Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 31-12-04, 16:13   #951
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

kjøkkendrama er ikke noe særlig.... før etterpå, da. da er det som regel ganske morsomt

tror kalkunen blir bra, jeg!!
tilbake til stressende avreiser til fester.....
er ganske stolt av meg selv!! er ferdig dusjet og skiftet (nesten... halve antrekket er klart..... ) og jeg som ikke skulle begynne før kl 16.30

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 16:28   #952
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg ser du hadde beregnet en halv time på dusjing, skifting og sminking? før du skulle reise bort aline! Hvis det er den tiden du pleier å avse, skjønner jeg at du alltid får dårlig tid . Jeg får også ALLTID dårlig tid, og jeg pleier å avse en time... .


Kanskje det er en tråd som behøves her inne etter nyttår : Hvor mye tid trenger DU på å ordne deg før avreise?

Hvis det kniper kan jeg altså stikke av fra festen en liten stund og stikke hjemmom for å skrive i 1000-tråden, men da må jeg altså vite at vi er ganske nær!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 16:36   #953
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Janei.. siden siste innlegg har jeg stressa meg som en gal.. kjæresten sinna fordi jeg satt her og ikke hjalp han, og jeg hadde bare lyst til å slå han ned fordi HALLO LIKSOM; JEG MÅ SKRIVE INNLEGG I TUSEN TRÅDEN!!

Ellers så kan jeg opplyse om at kalkunen er inni ovnen, på 125 grader.. undres på når den blir ferdig, vi blir kanskje ikke å spise før i 21-tiden.. men, men!

Jeg fryser på bena!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 16:36   #954
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

vel jeg hadde fra før av beregnet en halvtime... så la jeg til en halv time.... og itillegg begynte jeg tidlig så nå er jeg irute

vel.... har ennå ikke pakket håndveska.... så jeg er jo ikke ferdig ennå
håndvaske..... phø!!! ryggsekk!!! det er det jeg trenger ikveld *fnis*

hversågod neste!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 16:40   #955
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Det skrives ikke hversågod aline, men værsågod!

Er det ikke utrolilg irriterende når folk retter på gramatikken ens? Det synes iallfall jeg, selv om jeg vet at jeg har en tendes til å gjøre det.. iallfall inni meg..

Hvis jeg ser skrivefeil i aviser, kjenner jeg at jeg blir skikkelig irritert iallfall.. så elendig, liksom!!

Jaja..

Fryser fremdeles på bena, forresten.. Og kjæresten driver og rydder rundt meg mens jeg sitter her.. men det driter jeg i for jeg har vasket opp i hele desember for han, så.. litt han da tåle.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 16:40   #956
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Takk, da var det meg ja.

Jeg ønsker meg Tempur-madrass, men det er dyrt! Tror vi blir nødt til å kjøpe en vanlig Jensen-madrass etter nyttår, for det er billigere. Noen som har sett annonser hos møbelforhandlerne av billig Tempur-madrass nå før jul?

Ellers kan jeg si at jeg er skikkelig lei av søtmat, blant annet kokesjokolade og kaffe, som jeg har spist og drukket hver dag i jula. Så lei at jeg gleder meg vanvittig til å bare spise sunt igjen. Har vel blitt et par fedon-kaker om dagen også vel .

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 16:43   #957
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

blir sikkert noe tempur-tilbud på nyåret!!!! *krysser fingrene*

hversågod er etternavnet til espen hversågod thoresen han fikk ikke lov til å kalle seg værsågod....

jepp det er irriterende å bli rettet på, men jeg er også en retter... dvs jeg holder som oftest kjeft hvis det ikke er noen jeg kjenner godt

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 16:43   #958
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

I dag har jeg vært på hennes & mauritz (hvert ord teller ja) og kjøpt for penger jeg har fått til jul to cardigan-jakker. En i lakserosa og en lyselilla. Og dette er farger som kommer for fullt til våren, heldigvis kommer det masse farger på klær da også. Jeg elsker farger. Skikkelig kupp å få kjøpt to klassiske jakker i hypermoderne farger til 50 % rabatt, når det sikkert dukker opp mange like jakker i butikkene framover.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 16:44   #959
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Vet dere, jeg fryser SÅNN på føttene! Jeg tror det er fordi jeg har begynt å røyke igjen, men hvem vet det kan jo være noe annet..

Nå har kjæresten satt seg ned for å spille xbox, og deilig er det, så kan jeg sitte her på forumet og dille rundt for meg selv..

Kanskje jeg skal lage champignongstuing snart også?

