Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1001-tråden

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-05, 22:57   #76
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Bamseline

Gleder meg til å få høre resultatet ditt. natta

Men Bamseline da! Må ha minst 50 ord i denne tråden!

---

Idag har jeg og kjæresten (eller mest han da) årna på gamlemaskina mi som kræsja i fjor høst.. innstallert windows XP og alt.. Artig med nytt stæsj! Og jeg har endelig tilbake min elskede 60 GB disk Her skal det lagres, ja! *laste ned filmer i hytt og pine*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 01:06   #77
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

*mofes ord er min lov.... ellerno??* Får skravle litt her da siden det ikke ser ut til at jeg får sove likevel så . Her er det SNØ rett å slett... noe herk det her... *liker ikke snø...for atte det blir så kaldt... å da fryyyser bilen min* Var forresten hos tannlegen i dag *grøsse*. Tror ikke bedøvelse er helt min greie.. Blir bare dårlig, tror han bomma litt også, for silblødde i munnen...


DETTE må da være over 50 ord vel?? Joda

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 01:10   #78
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg er i grunnen mer trøtt enn skravlesyk jeg... Men jeg slenger meg med her før jeg slår av pc'en for i natt likevel da... Bare for at mofe er så vårkåt og opplagt at det NESTEN hadde smittet hvis jeg hadde vært mer våken... Er skikkelig trøtt jeg, men det er kanskje ikke så rart etter DEN helga... Rosenrot - yo-hooo

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 01:15   #79
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jasså ja, Scilla - har du bedrevet SLIKE tin gi helga du da.. YOU DOG!!

--
Ja, det stemmer at jeg er skikkelig skravelsyk.. og det er jo ike så bra, siden jeg også er innmari våken, og jeg hadde liksom som mål å legge meg før 0200 i natt (se journal) men herregud det kommer jo til å gå skikkelig i dass det også tror jeg.. jeg har nemlig katie melua på øret og er aldri så lite melankolsk, derfor har jeg nemlig også skrevet et dikt for de som vet hvor de er

Ellers så skriver jeg her sånn med liten skrift at jeg er litt lei meg fordi at jeg synes at det er så lite besøk i journalen min, også lurer jeg kanskje på om det er på grunn av noe jeg sa her om dagen at jeg ikke vil ha skravling i journalen min.. *sukk*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 01:18   #80
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Nammen.... Ikke være lei deg da Mofe... Har besøkt deg jeg... tror jeg? Joda.. det har jeg det!! Men ikke være lei deg.. Sant? For atte vi leser jo! Å skriver det vi mener høres fornuftig ut.. uten å skravel. Skravle kan vi gjøre hææær det 50 orf er litt vanskelig når det bare var det jeg skulle si.. men nå er det 50 ord... Så det så!

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 01:25   #81
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

De siste tanker

Mamma hva skjer?
Jeg har vondt i hele kroppen
Følelsene visner, og tanker flyr av sted
Pappa, er det der du er?

Jeg kan ikke noe for det,
Jeg tror tiden er nær
Jeg kjemper for livet
Hva er meningen med det her?

Jeg hadde det så godt i magen til mor
Hva var det som skjedde
Er det liv i deg mor?

Jeg kan skimte to vesener
Er det mor og far mon tro
Jeg ønsker av hele hjertet,
At dere er far og mor

Jeg vil ikke dra fra dere
Dere er de beste på jord
Men englene kaller,
meg bort fra denne jord

Nå er tiden inne
Jeg tror friheten er nær
Smertene er over
Men i tankene deres jeg er

Tiden ble for knapp
Men sannheten er
At tiden leger alle sår
Når gutten deres er nær

Så ikke glem meg mamma
Ikke glem meg pappa
Jeg vil alltid våkte over dere
Hvor enn dere er

Venninnen min mista babyen sin.. 5 måneder på vei.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 20:28   #82
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Jeg oppdage nettopp denne tråden, synest det var litt spennede regler her.. så jeg fant ut jeg måtte legge inn et innlegg.. men om hva..

