkel

Send en mail til kavli. Jeg er nok sikker på at produktutviklingsteamet gjerne vil vite om misfornøyde kunder også... Kanskje det engang kan bli to ulike produkt...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 14:58   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: flere som ikke liker endringene i kavli osten?

De har ikke gjort sånn på alle typene?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 15:06   #4
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: flere som ikke liker endringene i kavli osten?

Jo, jeg mener det er kommet på alle typene. De har nok kanskje ikke fått ut de gamle pakkene i butikken, men jeg ser kommer mer og mer av de nye typene imellom de gamle. Ser det spesielt i de store butikkene her i trondheim. Irriterende. Jeg har sendt en mail, men vil tro det hjelper hvis enda flere kontakter kavli og sier det samme....

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 15:51   #5
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: flere som ikke liker endringene i kavli osten?

WHAT???? går det ikke an å lage osteknekkis av kavli skivet lenger?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 16:20   #6
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som ikke liker endringene i kavli osten?

Går det ikke i ovnen heller?

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 16:24   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Flere som ikke liker endringene i kavli osten?

Jo, det går, men de blir flatere enn før!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 16:49   #8
Ejlis87
Nytt Medlem
 
Ejlis87 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 5
Ejlis87 er på en erverdig vei

Sv: Flere som ikke liker endringene i kavli osten?

Har du forsøkt taffelost skiver? de funker også veldig bra i mikroen som ostekjeks

__________________




Silje
Ejlis87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 17:08   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Flere som ikke liker endringene i kavli osten?

Bruker vanlig Norvegia, jeg.. Billigere.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 17:23   #10
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Flere som ikke liker endringene i kavli osten?

Taffelost blir jo ikke skikkelig sprø, og norvegiaen blir ikke like luftig..., blir skikkelig deppa her jeg altså om den ikke blir sånn sprø og boblete, luftig som før. Det er jo virkelig verd pengene synes jeg...

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 23:20   #11
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Flere som ikke liker endringene i kavli osten?

Ja den nye typen fra kavli blir bare tynn og flat...

Nei jeg har ikke prøvd særlig annet egentlig. Bare brukt kavli typen. Mannen prøvde cheddar ost i skiver en dag og de ble kjempegode! Må vel kjøpe inn noen nye typer og teste en dag

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treningsenter liker ikke LCHF Okie Trening 24 04-07-11 19:42
Liker ikke grønnsaker ... ninasov Ketolysekuren 16 16-01-11 21:52
Liker ikke blomkål Charlotte88 Middag 6 11-08-09 14:46
Hva kan man erstatte egg med, for en som ikke liker det? Klumpedama Mer enn 30 kg overvekt 4 29-01-09 15:20
Liker ikke sjømat:(.... Hyper Spørsmål og svar 5 05-09-06 15:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no