Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Forvirret, jeg?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-08, 12:11   #1
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Forvirret, jeg?

Ei venninde av meg vil ha meg med som herbalife forhandler. Og prinsippene deres er jo faktisk ganske bra! En god livsstil uten raske karbohydrater ol. Men jeg er jo ganske fornøyd med slik jeg har dte nå å.

Men det å kunne spise frukt,hive i seg en shake istedet for frokost inemllom må jeg nesten si frister litt

Huff,har tenkt og tenkt i mnd...må vel tenke noen mnd til...

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 13:20   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Forvittet,jeg???

For meg er det en veldig rar tanke å skal bytte ut ordentlig mat mot pulvermat.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 13:33   #3
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Forvittet,jeg???

kan jeg få si min erfaring med herbal life uten at du skal oppfatte som kritikk?

jeg har gått på lavkarbo i snart to år... har opplevd flere platååer der jeg har vært fortvilt og desperat.. så kom jeg inn på dette med herbal life... tenkte at det ikke kunne være såå ille siden det var bitte litt likt... og da slapp jeg jo å stå ved ovnen og lage mat hele tiden ....

tvang i meg shakene..... spiste litt barer.... tilførte litt frukt ( noe jeg hadde savnet ) resultatet var : opp 5 kg.... på to uker.... holdt ut i to uker til ... men resultatet var enda opp 2 kg.... gikk tilbake til vanlig mat... må si at jeg kommer aldri til å gå tilbake til pulver... eneste pulveret jeg får i meg er fra proteinpulver de dagene jeg trener.....

og de barene inneholdt mye karber om jeg husker rett?

jeg er en av de som har prøvdt ALT.... så har mye erfaringer med pulverkurer som lover mange minus kiloer....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 14:25   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Forvittet,jeg???

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

Ei venninde av meg vil ha meg med som herbalife forhandler. Og prinsippene deres er jo faktisk ganske bra! En god livsstil uten raske karbohydrater ol. Men jeg er jo ganske fornøyd med slik jeg har dte nå å.

Men det å kunne spise frukt,hive i seg en shake istedet for frokost inemllom må jeg nesten si frister litt

Huff,har tenkt og tenkt i mnd...må vel tenke noen mnd til...

La oss si det slik at jeg kjenner mange som har vært Herbalife forhandlere.... Jeg har ikke tenkt å spørre dem hvorfor de ikke er det lenger.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 14:30   #5
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Forvittet,jeg???

Hvorfor er de ikke forhandlere lenger da?? Ja,det er for meg å en rar tanke på bytte ut mat med pulver..men får man virkelig sånn overskudd av det?

Ja,det er en del mer karber i herbalife enn keolyse,men likevel mindre enn vet eb "vanlig norsk" kosthold.

Venninden min har å gått opp i vekt,men ned i cm... så hun har fått muskler da

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 15:02   #6
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Forvittet,jeg???

Min erfaring er at man blir sulten mellom shakene. De metter ikke godt nok. Ikke gikk jeg ned i vekt heller.

Jeg ville heller holdt meg til streng ketolyse framfor å gå over til pulver. Nå spiser vi jom at som smaker godt!

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 18:29   #7
Annemora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Innlegg: 38
Annemora er ny på veien

Sv: Forvittet,jeg???

Jeg deler Tuppens erfaringer med Herbalife: Jeg gikk OPP i vekt.

Utherdet et par måneder før jeg forkastet det. Forhandleren jeg handlet hos mente det ikke kunne skje og påstod at jeg juksa ; at jeg drakk masse Cola eller smugspiste sjokolade. Og jeg som ikke liker søtsaker engang!

Uansett, det var nærmest i desperasjon jeg prøvde det og jeg var i tvil i utgangspunktet ettersom innholdet i disse shakene står i konflikt med blodtypefilosofien. Dessuten er ikke pulver mat i mine øyne. Nitide motargumenter til dette om at produktene klassifiseres som mat i tollvesenets begrepsverden bli latterlige for meg.

Etter å ha kastet alle bokser med pulver la jeg om til lavkarbo blodtyperiktig og 20 kilo formelig rant av meg.

__________________


Annemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtype-diett + lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 18:40   #8
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Forvittet,jeg???

Ja..takk for erfaringer! Setter virkelig pris på det! Det virker vel ikke på alle sammen da.

Har dere noen erfaring med hudpleien ol da?

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 19:06   #9
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 49
Innlegg: 214
Princez er ny på veien

Sv: Forvittet,jeg???

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

Ja..takk for erfaringer! Setter virkelig pris på det! Det virker vel ikke på alle sammen da.

Har dere noen erfaring med hudpleien ol da?


Nei, men jeg bruker Herballife sine urter og vitaminer, og er kjempefornøyd med de! Skal bare bruke opp de jeg har, og så over på Ketolyse-pillene...

Må si at etter jeg begynte på denne kuren, er all følelse av "slanking" borte vekke. Føler mer at jeg har funnet ut hva min kropp trives med av mat, og det er IKKE masse tomme karbohydrater i allefall!

Jeg har lagt om kostholdet for godt!! Savner faktisk ingenting.... (Borsett fra melkesjokolade)

__________________



Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no