Tenkte jeg kunne fortelle dere hva jeg skal gjøre i morgen

I morgen skal jeg ha faglig aktivitetsdag i Systemutvikling. da skal vi ha foredrag om MysQl og maya det tror jeg kan bli veldig koselig. har veldig lyst å lære litt programering. Synest det er litt gøyt at programering skal komme inn i fagplanen til IT på vidergående. vet ikke hvor mange her som deler den meningen med meg jeg.

er litt i mot microsoft (veslemjuk) sine office programmer (frontpage accsess)

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 21:10   #83
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg må bare skryte av fiskekakene mine flere steder. Kjøpte et kilo fersk hyse og lagde deilige lavkarbo fiskekaker. Eneste måten å få i ungene fisk på er å forkle den eller blande den med noe annet. Fiskekaker er jo kjempegodt, med deilig råkost ved siden av...*slurp*

Nå er andre ladning på gang!!!

  Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 21:21   #84
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Helene


I morgen skal jeg ha faglig aktivitetsdag i Systemutvikling. da skal vi ha foredrag om MysQl og maya det tror jeg kan bli veldig koselig. har veldig lyst å lære litt programering. Synest det er litt gøyt at programering skal komme inn i fagplanen til IT på vidergående. vet ikke hvor mange her som deler den meningen med meg jeg.

Åååh, så spennende Helene - dette visste jeg ikke!

Jeg går lektorutdanning i realfag - og vil da få kompetanse til å jobbe bl.a på vgs. Jeg har tenkt å ta master i fysikk, og da trenger jeg endel informatikk-fag som støttefag. Jeg har veldig lyst til å undervise i informatikk på vgs - og da trenger jeg å ta 60 studiepoeng i informatikk for å få undervisningskompetanse i det faget.. Lurer på om jeg skal gjøre det, i tillegg til fysikk og matte..!

Hm.. dette ga meg noe å tenke på!

Helene - vet du om det skal bli valgfag, eller hvordan? Egen it-linje? Eller..?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 22:35   #85
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mofe

Åååh, så spennende Helene - dette visste jeg ikke!

Jeg går lektorutdanning i realfag - og vil da få kompetanse til å jobbe bl.a på vgs. Jeg har tenkt å ta master i fysikk, og da trenger jeg endel informatikk-fag som støttefag. Jeg har veldig lyst til å undervise i informatikk på vgs - og da trenger jeg å ta 60 studiepoeng i informatikk for å få undervisningskompetanse i det faget.. Lurer på om jeg skal gjøre det, i tillegg til fysikk og matte..!

Hm.. dette ga meg noe å tenke på!

Helene - vet du om det skal bli valgfag, eller hvordan? Egen it-linje? Eller..?

I følge læreren min som jobber i departementet (har laget eksamenoppgaver, og den nye læreplanen ) han var i lillehammer for en uke-2 siden da ble det vist sagt at det kommer til å bli et valgfag på samme måte som det er nå. 2 fem timers moduler som går over vk1 og vk2. disse skal være ganske sentral i systemutvikling. accsess skal mer eller mindre ut av fagplanen og programering skal mer inn. Dette synest jeg er litt spennende. og mye mere lærerik. jeg kan lage ganske avanserte accsess databaser.. men de er ikke brukens til så mye synest jeg. Er litt synd jeg ikke kommer til å gå under denne læreplanen, men på en annen side så har jeg hørt mye om hvordan læreplanen i de andre fagene blir.. så da er jeg glad jeg er ferdig. skal vist bli obligatorisk matte i 2 år. noe som sikkert er smart.. men stressende for mange..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 22:54   #86
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Åh, så bra at det skal bli 2 år med obligatorisk matte! Norge ligger ikke akkurat på verdenstoppen når det gjelder realfagskunnskaper..

Spennende fag du tar, Helene - har du tenkt noe mere på hva du har lyst til å gjøre etter videregående?

Hm, 1001-tråden dette ja, da må jeg jo få femti ord.. en to tre fire fem seks sju åtte ni politiii

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 22:58   #87
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Jeg hr lyst til å bli førskolelærer med fordypning i barnehage ledelse og småbarns pedagogik. Har veldig lyst å drive med It og. men jeg ser ikke for meg å jobbe med det over tid.

