Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Selvskryt

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-12, 09:45   #1
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien
Talking

Selvskryt

Starta lavkarbo i siste halvdel av august, etter å ha hatt noen kilo for mye i størsteparten av mitt voksne liv, og MANGE kilo for mye etter at jeg ble gravid med elste for litt over 7år siden..
Har ikke fulgt en spesiell retning, men kutta ut sjokolade og potetgull på kveldene, brød, poteter, pasta og ris. Begynte å spise grønnsaker, som jeg knapt har spist i mitt liv (har vel enda ikke et rikt utvalg, men det kommer )

Da jeg starta i august veide jeg 99.9 kilo Og i dag morges veide jeg 80,2 kilo det jeg veide når jeg ble gravid første gangen
Det feiret jeg med å ta en rask spasertur etter at jeg hadde levert i barnehagen.... Nå er operasjon "oppbygging av muskler" starta, for det er ingen tvil om at jeg har slanka vekk en del muskler også
Tror jeg må lage meg en treningsjournal
På toppen av det hele så har jeg nå vært røykfri i over 1 år.....

Jeg er så himla stolt av meg selv;o))))))))))))))))))))))))))))

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 10:33   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Selvskryt

Flott jobba! Jeg begynte samtidig som deg, og begynte på treningsstudio fra nyttår av. Som du sier så har vi nok slanket vekk en del muskler også, men de kommer tilbake så snart du får trent litt. Kjenner nå etter et par måneder med trening at musklene er der og kroppen begynner å strutte av energi. Nåja, mye mer enn før i alle fall... Jeg merker også at vekttapet går mye senere nå når jeg trener, men så lenge det går rett vei så har jeg det ikke travelt. Klokket inn 16, 2 kg ned siden august denne uken, og med 5,8 kg til mål har jeg råd til at det går litt saktere nå.

Stå på videre, dette er jo bare knallbra gjort!!!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 11:32   #3
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Selvskryt

Det er kjempebra, godt jobba!

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 11:35   #4
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Selvskryt

Selvskryt er vel skrytt, og det er opplagt at du fortjener det !

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 12:12   #5
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Selvskryt

Takker og bukker alle sammen
Det gjør ikke meg heller noe at det går saktere nå på slutten Index.... Alt under 80 er det utrolig lenge siden jeg har vært, aner ikke engang om jeg noen gang kommer så mye lengre ned
Men drømmer om at jeg i løpet av det neste halvåret/året veier en plass mellom 70-75, veltrent og veldreid

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 12:29   #6
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Selvskryt

Godt jobba!! Skryt i vei, det har du absolutt gjort deg fortjent til

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 13:21   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Selvskryt

Selvskryt kommer fra hjertet, hehe - og du har all grunn til å være stolt av deg selv! Gratulerer og fortsett slik!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 15:48   #8
pappaegøyen
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 184
pappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snill

Sv: Selvskryt

Gratulerer så masse

pappaegøyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 15:53   #9
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Selvskryt

Så kuult å høre!

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 16:30   #10
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Selvskryt

Hurra for deg Utrolig flott innsats

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 16:58   #11
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Selvskryt

GRatulerer! Ikke verst å gå ned når man til og med har slutta å røyke!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 22:31   #12
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Selvskryt

Tusen takk i fleng folkens;o)))))))
I ettermiddag bar jeg og mannnen min en 3seter og en 2seter fra 3etasje og ned... vannvittig ukurrante sofaer å bære, så det tok nesten en halv time... Meeen det er jo en halv time styrketrening

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 16:50   #13
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Selvskryt

Kjempebra! Gratulerer! Det må være en herlig følelse Selvskryt gjør ingenting annet enn godt Stå på!

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Selvskryt madisa Livets lyse side 11 24-01-11 00:33
Selvskryt! Lurer* Mer enn 30 kg overvekt 23 23-12-09 02:01
Litt selvskryt, og et spørsmål sara Generell diskusjon 2 23-05-09 20:28
Selvskryt ! May Lavkarbo generelt 11 06-11-05 11:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no