Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-11, 21:12   #1876
hegemjos
Nytt Medlem
 
hegemjos sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 5
hegemjos er på en erverdig vei
Talking

Sv: Den store felles ED-tråden

Så gøy!! Kjekt å se at de funker da;-)

__________________




hegemjos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett - ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:28   #1877
Spisestue
Juniormedlem
 
Spisestue sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 32
Spisestue er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Da er jeg over på fase 2 etter å ha vært på fase 1 i ca 14 dager. Siden jeg i praksis har spist som i fase 2 allikevel () og har hatt fin vektnedgang (7 kg på to uker) sa ernæringsfysiologen at jeg like gjerne kunne fortsette med fase 2 nå i 2, mnd. Jeg håper det funker like bra, og gleder meg til matmåltidet hver dag (nå uten dårlig samvittiget).
Vekttapet var halvparten fett og halvparten vann, det var jo bra.

Det gjør det ganske lett med grilling i sommer, gleder meg.

Spisestue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:36   #1878
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Positiv lesning! Gratulerer med vekt tapet!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 12:58   #1879
Minsa
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 10
Minsa er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Heisann!!
Er helt fersk her å er på min andre dag på ed!
Litt om meg, er samboer 2 barn på 1 og snart 4 år. Bor i stavanger omrd. Har 3 uker igjen av permisjonen min før jeg begynner på jobb igjen.
Har en start vekt på 104 å målet mitt er 75 kg. Har virkelig troen på dette
Har sett noen fantastiske resultater på en bekjent av meg!
Lurer på hvilken produkter som ikke er noe særlig gode. Har til nå prøvd sjokolade drikken, jordbær deserten, soyanøttene, bringebær kjeks å bar.
Syns d smakte greit, fikk det jallefall ned. Hvordan er d med å drikke pepsi max? Prøver å prøve å kutte den ut, men d har blitt et glass å to til kvelden.
Ha en fin dag alle sammen! Gleder meg til å bli kjent med gjengen her inne å følge med på hvordan det går

Minsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 13:22   #1880
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Heisann, velkommen skal du være til et, synes jeg, flott forum og kanskje spesielt til oss ED folk i denne tråden, her får du støtte,råd og oppmuntring

Angående hva som smaker greit må du bare prøve deg fram, krydder gjør underverker med smakene på de produktene som ikke er så gode i seg selv. Selv har jeg landet på noen få jeg varierer på, samt mye grønnsaker. Er du lei av ED produkter en dag, ta et par egg med litt smør med salat til, helt greit, helt ok i fase 1 også


Lykke til!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:01   #1881
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulere med flott resultat Spisestue, og lykke til videre i fase 2

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:13   #1882
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Minsa, her.

Heisann!!
Er helt fersk her å er på min andre dag på ed!
Litt om meg, er samboer 2 barn på 1 og snart 4 år. Bor i stavanger omrd. Har 3 uker igjen av permisjonen min før jeg begynner på jobb igjen.
Har en start vekt på 104 å målet mitt er 75 kg. Har virkelig troen på dette
Har sett noen fantastiske resultater på en bekjent av meg!
Lurer på hvilken produkter som ikke er noe særlig gode. Har til nå prøvd sjokolade drikken, jordbær deserten, soyanøttene, bringebær kjeks å bar.
Syns d smakte greit, fikk det jallefall ned. Hvordan er d med å drikke pepsi max? Prøver å prøve å kutte den ut, men d har blitt et glass å to til kvelden.
Ha en fin dag alle sammen! Gleder meg til å bli kjent med gjengen her inne å følge med på hvordan det går

Hei og velkommen Minsa
Dette med gode og mindre gode produkter er som Streber sier helt individuelt, det gjelder å prøve seg fram.
Et av hovedtipsene er imidlertid å benytte seg av alt tilgjengelig krydder. Ikke de ferdigblannede kryddermixene (de inneholder gjerne sukker i en eller annen form), men alle ferske/tørkede krydder er lovlig og hjelper veldig på smaken på de fleste produktene.
F.eks. er kanel, kardemumme, vanilje (pulver eller frø fra stang) gode krydder for alt med sjokoladesmak, vanilje er også å anbefale for både jordbær og vanilje dessertene.