Har lyst å starte egen barnehage, gjærne med litt spesielle brukere.. kansje null sukker barnehage (hvertfall sunn barnehage) sentralisering på sammarbeid og uteliv. eller bare med masse små unger.. har ikke planene helt klare enda.. vet at jeg vil ha et "puterom" hvertfall :P et rom fylt til randen med puter og madrasser hvor man kan leke

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 23:05   #88
melene
Medlem
 
melene sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 59
Innlegg: 127
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Helene

er litt i mot microsoft (veslemjuk) sine office programmer (frontpage accsess)

Har dere hørt vitsen?

Bill Gates traff Hugh Grant ikke lenge etter affæren hvor Hugh ble tatt på fersken med Divine Brown. Bill lurte på om Hugh kunne formidle kontakt med Divine, for hun hørtes spennende ut... Hugh fikset, og Bill Gates fikk et nummer med Divine Brown, og Bill Gates utbryter etter hyrdestunden: Wow, now I know why you call yourself Divine..." og Divine svarer: " And now I know why you call your company Microsoft..."

Natta!

__________________


melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 06:53   #89
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

"Barna mine" er endelig kommet hjem! I begynnelsen av februar sådde jeg timian, basilikum, oregano, persille, salvie og rosmarin, og nå er de flyttet fra skolens veksthus, og hjem! Jeg håper de overlever lengre enn de siste jeg hadde! Gleder meg til å lage noe godt med dem! Dog, det blir nok en stund før rosmarinen og persillen er store nok til å høstes av...

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 20:14   #90
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Var ikke den forige meldinga lang nok??? Unskyyyld... .

Atte nå er det idol Men burde jo egentlig ha lest litt mere på den der prøven min i mårra da ... Menne.. Joda.. SKAL gjøre det etterpå, og jeg HAR lest.. så har litt lov å se idol? *gir seg selv lov til å se idol*

DENNE meldinga er lang nok...

Ha en fin kveld alle sammen!

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 23:44   #91
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg driver og forsker ut hva som egentlig er på denne harddisken her.. også fant jeg denne teksten som jeg skrev for 5-6 år siden

-----------



Jeg hater mensen!

Det er virkelig noe av det verste jeg vet!! Hva er vitsen? Hva er vitsen med å ha så *jævlig* vondt i magen og ryggen og beina, og være kvalm, og alt det der?

Jeg fikk mensen da jeg var 12 og ett halvt år. Jeg var helt i himmelen. Endelig kvinne! De første gangene var det bare "wee, jeg er endelig voksen, og nå kan jeg få barn og weee!! Men det var de første gangene, vel å merke.

Da det hadde gått ett år, begynte jeg å bli ganske lei, rett og slett fordi det var disgusting å ha det. Jeg hadde på denne tiden ikke begynt å bruke o.b enda, for jeg fikk høre fra en skrudd helsesøster, at det burde man vente med, for man kunne få en eller annen mystisk sykdom (gah, hadde jeg visst på den tiden det jeg vet nå…). Så, jeg brukte altså bind. Og på den tiden, da jeg var 13 år, hadde jo ikke alle disse fancy libresse-bindene med vinger kommet, og mamma kjøpte jo selvfølgelig de GRUSOMME saba-bindene til meg.. For de som ikke helt vet hva jeg snakker om; de er 2 cm. tykke, er i bunn og grunn bare en bomullsdott som er formet som en avlanget firkant, og så ha de et NETT rundt.. Og ikke nok med det, neshda, produsentene regnet tydeligvis med at man satt rolig under hele menstruasjonen, for noen klister-funksjon hadde de ikke.. Neiiida, bare et tåpelig friksjons-felt på undersiden av bindet, som var KOMPLETT håpløst.. "Skal det være sånn?" husker jeg at jeg tenkte.

Gud, så glad jeg var da mamma endelig skjønte de små hintene mine om "jeg har hørt at de libresse-greiene er ganske bra jeg…." Fryd og gammen, endelig slapp jeg dette styret med de forbaska tvilsomme bindene!