Og forresten, det var utsolgt for stangselleri på butikkene.. så det blir waldorfsalat uten..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 16:47   #960
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg fikk et lite hint om 1000-tråden. Ser det er noen som jobber iherdig med å nå 1000 innlegg i løpet av kvelden

Hva skjer da, hvis vi når 1000 innlegg? Ja jeg bare spør. Skal vi fortsette å skrive her eller skal vin lage nye tråd for 2005? Ja vi bør vel det da 1000-tråden 2005
...men hva skjer når vi har nådd 1000 innlegg? Grillfest? Det var vel det som var meningen....

Uansett, vi prøver...og ser hva som skjer

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 31-12-04, 16:47   #961
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

mmmmm soppstuing! kjøpte ingredienser til det idag! har ikke spist det siden jeg smakte på det for noen uker siden og gleder meg til å spise det igjen!!!!

spent på hva menyen blir ikveld!!! aner ikke og har ikke spurt... spennende med overraskelser!
sånn, nå blir det sikkert femti ord!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 16:48   #962
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Vi var innom en sykeartikkelforretning i Bergen. Og de hadde kampanje på tempur produkter fram til 31.januar. 15% på puter og 30% på madrasser.

her er madrassen vi vil ha, 7000 for 150x200, 15 års garanti, rimeligste overmadrass fra svane koster 2300 - og vi trenger ny...

fra: www.tempur.no

TEMPUR Overmadrass

Kan brukes ovenpå en hvilken som helst madrass med jevn overflate.

Tykkelse
7 cm

Størrelser
Cm: Bredde 75/80/85/90/120/150/160/180 x
Lengde 200

Spesialmål kan bestilles.

Madrasskjerne
Laget av 7 cm tregelastisk og temperaturfølsomt TEMPUR Materiale.

Madrass Trekk
Høykvalitets velur laget av naturvasket bomull (75% bomull/ 25% polyester).
Farge: Krem. En glidelås gir muligheten for enkel fjerning og montering.
Trekket kan maskinvaskes på 60°C.

Garanti
15 års begrenset garanti

--

HP

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 31-12-04, 16:48   #963
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hihi, så gøy med at vi kanskje klarer det! Og nå må jeg skrive skikkelig fort fordi at jeg ser at det er mange som dirver og ser på denne tråden nå, og atte liksom i teorien så kan man jo ha annahvert innlegg, og.. jah. Jeg tror jeg bare skal skrive en setning til for å være på den sikre siden, jeg.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 16:51   #964
Tricky
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Innlegg: 267
Tricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snill

Jeg vil bare benytte anledningen til å ønske alle et riktig godt nyttår! Så må vi alle huske at uansett hvordan vi ser på oss selv og føler oss, om vi er aldri så slitne eller lite motiverte til å holde hjulene igang så er det viktigste med livet å spre glede til sine omgivelser og dele fine stunder med menneskene rundt seg. Et lite smil eller noen varme ord koster så lite, men kan gi så mye!

Takk for det gamle året! Og måtte det nye bringe mye godt!

Tricky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ren mat
Gammel 31-12-04, 16:51   #965
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Ja, kanskje det er derfor du fryser på føttene, mofedilla!

Da kan jeg anbefale å kjøpe tomme gelatinkapsler i helsekosten til ca. kr 25 for en boks, og fylle med tørket malt ingefær, som du for eksempel kan kjøpe billig i en innvandrerbutikk. Ingefær er et av de krydderne som virker mest varmende, og det virker i tillegg som et afrodisikum, virker mot kvalme og reisesyke, oppblåst mage. Forebygger kreft hos dyr, senker blodkolesterolet (hos mennesker) og fortynner blodet.

Løp og kjøp!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 16:52   #966
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

dette er jo helt knall!!! når så mange skriver så er det jo bare å skrive i et kjør!!! sannsyligheten for at noen får inn et innlegg før ditt neste er ganske så stor!!

ja, hva skjer egentlig etter 1000 innlegg!! blir spennende og se!!!
er dette femti ord, da...??? satser på det!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 16:53   #967
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Anne.. lurer på hva som skjer jeg også.. det har jeg ikke tenkt på faktisk, jeg bare fikk det klart for meg at selvfølgelig må vi klare det før årets slutt!

Og det ser jo jammen lysende ut, ikke sant?
Nå har jeg vært og sjekket kalkunen, den har stått inne nå i 50 minutter på 125.. skrudde opp på 160 jeg, så skal den få stå slik en liten halvtime..

