Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Begynte i dag!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-06, 15:04   #1
mette
Juniormedlem
 
mette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: I en liten bygd ved landegrensen...
Innlegg: 14
mette er på en erverdig vei

Begynte i dag!

I dag begyntre jeg kuren! Bakte grovt soyaprotein brød i går og det funker for meg. Hitil i dag har jeg spist tre tynne skiver med mageros til frokost og eggerøre med laks og asparges til lunsj. Måtte ta meg en skive brød med skinke igjen i sta da jeg ikke ble så veldig mett til lunsj. Og regner jeg rett i flg. ketolyseboken er jeg nå opp i 7 g karbo hittil. (?)
Noen her med begynnertips? Vil jeg være litt ekstra sulten i begynnelsen?
Har vært på innkjøp av det meste jeg vet jeg trenger i noen dager nå så jeg håper virkelig at dette kommer til å funke for meg...

__________________

Målet skal nås!
mette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-05-06, 15:11   #2
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Begynte i dag!

lær deg å tell kh og vei maten. det er veldig viktig i begynnelsen. det finnes mange tellefeil. så etterhvert så sitter det.

jeg bruker fitday www.fitday.com er kjempe grei og nøyaktig.
den er på engelsk. og man kan enten bruker de matvarene som er lagt fra før av på engelsk eller man kan legge inn sine egne. matvar tabellen vår finen du jo på forsiden av lavkarbo.no

nå har vel jeg gått på ketolyse i ca 2 mnd. (husker ikke helt)

og tell heller 1 kh på ost, og light brus. enn 0 kh. da er litt enklere å ha oversikten.
produsenten har lov å skirve 0 kh når det er under 1 kh. det kan være 0,99 kh i et produkt men så allikvel skrive de 0 kh og lurer oss lavkarbere.

har du spørsmål så hyl ut. vi er mange som kan hjelpe.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-06, 16:53   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Begynte i dag!

Hei

Sørg for å ha masse grønnsaker og egg i kjøleskapet og om du har fryser, fyll den opp med ting som du kan lage raskt og enkelt så du har riktig mat tilgjengelig

Istedenfor å spise skive, bruk karbene på grønnsaker, det metter mer og blir mye større mengde slik at du blir mindre sulten.

Blir du fysen på noe er babybel småoster glimrende snacks

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Måltid for en laaang dag janmesi Lunsj 11 22-02-06 14:27
I dag "sprakk" jeg gitt! Nille Fysisk og mental helse 19 27-03-05 09:35
Harselering av Atkins på radio i dag Carbokiller Generell diskusjon 2 02-03-04 22:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no