Gleden over dette varte dessverre ikke så lenge.. Da jeg ble sånn ca. 15 år, begynte jeg å få vondt. Veldig vondt. Og jeg begynte å blø mer. Gudskjelov sa en eller annen person til meg; "Hva?? Bruker du ikke o.b?? Herregud, hvordan orker du de grusomme bindene??" - hvorpå jeg pep frem; "Jammen.. jeg trodde det var farlig? At man fikk sånn sykdom, også kan man ikke få barn..?" En stor takk til denne personen, som reddet meg fra den ufyselige mensen-uka hver måned.

Det var dette med smerten da.. Helt siden jeg altså var 15 år, har jeg slitt med vondt i beina og magen, kvalme, oppkast, kaldsvette og feber.. den første dagen.

Men; jeg oppdaget heldigvis ganske tidlig dette med ibux, og at man bare kan proppe i seg noen med et glass vann, gå i dusjen, legge seg ned og kjenne smertene forsvinne… ahhh, deilig!

Allikevel, det er jo selvfølgelig de gangene man har vært så idiotisk at man ikke har kjøpt inn ibux i forkant..

En gang opplevde jeg å våkne om morgenen, med smertene godt på vei, vel vitende om at huset var helt rensket for ibux.. Jeg dro på meg klærne kaldsvettende, gikk ut på gaten i halvsvime, og prøvde så godt jeg kunne å komme meg frem til apoteket. Da jeg endelig kom frem, skulle det jo bare mangle at køen ikke var så lang som et vondt år.. jeg ble kvalm av bare å stå og vente, øya gikk i kryss, men endelig var det altså min tur. Jeg hvisket frem "ibux".. og man forventer jo da selvfølgelig at ekspeditøren henter det til deg, og du gir pengene og går.

Vel, hun hentet det til meg. Så begynte hun å bable om hvor dårlig jeg så ut, (gee, thanks), og om jeg ikke hadde lyst å sette meg litt ned? Hm, neida, jeg skulle bare ha ibuxen, og ta dem jeg, så fort som mulig.. Om hun ga seg? Neida, hun begynte å bable om at de som har eller har hatt magesår ikke burde ta ibux (så jeg UT som jeg hadde det?).. Eter mye om og men fra en tydelig nyutdannet ekspeditør, fikk jeg mine etterlengtede piller tilslutt, og jeg ranglet ut på gaten. Jeg var helt i svime, og gikk rett på en gammel dame, som så bryskt på meg. Jeg går utifra at hun tenkte noe slikt som "usj, disse narkomane" der jeg gikk i slitne joggebukser og myste sløvt mot henne. I tillegg var det et faktum at jeg tviholdt på apotekposen min.

Så, ibux er din venn! Iallfall har den reddet meg utallige ganger. Jeg har avogtil seriøst trodd jeg skulle avgå med døden, så vondt har det vært.


Jeg hater mensen.


---

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 00:13   #92
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

mensen heldige meg fikk den som TIÅRING
som vår kjære mofe over her, var jeg kjempestolt!!! og jeg løp ut i hagen, hvor pappa stod. og skrek: " pappa, jeg er blitt kvinne" (en tiåring... skikkelig voksen... )
ikke noe blygsel der, nei.

heldigvis har jeg ikke store smerter. det er mere vanlig ubehag... øm i ryggen litt magesmerter osv. er veldig glad for at jeg slipper store smerter og oppkast!!!

det var min "story"

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 09:00   #93
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Jeg fikk mensen første gangen i gymmen... Jeg hadde såklart ikke bind, så jeg måtte brette noe toalettpapir ned i trusa, slik at jeg ikke blødde overalt. Da jeg kom hjem, dro jeg mamma inn på toalettet, dette var et KNØTA toalett, såvidt plass til en, og fortalte henne. Jeg var ikke noe glad over dette... Hun fant fram bind, og alt var helt normalt. Men, det var ikke normalt at jeg var overvektig og 1 år yngre enn alle i klassen min, og førstemann som fikk mensen. Jeg holdt det hemmeligt i over ett år, før de andre jentene begynte å få det...

Heldigvis så har kvinnene i min mor sin familie tendens til å slutte med mensen veldig tidlig. (ca. 40 år) I can only wait!