GO US!!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 16:55   #968
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

ok, jeg tar sjansen på at jeg ikke skriver rett etter meg selv!!!
at noen har klart å snike seg innimellom med et innlegg, sånn at jeg ikke skriver rett etter meg selv... oi, har jeg skrevet dette før...???

mofe, er nok røyken, ja. noe som får igang blodomløpet er bra!

godt nyttår igjen!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 16:55   #969
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Det er ikke godt å vite hva man skal skrive i denne tråden om dagen. Det skal liksom være Livets Lyse side -tråd, men jeg føler meg så tom og trist om dagen. det går veldig inn på meg denne katastrofen. Jeg føler meg så avmektig. Det er jo ingen ting jeg kan gjøre.

Jo da, jeg kan gi mer penger, og jeg vet det hjelper.
I dag har jeg bare kjøpt to fakler som jeg skal tenne i kveld.

Etter at ungene mine ble voksne hat jeg kjøpt lite fyrverkeri selv, og jeg mener ikke at man skal kutte ut alt fyrvekeri selv om dette har skjedd.(Det må være andre grunner i så fall) Livet går videre og barn må få være barn.

La oss ta et løft til og gi noen kroner til....vi har sikkert en 100 lapp til å sende?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 31-12-04, 16:55   #970
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Takk for fantastisk Tempur-svar Lise, eller var det HP? Jeg skal gå nærmere inn på det når jeg er ferdig med skrivejobben her inne . Må forresten ha 180 bredde på sengen. Ja, ja - jeg vet det er romantisk å ligge på armen, men vi gjør ikke det hele tiden da.

På handletur i dag, så jeg at omtrent alle varer på Lene-V var satt ned med 50 % rabatt, til og med silkepysjene de hadde som "ultimat julegavetilbud" før jul. Så irriterende å kjøpe ting til full pris når det satt ned etterpå...

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 16:57   #971
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

bare 30 innlegg igjen! dette går som en lek, jo!!

blir riktignok vanskeligere og vanskeligere å finne på noe å skrive...
og kjedeligere og kjedeligere å telle ord.. ikke lenge til jeg må gi meg nå.. kl 17 burde jeg sette igang med å pakke sekk... skal ha med meg litt mat og klær til imorgen! mye enklere å slippe å prøve å komme seg hjem inatt!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 16:57   #972
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Marianne, marianne... det var jo et helt genialt forslag..

Har du noengang tenkt på å bli en sånn spaltist i et blad som kommer med forslag i hytt og pine til folk? Du kan jo tjene penger på genialiteten din, dama!

Ellers så må jeg altså si at jeg er helt imponert over dugnadsviljen til folk nå!

Nå snart, eller okoei ikke enda da, men snart skal jeg lage poteter!

Også noen ord til nå så blir det bra

Takk til Tricky!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 16:57   #973
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg sitter å tenker å funderer litt nå jeg... slik jeg pleier på nyttårsaften... over hvordan jeg har levd livet mitt i år, og hva jeg vil gjøre annerledes neste år... som noen sikkert har lest, er kommunikasjon mitt hovedfokus neste år... å tørre å kommunisere mer, men bak det å tørre ligger fykten... tenkte å dele et spørsmål jeg har lest med dere...:
Noen ord å tenke på angående frykt:
Hva om det er ditt ønske om å kontrollere, unngå og fornkekte frykten som faktisk er det som holder den levende?

---traff meg rett i sikringsboksen i allefall...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 31-12-04, 16:59   #974
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

gleder meg enormt til julesalg på mandag... men det er med en bismak...! jeg vil også gi til asia. må prøve å balansere det litt...! jeg kommer jo til å trenge klær det neste året, og jeg sparer på å kjøpe de på salg nå...!!

aaaah det var fem ord for kort!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 16:59   #975
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Å kjære Anne! Håper du får en fin kveld uansett. Jeg kan godt tenke meg at katastrofen går hardt innpå deg, du er jo så snill og god og omsorgsfull. Jeg ser veldig lite på tv om dagen, for jeg blir så veldig, veldig lei meg og klarer ikke å komme meg ovenpå igjen hvis jeg engasjerer meg for mye. Er bare nødt til å holde meg oppegående i disse feriedager med mann og barn. Har hatt det så slitsomt før jul at jeg trenger å pleie meg selv litt. Har sett nok til å forstå hvor grusomt det er det som har skjedd og at de trenger hjelp - og vi har gitt noen småpenger + at vi skal sende mer penger til Røde Kors-kontoen som er kontonummer 10. Kanskje det er lurt å skru av tv og radio noen dager Anne?

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no