Pepsi max/tab extra/solo super og andre "sukkerfrie" drikker anbefales holdt til et minimum, da de kan føre til at søtsuget vedlikeholdes.

Husk også fett - vi skal ha fett hver dag også, selv om ingen av produktene trenger dette tilsatt.
Bruk f.eks. olivenolje på salaten, stek pannekakene i smør (meierismør), ha smør eller olje i suppene.
Er ikke mye som skal til, men fett må vi ha!

Lykke til videre på ferden

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:04   #1883
Minsa
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 10
Minsa er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Har så masse spørsmål jeg!!
Lurer på om dere balnder produktene med med vann, melk eller laktolight (eller hva d heter)
Kan man spise pastaen i fase 1? Noen sier ja, mens andre sier nei. Glemte å spør om d. I dag det fredag å kjempe trist å tenke på at jeg ikke kan kose meg med snop, cola å chips. Kjenner det blir en tidlig kveld. Lettere å legge seg enn å site oppe å tenke på alt man ikke kan spise.
Håper det går snart over. Tanken på å veie 30 kg mindre neste år hjelper meg med å holde fokuset!
Ellers har jeg tenkt mye på å begynne å røyke igjen bare mens jeg går på ed. Men er jo egentlig ganske dumt å ikke minst dyrt. Vet ikke om vi hadde hatt råd til å gå på ed vis jeg røykte endå. Men tror det hadde vert med å holde humøret oppe. Før føler meg som en sur sur kjærring siden jeg begynte på onsdag.
Syns også der er vanskelig å få i meg produktene med barna springenes rund. Har en gutt på 4 og en jente på 1. Di begge to tigger av meg mens jeg spiser. Er det farlig å dele litt med seg? Di spiser jo vanlig mat uten om. Sønnen elsker nøttene. Eneste posetive er at han spiser mer grønnsaker nå siden han ser jeg spiser vil han også ha
På søndag skal vi feire 1års dagen til snuppa, lurer litt på å lage gele av fun ligthen for selv å kunne spise litt. Er vel det samme som et glass saft??
Blei langt tullete innlegg dette her!!!

Ha en flott fredagskveld

Minsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 01:23   #1884
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Eldorado har gelepulver med 0 karbo-selges bla på noen Menybutikker. Jeg ville latt ungene smake littegrann en og annen gang, men forklart at dette er mamma sitt , vet de er små, med det er utrolig hva de forstår om man gjenntar og er konsekvent med hensyn til at det er ditt og at de får bare SMAKE litt.


Og du, ikke beynn å røyke igjen da pliiis, jeg har slitt med vekten etter røykeslutt, men ikke pokker om jeg starter igjen, da må jeg jo slutte igjen senere og det å slutte å røyke er sannelig ikke morsomt!!!!


streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 13:09   #1885
Minsa
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 10
Minsa er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Har heldigvis kalart å styre unna røyken

Minsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 15:57   #1886
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

BRA Minsa!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 19:58   #1887
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Minsa, her.

Har så masse spørsmål jeg!!
Lurer på om dere balnder produktene med med vann, melk eller laktolight (eller hva d heter)
Kan man spise pastaen i fase 1? Noen sier ja, mens andre sier nei. Glemte å spør om d. I dag det fredag å kjempe trist å tenke på at jeg ikke kan kose meg med snop, cola å chips. Kjenner det blir en tidlig kveld. Lettere å legge seg enn å site oppe å tenke på alt man ikke kan spise.
Håper det går snart over. Tanken på å veie 30 kg mindre neste år hjelper meg med å holde fokuset!
Ellers har jeg tenkt mye på å begynne å røyke igjen bare mens jeg går på ed. Men er jo egentlig ganske dumt å ikke minst dyrt. Vet ikke om vi hadde hatt råd til å gå på ed vis jeg røykte endå. Men tror det hadde vert med å holde humøret oppe. Før føler meg som en sur sur kjærring siden jeg begynte på onsdag.
Syns også der er vanskelig å få i meg produktene med barna springenes rund. Har en gutt på 4 og en jente på 1. Di begge to tigger av meg mens jeg spiser. Er det farlig å dele litt med seg? Di spiser jo vanlig mat uten om. Sønnen elsker nøttene. Eneste posetive er at han spiser mer grønnsaker nå siden han ser jeg spiser vil han også ha
På søndag skal vi feire 1års dagen til snuppa, lurer litt på å lage gele av fun ligthen for selv å kunne spise litt. Er vel det samme som et glass saft??
Blei langt tullete innlegg dette her!!!