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 19:23   #94
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av LilNoor

Heldigvis så har kvinnene i min mor sin familie tendens til å slutte med mensen veldig tidlig. (ca. 40 år) I can only wait!

Ååååååneiiiii !! Jeg ville nå heller ha de smertene og ubehagelighetene en gang i månenden (og jeg HAR virkelig smerter), enn å komme for tidlig i overgangsalderen og slite med DE problemene. Har flere venninder og et par kollegaer som ønsket mensen bort og vekk for alltid, men nå ønsker den tilbake om de kunne slippe plagene de har nå: hetetokter, svettebyger, blødningsforstyrrelser, nattesvette, søvnforstyrrelser, labilt humør, hjertebank, tørre slimhinner i underlivet, urinlekkasje, urinveisinfeksjoner.....

Er du sikker på at du gleder deg LilNoor ??

Jeg har faktisk kommet så langt at jeg nesten gleder meg over mensen....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 19:29   #95
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Nå tenker jeg at alle gutter som hadde gledet seg lenge og vel til å endelig skrive i 1001-tråden har fått hakeslepp, mareritt og pustevansker. De går vel lange omveier rundt hyllene med Always Ultra og Libresse i håp om å slippe unna disse fargerike, malende beskrivelsene av mensen som har brent seg inn på netthinna.

  Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 19:30   #96
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg fikk mensen da jeg var i slalombakken Vi var og spiste på kafeen, også dro jeg på toalettet. Vi var tre venninner på tur, og etterpå så dro vi for å kjøre mere slalom i bakken. Jeg tok først heisen med hun ene og fortalte henne, også tok jeg heisen etterpå med hun andre og fortalte henne. Jeg tror ikke de hadde fått mensen enda, så mener å huske at de var skikkelig imponert

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 19:37   #97
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Være sunn uten karbokurer

Har testa dattern på 13 et par ganger,og hun ville gjerne bli litt sunnere uten å måtte spise helt lavkarbo.
Så jeg ga henne et forslag om å spise bær ,med en dæsj med krem,så nå er det tomt med både bær og krem
Herretter må jeg visst kjøpe dobbelt opp for hun elska de frosne bringbæra

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 05-03-05, 01:12   #98
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

GLATT FØRE
Når vi vasser og vi tasser
og det slapser og det sludder
og det kladder og det regner
da vi subber og vi stubber
og vi snubler og vi detter
og vi spretter og vi stomper
og vi homper og vi domper
og det hagler
store digre nagler
og kolossale kjegler
da uten tvil vi velger
innesittende helger
i slapset vi haster og trasker
og vi labber og vi krabber
og vi tusler og vi rusler
og vi basker og vi rasker
og vi går i spagaten
der midt i gaten
som jo eiers av staten
for de ikke strør
slik som før
at de tør!
folk kan jo
blir ufør
for vi går og glir og sklir
uten flir og folk med dårlig tid
de haster og springer
i svinger og ringer
så sier det bomp!
når vi detter og spretter
både dager og netter
så vær forsiktig når du går
og passer deg
godt når du står
for det er guffent og glatt
når slapset og isen tar fatt.


Kort fortalt om glatta,- hentet fra dagens lokalavis.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 05-03-05, 01:17   #99
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

!

Åhh Heeeejjedullan Komkari

KORT fortalt?? Naah.

Men at det er glatt er det ikke noe tvil om ! Hehe. Hadde mine vansker med å komme meg til skolen i dag tidlig og greier, var ikke måkt inn veien hit så måtte kjøre en bil som hadde bestemt seg for å leve sitt eget liv i snøen og hadde så godt som ikke noe kontroll Men alt gikk supergreit...

Da må jeg sove... kanskje..

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 15:28   #100
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jau jau jau!

Jeg har blitt skikkelig tørr på henda jeg! Også smurte jeg litt aloevera på (fra plante) - og det hjalp masse, men det var jo litt dumt at jeg vasket opp 10 min. etterpå da

Ellers kan jeg informere om at jeg har begynt å bli innmari tørr i huden rundt munnen og nesa, og det er så ekkelt - og jeg mislliker det supermasse!!!

NEMLIG!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fine kjoler - tråden mofe Generell diskusjon 114 18-10-11 22:57
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no