Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

"Du har blitt tynnere"

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-10, 13:25   #1
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill
Smile

"Du har blitt tynnere"

Fikk jeg høre av en på jobben nå! Også var han så snill og legge til:
"Snerten dame!"

Jippi, sånnt hjelper på motivasjonen altså. Jeg blir så glad!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 13:53   #2
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Du har blitt tynnere"

Godt å høre sånt

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 13:54   #3
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Du har blitt tynnere"

Hurra for dei som faktisk seier slikt (og ikkje berre tenker det)! Det er kjempekjekt å høyre! Ta det til deg!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 14:31   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: "Du har blitt tynnere"

Så fantastisk koselig å få høre!
For å si det slik, ingen legge merke til om jeg tar av meg 3kg, jeg må ned minimum før noen klarer å legge merke til det.. Først nå etter nesten 20kg får jeg høre det og jeg kanskje har gått ned litt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 14:45   #5
smørbukk
Juniormedlem
 
smørbukk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 59
Innlegg: 10
smørbukk er på en erverdig vei

Sv: "Du har blitt tynnere"

Tror ikke menn legger til en sånn kommentar for å være snill.

__________________
smørbukk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravagansa Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 15:59   #6
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: "Du har blitt tynnere"

Ja enig, utrolig koselig at de faktisk nevner det! Det kan virkelig løfte dagen for motaker altså! Blir skikkelig kick! Jeg hører ikke akkurat slike kommentarer daglig..
Nå blir det fase 1 i en uke til kjenner jeg!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 15:59   #7
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: "Du har blitt tynnere"

Opprinnelig lagt inn av smørbukk, her.

Tror ikke menn legger til en sånn kommentar for å være snill.

Hihi..nei, tenker den kom fra hjertet jeg! Bra dame vettu!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 16:56   #8
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: "Du har blitt tynnere"

Gratis! Slike kommentarer er det beste man kan få! og man lever LENGE på dem!!

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 23:18   #9
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Du har blitt tynnere"

Hyggelig! Mannen min er flink til å si han ser endringene, at jeg blir mykere o kroppen, rankere i ryggen. Men andre sier ikke noe... Tror de er redd for at da insuinerer de at jeg er(var feit før. Eller noe. Var iallefall teorien til en venninne som sliter med ekstremt mange kilo. (Har ikke klart å verve henne til lavkarbo, enda hun har alle symtomper på at dette er bra for henne)

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 20:44   #10
smørbukk
Juniormedlem
 
smørbukk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 59
Innlegg: 10
smørbukk er på en erverdig vei

Sv: "Du har blitt tynnere"

Fantastisk resultat du har!! Kjempeflott!! Har du brukt lang tid? : )

__________________
smørbukk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravagansa Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 11:23   #11
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: "Du har blitt tynnere"

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Hyggelig! Mannen min er flink til å si han ser endringene, at jeg blir mykere o kroppen, rankere i ryggen. Men andre sier ikke noe... Tror de er redd for at da insuinerer de at jeg er(var feit før. Eller noe. Var iallefall teorien til en venninne som sliter med ekstremt mange kilo. (Har ikke klart å verve henne til lavkarbo, enda hun har alle symtomper på at dette er bra for henne)

Denne teorien støtter jeg...veldig synd er det..
Har også en veninne som burde prøve dette, men det er ikke lett og få gjennomslag nei! Synd det også...Desto viktigere for meg og få gode resulteter da, så går det kanskje opp et lys.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 11:30   #12
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: "Du har blitt tynnere"

Opprinnelig lagt inn av smørbukk, her.

Fantastisk resultat du har!! Kjempeflott!! Har du brukt lang tid? : )

Sikter du til meg? I såfall; tusen takk! Jeg begynte 4 januar og har vært flink og følge opplegget skikkelig denne gangen. Er som de sier; ikke skyld på dietten om du ikke følger den. Jeg har vært veldig flink til og ikke følge dietter tidligere, og hoppet fra diett til diett. Kjempe smart!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 11:31   #13
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: "Du har blitt tynnere"

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Først nå etter nesten 20kg får jeg høre det og jeg kanskje har gått ned litt.

20 kg...knallbra innsats!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 12:53   #14
Sessaen
Juniormedlem
 
Sessaen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 16
Sessaen er på en erverdig vei

Sv: "Du har blitt tynnere"

Hvilken motivasjon!
Stol på menn når de gir komplimenter. Må være den tryggeste kilden å få komplimenter fra. Rett fra levra!

__________________




Nykommer'n
Sessaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri - LCHF Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 22:07   #15
Bubbi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 35
Bubbi er på en erverdig vei

Sv: "Du har blitt tynnere"

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Gratis! Slike kommentarer er det beste man kan få! og man lever LENGE på dem!!


Enig!!

__________________


Ser frem til å nå mine mål
Mamma til 2 flotte barn, f.07 & f.09
Bubbi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver Ketolyse.... Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 22:33   #16
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: "Du har blitt tynnere"

Jeg slenger på litt mer skryt jeg...Håper det er lov! Lissom ikke så mange andre steder man gjør det...hehe..
Men i dag stoppet en annen mann meg på vei inn på jobb med følgende kommentar: "Du ser så bra ut om dagen!!!"

Nå er det rett før jeg begynner og ta det pesonlig altså! Woohoooo!!!!

Det er nok sant det at føler man seg bedre inni seg så vises det på utsiden også..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 23:37   #17
Bubbi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 35
Bubbi er på en erverdig vei

Sv: "Du har blitt tynnere"

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Jeg slenger på litt mer skryt jeg...Håper det er lov! Lissom ikke så mange andre steder man gjør det...hehe..
Men i dag stoppet en annen mann meg på vei inn på jobb med følgende kommentar: "Du ser så bra ut om dagen!!!"

Nå er det rett før jeg begynner og ta det pesonlig altså! Woohoooo!!!!

Det er nok sant det at føler man seg bedre inni seg så vises det på utsiden også..


Men da ligger det nok masse i det de sier, så ta det til deg, med GOD samvittighet

__________________


Ser frem til å nå mine mål
Mamma til 2 flotte barn, f.07 & f.09
Bubbi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver Ketolyse.... Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:03   #18
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: "Du har blitt tynnere"

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Det er nok sant det at føler man seg bedre inni seg så vises det på utsiden også..

Det spørs om det ikke vises på utsiden også. Så kjekt at du har fått gode resultater så fort.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 16:16   #19
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: "Du har blitt tynnere"

Flotte greier

Nei, jeg gikk ned først 12-13 kg og da fikk jeg høre fra kjæresten (selvfølgelig) som hadde hørt det fra alle andre, men ikke sagt det til meg. Som vennene hans, min familie (!!) og diverse..

Men ja, de vil vel kanskje ikke hinte til at jeg var i det største laget før.. Så folk ser det nok ganske kjapt, er jo koselig at noen sier ifra da

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 20:26
"Guri meg, så tynn du har blitt. Hva har du gjort?" Hillelille Generell diskusjon 4 09-09-09 23:14
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 11:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 15:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 02:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no