Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Lavkarbo pizzabunn ferdigpakke?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-13, 13:49   #1
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Lavkarbo pizzabunn ferdigpakke?

Jeg leste for litt siden en artikkel på Fitnessbloggen, der dette bildet var illustrasjon til artikkelen:



Nå er det ingen som har svart meg på innlegget mitt der inne om hvilket produkt dette er bilde av - så tenkte jeg at kanskje noen her inne vet det?

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 14:20   #2
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo pizzabunn ferdigpakke?

Ser ut som et utsnitt i fra Easy Living pakkene ( til info så inneholder disse gluten), bare i en litt annen versjon (nyere, eldre, større pakke???)


__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 14:40   #3
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo pizzabunn ferdigpakke?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ser ut som et utsnitt i fra Easy Living pakkene ( til info så inneholder disse gluten), bare i en litt annen versjon (nyere, eldre, større pakke???)


Ah, ja det er samme bilde iallefall Jeg prøver å styre unna gluten, så dette er nok ikke aktuelt for meg. Takk for hjelpen

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 18:07   #4
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Lavkarbo pizzabunn ferdigpakke?

Jeg pleier lagepizza bunn av lavkarbo brødmixen fra Mølleren, kjempgod:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 21:20   #5
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Lavkarbo pizzabunn ferdigpakke?

sunkost sin grunndeig er kjempegod til piza bunn, og den er glutenfri

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 07:32   #6
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo pizzabunn ferdigpakke?

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

Jeg pleier lagepizza bunn av lavkarbo brødmixen fra Mølleren, kjempgod:-)

Er den glutenfri?

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

sunkost sin grunndeig er kjempegod til piza bunn, og den er glutenfri

Takk for tips. må kanskje sjekke den ut

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 13:13   #7
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo pizzabunn ferdigpakke?

Sunkost sin grunndeig har jeg laget matmuffins av - de ble veldig gode! De inneholder ganske mye soya, så min sønn som reagerer på soya fikk blemmer i munnen etter bare en liten bit (obs, obs). Men for meg som ikke skal ha særlig gluten er den topp

Mener Møllerens har glutenmel på innholdsfortegnelsen, men er ikke brennsikker.

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo Pizzabunn fra Proteinfabrikken Antivegan Lavkarbo generelt 15 27-09-12 12:46
DB 25/2-2012; Lavkarbo: Pølsebrød og pizzabunn er enkelt arnakristin Bakst 5 26-02-12 20:15
Lavkarbo pizzabunn fra Lavkarbohuset e.l - God? La Guapa Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 15-02-12 18:31
Nydelig pizzabunn a la lavkarbo 3zza Middag 2 15-05-11 17:38
Lavkarbo pizzabunn Pirtsi Middag 12 08-02-10 16:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no