Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Er det mulig?

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-11, 16:13   #1
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Er det mulig?

Nå er jeg glad altså! Har nå gått ned 13 kilo, men har liksom ikke sett så mye forandring på kroppen, hverken på målebånd eller i speilet. Bare på vekten. Og i dag, for en liten stund siden, kom min mor med en pose fra vero moda, med klær oppi. Gav den til meg, og spurte om jeg ville prøve noe klær hun hadde kjøpt til meg. Men jeg visste jo at det ikke kom til å passe uansett. Jeg har ikke kjøpt klær fra "vanlige butikker" siden jeg gikk på barneskolen! Har måttet ty til butikker der de har egne avdelingr for overvektige i mange mange år Men for å ikke skuffe henne, måtte jeg bare prøve da. (siden det var 2 bukser og en jakke, visste jeg at det bare var en del som kom til å passe alikevel, og jeg hadde rett(trodde jeg )) Prøvde jakken og den passet, var faktisk littegranne stor også, men deilig å varm. Så prøvde jeg de forbaskade buksene, og da jeg hadde fått presset med nedi, følte jeg meg helt deformert! hehe... Men så så jeg jo at jeg hadde tatt den på bak-fram... Så snudde jeg buksa, og den satt som et skudd!! Tihi Følte bare for å skryte bittelittegrann..!

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:16   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Er det mulig? :D

Så flott da

Gratulere

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:36   #3
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Er det mulig? :D

HERLIG fortelling, takk for at du delte den med oss

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:51   #4
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det mulig? :D

Takk takk! Selv om 13 kilo er langt fra målet, er det ganske mye for meg! Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg veide så "lite".

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:55   #5
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Er det mulig? :D

Så herlig!! Blir glad på dine vegne!!

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:28   #6
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Er det mulig? :D

Bare lurer på hvordan du klarte det kunststykket og ta på deg buksa bak frem

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:31   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Er det mulig? :D

Kult!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:39   #8
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det mulig? :D

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Bare lurer på hvordan du klarte det kunststykket og ta på deg buksa bak frem


HAHA! Ja det kan du si. Nei, de var jo ganske like i mønsteret, både framme og bak. Men IKKE i formen. Og så var den veldig(hehe) ubehagelig da jeg fikk tatt den på(feil vei)... Jeg merket at den var feil vei da jeg prøvde lommene, og de gikk bakover! men det er jo meg i et nøtteskall, så jeg er ikke overrasket. Jeg er da ikke vant til dongeribukser(uten knapp å smekk vel og merke), når jeg bare har gått i svarte joggebukser med spring i livet og tights de siste årene.

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:51   #9
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Er det mulig? :D

ok,skjønner Fikk bare et veldig artig bilde i hodet uansett, gratulerer så masse med flott vektnedgang!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:51   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Er det mulig? :D

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Bare lurer på hvordan du klarte det kunststykket og ta på deg buksa bak frem

Fniis - det lurer egentlig jeg også på

TAKK for at du deler positive historier med oss!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:52   #11
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det mulig? :D

Bare hyggelig

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 02:10   #12
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Er det mulig? :D

Så bra.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 09:39   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er det mulig?

Vel, nittitallet er jo på vei tilbake, så for alt jeg vet er Kris Kross veldig retro om dagen .

Men, så herlig! Husker selv det kicket jeg fikk da jeg kunne handle klær på de "normale" avdelingene! Aldri mer om jeg skal sette mine bein på XLNT, BiB eller hva det nå alt heter igjen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 10:00   #14
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: Er det mulig?

Så bra !! Tenker det var en Herlig følelse. Så flink du har vært

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 14:49   #15
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Er det mulig?

Gratulere så mye! Litt samme opplevelsen som da jeg snoket i salgshyllene på Cubus i går, og oppdaget at jeg måtte "nedgradere" enda en strs. Er virkelig en motivator.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 20:01   #16
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vel, nittitallet er jo på vei tilbake, så for alt jeg vet er Kris Kross veldig retro om dagen .

Haha! Må le også

Og ja, det er en skikkelig motivator! Rett og slett gøy!

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 17:40   #17
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Er det mulig?

Gratulerer! Herlig, herlig følelse!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 18:09   #18
Rosekinn
Medlem
 
Rosekinn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 76
Rosekinn er på en erverdig vei

Sv: Er det mulig?

å så deilig! Jeg har gått ned en del, men har brukt lang tid på det. Til vanlig så tenker jeg ikke over det, men hender jeg får noen aha opplevelser når jeg prøver klær. Å det er så deilig Man trenger å skryte litt av seg selv innimellom! Velforjent!
Kos deg med vekttapet og lykke til videre! Å ta med deg de små seierne i hverdagen!

Rosekinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 14:49   #19
Poppy
Medlem
 
Poppy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 116
Poppy er ny på veien

Sv: Er det mulig?

Gratulerer!

__________________

"Hva ville du ha begynt med hvis du visste at du lyktes?"
Journalen


Poppy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:02   #20
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det mulig?

Takk takk Og bare til opplysning; de buksene som satt som et skudd begynner nå å bli løse rundt omkring overalt. Selvfølgelig er de "gått inn" nå, men ikke mye Det beviser bare at 2 kilo ikke er BARE 2 kilo, for det er faktisk mye, og utgjør en stor forskjell Så dere som klager på at dere "bare" går ned så og så lite de første ukene skal vite det Alt kommer, som oftest, til slutt. Bare vær litt tålmodig og se resultatene komme med tiden. Det har det gjoordt for meg hvertfall.

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 16:13   #21
Bellamie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 14
Bellamie er på en erverdig vei

Sv: Er det mulig?

I dag måtte jeg til byen å kjøpe nye bukser! . Det er ikke store utslag på vekten, men buksene kan jeg nå ta av og på uten å åpne glidelåsen...

Men jeg liker ikke å kaste klær, så noen av de fineste buksene jeg hadde, som ALDRI skal bli passe igjen, er nå på vei i posten til min søster, med påskudd om at de er litt forkorte på bena til meg. Man er jo diplomat....

Bellamie

__________________






Bellamie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 16:39   #22
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av Bellamie, her.

I dag måtte jeg til byen å kjøpe nye bukser! . Det er ikke store utslag på vekten, men buksene kan jeg nå ta av og på uten å åpne glidelåsen...

Men jeg liker ikke å kaste klær, så noen av de fineste buksene jeg hadde, som ALDRI skal bli passe igjen, er nå på vei i posten til min søster, med påskudd om at de er litt forkorte på bena til meg. Man er jo diplomat....

Bellamie

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 17:06   #23
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Er det mulig?

Så gøy da

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 18:13   #24
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det mulig?

Gratulerer! Moro med konkrete bevis på at kostomleggingen virker

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 17:57   #25
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det mulig?

Morsomt å lese denne tråden nå som jeg faktisk har dobblet vektnedgangen. Og de buksene som satt som et skudd for 13 kg siden, er alt for store Hurra for lavkarbo!

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det mulig? Grovsnus Spørsmål og svar 5 27-06-08 11:39
Er det mulig? Mjauritz Spørsmål og svar 3 01-03-08 18:00
Er det mulig??? HP Atkins kosthold 10 31-03-04 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no