Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Abbonerte tråder og nye innlegg fungerer dårlig

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-05-04, 15:20   #1
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Abbonerte tråder og nye innlegg fungerer dårlig

Denne disk. her blir vel muligens i feil forum, men hvor skal den så??
Jeg bruker veldig mye "Huriglenker" og "nye innlegg/abbonerte tråder" for å holde meg ajour. Men det virker som om dette ikke funker så veldig bra. For det er MANGE innlegg jeg ikke får med meg. Hvorfor er det noen tråder jeg har svart på som kommer frem og andre ikke når jeg kllikker på "abbonerte tråder"? Selv om det er tråder jeg har svart på samtidig.

Er det ikke en funksjon eller to som tar for seg absolutt alle nye innlegg og en som kan ta for seg alle "bevegelser" i tråder jeg enten har startet eller svart på?
Blir dette forståelig tro???

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-04, 15:35   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Da går jeg ut ifra at du har endret "Standard trådabonnements innstilling" til et av valgene der? (Standard for alle medlemmer er ingen abonnering/varsling)

Finner her:
Kontrollpanel --> Endre valgmuligheter --> (boks nr 2) meldinger og varsler.

Om du setter den til;

  • ikke abonner --> så intet abonnement
  • ingen e-post varsling --> så får du se nye abonnerte tråder når du åpner kontrollpanelet ditt (rett over rykteoversikten - kan hende du må klikke << knappen for å vise tabellen)
  • Også kan du velge e-postvarsling øyeblikkelig, daglig oppsummert eller ukentlig.
De samme valgene har du når du skriver eller endrer innlegg/tråder. Da kan du abonnere på enkelttråder. Mens med kontrollpanel innstillingen blir det alle tråder du deltar i om du ikke velger "ikke abonner" når du skriver innlegg

Viser også til FAQ http://forum.lavkarbo.no/faq.php?faq..._user_maintain

Tror alt skal fungere, men gi meg en oppdatering om jeg ikke oppklarte noe nå!

Ønsker deg en enestående dag!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-05-04, 20:37   #3
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Skjønner... tror jeg. Jeg har endret instil. til ikke epost nå. Men plutselig når jeg skulle inn å se på abbonerte tråder så var meldingene der som jeg savnet. De kommer og går litt tydeligvis
Håper det funker nå. Takker og bukker!!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-04, 21:34   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Ja det er bare nye innlegg som vises. Lurt om du sjekker kontrollpanelet med engang du kommer inn, så går du ikke glipp av noen

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-05-04, 17:36   #5
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Mens vi er inne på det at det bare er nye innlegg som vises,en burde fått post dersom det var en abbonnert tråd,dvs.dersom det er et innlegg en selv har svart på en gang i verden.

Nye innlegg er jo egentlig ikke så viktig på den måten at jeg får 10-20 e-poster på et og samme innlegg ,det hadde holdt med 1 gang.
Dessuten trykker vel de fleste på nye innlegg når de er her inne.

1 poeng til forumet på slankenett som kun sender en melding dersom det er noe jeg har svart på og får ingen nye før jeg har vært inne og evt. svart på spørsmål
(hvilket vil si at er omtrent 1 gang i måneden på et innlegg laget for evigheter siden)

Hvis jeg tar feil og det er mulig å få innstilling på abonnerte tråder her må den som har peil fortelle meg hvordan jeg skal fikse det i kontrollpanel.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no