Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-08, 22:31   #1
Dietorelle
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 21
Dietorelle er på en erverdig vei
Exclamation

Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp!

Dette er ikke en fleip, men har noen gått ned opptil flere cm på leggene??
Jeg bruker str 42 i sko(er 180 cm høy også da) og sliter litt med å finne fine sko. I dag så jeg DE kjempelekre støvlettene, akkurat slike jeg har vært på utkikk etter...men det mangler 2-3 cm på å få igjen glidelåsen
Og jeg bare mååå få på meg de støvlettene.

Vil det være realistisk tro å håpe på at jeg mister en 2-3 cm rundt leggene, hvor mange kilo er det til tro?

Jeg går på ketolysekuren, og har gått ned 9 kilo til nå. Vil jeg merke det på leggene med en 5-6 kilo til tro?

Dietorelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 12:46   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp!

Det avhenger så klart av om leggene dine har mye fett eller mye muskler. I siste tilfellet vil du jo ikke miste så mye omfang. Ellers må jeg nok si det er mer eller mindre umulig å svare på spørsmålet ditt, dessverre. Ingen er like

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 17:35   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp!

Du kan gå til en skomaker å få blokket ut støvlettene, eller skomakeren kan sette inn en kile av strikk i skaftet.
Har venninner som har gjort begge dele og det har vært veldig vellykket.
Deponer på støvlettene, da vel, før du tar dem med deg til nærmeste skomaker og forhører deg.

Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 10:38   #4
Dietorelle
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 21
Dietorelle er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp!

Takk for svar!

Skal prøve å avvente noen uker og se om det blir forskjell, eller så kommer jeg meg til skomaker etterhvert....for støvlettene skal jeg inn i

Dietorelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 14:22   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp!

Lykke til!
Noen ganger bare MÅ man!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 14:23   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp!

jeg har MYE muskler i leggene mine.. likevel så mistet jeg 6 cm på dem når jeg gikk ned 20 kilo. Er nok veldig individuelt ja. Leggene gikk sist, for å si det sånn. (sammen med armene)

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 14:31   #7
M&K
Nytt Medlem
 
M&K sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9
M&K er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp!

Store legger er noe dritt! Jeg har store legger og sliter med aa finne fine stoevletter. Haaper ogsaa at leggene skal krympe etterhvert, men tenker (optimist som jeg er) at de nok er av det siste som krympes.

__________________


M&K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 15:53   #8
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp!

Hvis det er skinnstøvletter, så klarer skomaker'n det. Har gjort det to ganger. Blitt veldig bra. Tror de klarer 3-5 cm...avhengig av foret i støvlettene

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 17:53   #9
ecli
Medlem
 
ecli sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 101
ecli er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp!

og så fører eurosko et skomerke; softwalk, som har modeller som er ekstra vide i leggen!

__________________


ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 23:12   #10
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp!

Mine legger har allerede krympa ett par cm - er ikke sikker på hvor mye, siden jeg ikke har notert ned leggvidden min...
Men er ganske sikker på at mine var 48 cm før, har målt for å se etter støvletter på DuoBoots - og i dag var de 44,5, dvs at jeg har krympa 3,5 rundt leggene på ca 8-9 uker
Ellers er de tipsene du har fått over her veldig godt også

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 09:43   #11
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange cm er det mulig å gå ned i leggene? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Dietorelle, her.

Dette er ikke en fleip, men har noen gått ned opptil flere cm på leggene??
Jeg bruker str 42 i sko(er 180 cm høy også da) og sliter litt med å finne fine sko. I dag så jeg DE kjempelekre støvlettene, akkurat slike jeg har vært på utkikk etter...men det mangler 2-3 cm på å få igjen glidelåsen
Og jeg bare mååå få på meg de støvlettene.

Vil det være realistisk tro å håpe på at jeg mister en 2-3 cm rundt leggene, hvor mange kilo er det til tro?

Jeg går på ketolysekuren, og har gått ned 9 kilo til nå. Vil jeg merke det på leggene med en 5-6 kilo til tro?


For noen år siden gikk jeg ned 25 kg, men ikke mer en en 1/2 cm rundt leggene

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp, hvor mange karbs er det i Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker? xeena82 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 29-10-10 23:50
Hvor mye kan jeg miste i cm på leggene? Hjelp! Dietorelle Spørsmål og svar 4 03-11-08 21:40
Får så vondt i leggene når jeg går Lindis Trening 15 14-09-08 21:07
Hvor kjøpe billigst mulig soyaprotein? Iset Generell ernæringsdebatt 11 03-06-06 02:13
Hjelp, hvor mange karber er det i Gin? konepone Spørsmål og svar 2 21-01-06 18:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no