Ha en flott fredagskveld

Lange "tullete" innlegg er vi gode på alle her inne - du er med andre ord i godt selskap.
Når det gjelder pastaskruene så er de lovlig i alle faser!
Det er imidlertid riktig at de tidligere ikke var tillatt i fase 1, men dette gikk de bort fra i 2009 (eller tidlig 2010).
Det er pr i dag kun 2 produkter du ikke skal (kan) spise før i fase 3; Krispi sjokoladebar og Musli.
Dette med hva en blander ut produktene med tror jeg nok er like individuelt som det meste annet.
For meg har det hele tiden vært avgjørende om jeg er hjemme eller på jobb, om det er helg eller arbeidsdag - men stort sett har jeg brukt vann.
Unntaket er produktene hvor det står at en skal bruke skummet melk eller Laktolight, da har jeg brukt melk (lettmelk for det meste faktisk ).

Laktolight anbefales spesielt for de som ikke tåler laktose (melkesukker), eller hvis en ønsker å unngå laktose generelt pga at dette av kroppen oppfattes som sukker, alternativt kan en benytte laktoseredusert melk.
Laktose finnes forøvrig i like store mengder i skummet melk som i H-melk, forskjellen er at melkefettet er fjernet.

Dette med å la barna smake er i utgangspunktet ikke noe problem, det er ingen ingredienser som er farlige for barn på noen måte.
Men; du trenger faktisk all maten selv, dette er tross alt en diett beregnet på å gå ned i vekt med et antall måltider tilpasset nettopp ditt behov.
Mitt råd er derfor å ikke dele med andre, heller ikke "bare smake på"

Flott at du har holdt deg unna røykingen forresten
Den innledende perioden med dårlig/svingende humør går over, det er bare kroppen som trenger tid på å venne seg til den nye dietten.

Keep up the good work

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 22:22   #1888
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere. Tilbake fra bryllupsreise og i ferd med å lande etter noen fantastiske uker. Skal prøve å oppdatere meg her etterhvert, men ser det har etterlyst bilde av meg i brudekjole, har ikke så mange bilder selv enda, men kan legge ut et par bilder jeg har fått tak i...Ellers har jeg oppdatert journalen min nå.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 22:25   #1889
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Et par bilder fra vårt eventyrbryllup.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg brudeparet.jpg (7,5 KB, 50 visninger)
Filtype: jpg bruden.jpg (121,5 KB, 23 visninger)
Filtype: jpg brudefølget.jpg (124,9 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg brudenoggutta.jpg (132,0 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg brudogsønn.jpg (129,9 KB, 12 visninger)
__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 22:27   #1890
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Limer inn litt fra journalen min jeg, tilfelle ikke alle leser den.

Dette skrev jeg vel en tre-fire dager etter bryllupet tror jeg:

Litt vemodig Titti i dag... Er det over alt liksom, det var en eventyrlig dag som gikk så altfor altfor fort. Men alt gikk så fint og jeg svevde i flere dager etterpå. En helt vidunderlig følelse. Alt føltes så riktig og fint. Dagen startet så fint og jeg virkelig koset meg hos frisøren sammen med to av mine beste venninner. Brudebilen var en positiv overraskelse, gud så gøy. En rosa Caddilac. :hyper: Vielsen var nydelig og brudesvennene og brudepiken var så flinke. Duoen vi hadde leid for hele dagen spilte nydelig musikk. Presten var koselig og morsom. Vi svarte begge ja og det er en så god følelse å vite at nå er vi gift og at jeg kalle gutten min for mannen min. Vi cruiset rundt i den rosa caddien på vei til fotograferingen, jeg følte meg som en filmstjerne. Fotograferingen var kjempegøyal og bildene ser ut til å bli kjempefine.

