Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-05-11, 18:51   #1751
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Elinemor: Først må jeg bare neie og bukke og gretulere med så bra resulteter! Du verden. Hvordan vil du oppsumere det til hit på ED? For det andre vil jeg si: du må ut å nyyyyyyyyyyyyyte å kjøpe klær. Du kommer til å få deg sjokk. jeg fikk sjokk etter 15 kilo. Passet så mye mindre str. og ikke nok med det- kroppen er ikke feil dimensjonert lenger, så jeg er overbevist om at du glir inn i nye størrelser som aldri før. Hadde jeg vært deg ville jeg ha kriblet etter å kommet meg ut for å prøve. De du går i nå må være altfor STORE!!!!!!!!!!!!!!!
Popp: jeg gå ikke på noen produkter, bare følger 3abc. Det har ikke gitt det store utslaget de siste tre mnd. fordi eg ikke har vært tro mot opplegget. Men nå er jeg igang og jeg går ned i fase 3. Opptil 700 gram i uka på det meste. Men jeg spiser mest hjemmelaget knekkebrød av bare frø, vann. Oppskrift skal du få om du ønsker
Ellers spiser jeg salat og som ED ellers anbefaler. Målet før sommeren er over er å gå ned til sammen 20 kilo. Så vil jeg gå løs på de siste til neste sommer. Men har bestemt meg for å klare det før nyttår!!!! Det har blitt et mer realistisk mål. Sånn har det blitt for meg

Jeg koser meg i varmen, men merker jeg blir litt fortere slapp. Nå ser jeg uværsskyene er på vei- så værmeldingen stemmer!

Titti må bare si at du er ekstremt flink til å være standhaftig, beinhard og viljesterk, opp i all bryllupsplanlegging.....

....og heie oss andre også..

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 18:04   #1752
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Inspirert av Monicas innlegg tråkket jeg ned på Oslo City etter jobb på klesjakt, og sant nok: Det var atskillig bedre å kjøpe nå. Selv om jeg fortsatt må operere i Stor-avdelingene...
Det som verre var, var at kortet ikke hadd dekning for alt jeg la på disken og jeg måtte plukke vekk noe. Men at det er tomt to dager før lønning, der er alt som før ED gitt

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 19:24   #1753
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra . Grattis med nye klær.

Blakk to dager før lønning, ikke verst, her er jeg gjerne blakk to dager etter lønning.

Høres ut som en god plan, Monica. Go for it.

Joda fokuset er her, trener hver dag hvis jeg har mulighet og følger ED så godt det lar seg gjøre.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 19:26   #1754
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Er det ikke deilig elinemor? Legg gjerne ut bilde i nytt outfit? Er blakk jeg også, men der skylder jeg på barcelonatur. og det som verre er, er at min lenge tamme sko-obsession har våknet til live igjen. Lenge siden jeg bare MÅ ha hatt et par sko. men på fredag skal jeg kjøpe da. Bestilt og greier. nydelige skinnsko i grå-lilla, med litt hel og tynn reim. Og helt herlige å gå i. passer perfekt til alle blomsterkjolene jeg har kjøpt for mange av. men det er jo så KJEKT!



idag har jeg ligget i sengen hele dagen med migrene. jeg skylder på sukker og dårlig søvn. så nå skal jeg prøve å være streng.har forresten tenkt litt gjennom hvorfor jeg driver å skeier ut hele tiden. ikke mye, men litt. hele tiden. skal prøve en periode med masse fett nå, så kanskje det stilner suget? Jeg er ikke helt komfortabel med det ennå. Men siden jeg har tatt blodprøver, og blir fulgt opp med lege, og skal ta nye etter en stund, ser jeg jo hvordan kroppen vil reagere på dette. men frukten er vanskelig å holde seg unna, men det går jo an å spise tre jordbær og ikke 20

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 19:34   #1755
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til med strengheten, Mille.
Hvis du spiser bær er det lurt å spise litt nøtter ved siden av, men det vet du sikkert?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 19:39   #1756
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

ja vet jo egentlig det, men godt å bli påmint det. får bli flink å alltid ha nøtter i vesken slik jeg var før

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 20:44   #1757
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Migrene er noe dritt Mille

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 09:10   #1758
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Lykke til med strengheten, Mille.
Hvis du spiser bær er det lurt å spise litt nøtter ved siden av, men det vet du sikkert?

Jeg mimrer jeg har hørt det før...men hvorfor nøtter til bær?

Ellers en glad dag! Gått ned 1,3 kilo siden forrige mandag. Deilig. Så nå er jeg 900gr. unna vekten på tickeren. Den skal ikke endres før jeg er PASSERT det tallet. En liten sånn motivasjons greie

Ha en fin fin dag, sol her i Stavanger

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 13:00   #1759
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Nøtter til bær pga fettet i nøttene mener jeg
Grattis med nedgang Monica - vi suser avgårde hele gjengen

Sol i Bergen også, og akkurat passe temperatur med deilig vind.
Jeg har forøvrig i dag avsluttet hjerteforsningen med en 24-timers blodtrykksmåling fra i går til i dag, og nå har jeg så og si perfekt blodtrykk!!!!
Snittet lå på 117/77, som er rett under optimalt nivå har jeg blitt fortalt.
Funket med medisin ja