Middagen, maten, drikke, taler...sukk, timene føyk av gårde og alt var så fint og koselig. Ungene oppførte seg helt eksemplarisk. Helt objektivt sett selvfølgelig. Brudevalsen gikk fint, og kaka var som en drøm. OG så sang mannen min for meg. Frank Sinatra sin Tina... mens det ble vist bilder av meg på storskjerm. Sukk...

Resten av kvelden var det åpen bar og dans og ungene holdt ut til langt på natt. Jeg ville aldri at kvelden skulle ende og da vi skulle legge oss nektet jeg å ta av meg kjolen min.

Det var en så utrolig fin dag og vi kommer til å leve på minnene, lenge lenge. Jeg er så utrolig lykkelig og glad for at vi valgte å gifte oss og at det ble det bryllupet jeg alltid har drømt om.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 22:30   #1891
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Herlig Titti, og nydelig brudepar og brudefølge

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 22:30   #1892
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Eurodietten har som dere sikkert skjønner vært fraværende noen uker. Ble enig med Sofie om at jeg var ferdigslanket før bryllupet, men jeg må nok ta et par hvite uker nå fremover, ble veeeldig mye god mat på bryllupscruiset....men jeg unngikk stort sett brød/pasta osv, men koset meg med drinker og kaker/dessert, heldigvis hadde de mye sukkerfritt på båten...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 22:32   #1893
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Herlig Titti, og nydelig brudepar og brudefølge

Er de ikke søte, de følger meg på do....
Han i midten er nevøen min og ikke brudesvenn da, han eldste er ikke med på bildet.

De var så skjønne og snille og sønnen min begynte nesten å gråte da vi møttes på kirketrappa før vi gikk inn i kirken. :happycry:

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 22:46   #1894
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Er de ikke søte, de følger meg på do....
Han i midten er nevøen min og ikke brudesvenn da, han eldste er ikke med på bildet.

De var så skjønne og snille og sønnen min begynte nesten å gråte da vi møttes på kirketrappa før vi gikk inn i kirken. :happycry:

Naaaaah - disse gutta blir skikkelige damemagneter skal du se

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 00:11   #1895
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

velkommen tilbake titti vår FIN du var!!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 14:00   #1896
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Titti, der er du jo!!!!! Så fiiiiiiiiiin du var og erklært ferdig slanket!
Det var mange gode nyheter på en gang! Du så helt fantastisk ut og helt slank så du også ut. Vær stolt av deg selv og du har jo nådd målet. For en inspirasjon for meg...og sikkert mange andre også!
Tusen takk for at du la ut bilder

Dagen hørtes ut som en drøm, og det beste av alt er at DU OG KJÆRESTEN fikk en dag som ble som planlagt...og litt til hørtes det ut som
Det var vel ikke populert å legge seg med kjolen på......men skjønner godt følelsen!!!
Jeg må alltid hente meg inn etter turer ferier uansett, du er vel intet unntak. Så standhaftig som du er går vel det greit.

Velkommen nye ed'ere...sorry har vært sløv med kommentarene! Men skal være litt mer med heretter
God sommer alle, litt sommer-stemning her, selv om det er meldt nedbørsrekord!!!!!!!!!!! Holder på med datakortet og syntes det er gøy. Ferdig neste uke

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 14:29   #1897
Minsa
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 10
Minsa er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Kjempe fine bilder Titti

Minsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 16:35   #1898
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så koselig, tusen takk

og velkommen til nye Ed'ere, håper det går bra med dere

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 23:02   #1899
Spisestue
Juniormedlem
 
Spisestue sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 32
Spisestue er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Kjempeflott brudepar, Titti!

Spisestue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 23:32   #1900
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Tusen takk

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no