Uansett, etter ørten blodprøver og 5 undersøkelser har de ikke funnet noe feil med hjerte - noe jeg jo er veldig fornøyd med.
(og kanskje det beviser at mer fett i kosten ikke er farlig, siden jeg jo har fulgt ulike lavkarbovarianter siden 2005 )

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 13:48   #1760
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Hadde vært bra med en LIKER knapp her , da skulle jeg trykket på den til Monica og Gro sine innlegg nå

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 14:27   #1761
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

gratulerer monica, og gro, så deilig det må være å vite at man er frisk!

det er vel en regel at man skal ha prtein til hvert måltid, husker hetland forklarte dette til meg. så tipper bær og skinke går fint også, men det er jo ikke like godt

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 14:33   #1762
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

gratulerer monica, og gro, så deilig det må være å vite at man er frisk!

det er vel en regel at man skal ha prtein til hvert måltid, husker hetland forklarte dette til meg. så tipper bær og skinke går fint også, men det er jo ikke like godt

hæhæhæ-skinkebær

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 14:44   #1763
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

ooo, hørtes plutselig ikke så ille ut allikevel

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 15:33   #1764
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

He,he...skinkebær....ny påleggsvariant...kanskje du blir en rik oppfinner....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 20:54   #1765
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Tyttebær og svinekjøtt?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 20:55   #1766
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Grattis med nedgang, Monica

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 09:08   #1767
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk, selv om jeg har gått de ned før må jeg glede meg over å ha klart det igjen. Jeg tenker ofte at det ikke er bra nok fordi jeg ikke er på minste notering, men går jeg ikke ned denne kiloen, kommer jeg meg heller ikke ned til neste! Så nå er det godt å være i siget. Hver kilo er en reell kilo!!!!!!
Idag er det skikkelig hjemme-fridag. Vondt i armen-får trykkbølge behandling for å få bort senebetennelsen. Skeikkelig vond å få og tre dager etter er det vondt...men men, vondt skal vondt fordrive....sies det!
Ellers hoster jeg litt og skal nyte en time på sofaen før jeg tar fatt på husarbeidet
...en ting mp feires...etter 2 år og 3 mnd. uten oppvask maskin, fikk vi en igår. Herlig!Jeg er megalei av å vaske opp. Jeg liker jobben, men med to barn og masse besøk nå og da, tar det ufattelig masse tid Så nå blir vel alt så mye bedre....eller hva?!!?!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 10:56   #1768
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med ny oppvaskmaskin! Over 2 år utenJeg bodde for meg selv i mange år uten maskin jeg også, men da jeg ventet nr 2 var det nok, ikke vært uten siden det nei. Du har sannelig vært tålmodig da ja!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 13:40   #1769
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Oj, ja da er du en tålmodig sjel, Monica.

her har jeg trent med Jillian, vasket huset og nå er slapper jeg litt av foran pcen.
Skal i brudesalongen og prøvekjolen min i ettermiddag.

Var litt usikker på om jeg skulle hoppe på vekta i dag, men så gjorde jeg det og ble så glad, nytt tall på vekta. 1,5 kg mindre enn minstenotering før påske.
Så nå er jeg spent på om jeg ser 71-tallet før bryllupet, det er neste delmål.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 14:08   #1770
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra tittiGratulerer!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 22:24   #1771
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så herlig Titti, og helt fortjent med all den innsatsen du gjør med Jillian
Gleder meg til du kan poste bilde av brudekjolen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 00:24   #1772
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 10:51   #1773
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg er ikke så ED flink for tiden, så at alle påskekiloene(2,8)og 200 gram til er borte i dag på veiedag, får være bra nok!!






streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 13:42   #1774
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Grattis Streber!! Så godt å være ferdig med påskekiloene

Hurra for deg og Jillian Titti!! Du er god!

For min del går det ok. Jeg er så heldig at jeg tåler karbohydrater godt, så jeg holder vekta ved å spise "normalt". Utfordringen er å holde seg borte fra snopeskapet... Jeg syntes det var mye lettere å motivere meg til å gå ned enn det er til å holde vekten. Var ute og skulle kjøpe bikini i går og det var ikke mye gøy... Noen som har tips til hvor de har bikinier som er lik bh'er? (altså uten stropper rundt halsen og MED push up) Hater de prøverommene med speil på alle kanter! Det burde hvert fall vært dempet belysning Skal til syden på onsdag og synes det er så tåpelig av meg at bikiniskrekken legger en demper på gleden
Det som er bra er at jeg har begynt å like å trene!! Det hadde jeg ALDRI trodd!
Nå skal jeg ta meg en kaffe Ønsker alle en strålende fredag!

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 14:55   #1775
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hurra, Streber.

Så deilig at du tåler karbo da, Ada.

Bikiniskrekken slipper vel aldri taket tror jeg, samme hvor tynne jeg blir, men det er liksom første dagen på stranda og så er det greit liksom....
God tur til syden.

I dag ble jeg litt irritert på meg selv, vekta mi er tom for batteri, så jeg veide meg på en gammel vekt i stedet og den viste en kg mer enn den andre gjorde i går og det var nok til at jeg følte meg litt fet med en gang.

Nei, nå er det helg og jeg er i godt humør. Har fått trent i dag også, et par ærend i byen før jeg hentet gullet mitt og nå bare slapper vi av her....
(har jo tusen bryllupstanker i hodet, men bestemt meg for å lande litt i helgen og ikke bekymre meg sånn...).

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no