Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Har noen erfaring med eurodiett/ketolyse-mix?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-10, 21:13   #1
Mara
Medlem
 
Mara sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 78
Mara er på en erverdig vei

Har noen erfaring med eurodiett/ketolyse-mix?

Hei, jeg gikk ned 15 kilo på eurodietten i fjor vår, men har gått opp 4-5 av dem igjen. Begynte 18.mai med å spise rester av posene fra eurodiettkuren kombinert med masse egg, grønnsaker og kjøtt/fisk. Vet ikke om jeg er i ketose, tror kanskje sticksene mine er for gamle. Er det noen her inne som har erfaring med å kombinere eurodiett og ketolysekuren? Noen av produktene i eurodietten er veldig greie å ha med i veska.....

__________________


Mara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 21:53   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Har noen erfaring med eurodiett/ketolyse-mix?

Jeg tror ikke det er helt optimalt... Produktene på ED inneholder en del karber i forhold til hva man skal spise på ketolyse.. Greia med ED er jo at du spiser svært lite kalorier - og er i ketose.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 23:34   #3
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Har noen erfaring med eurodiett/ketolyse-mix?

tror vel det kan kombineres til en viss grad,, for meninger er jo at en skal over på lavkarbo ettervert,, derfor alle de fasene ,, men kanskje ikke hauet på med masse fett,,også holde seg til ting med lite karbo
bare en teori fra meg
som også prøver en kombinasjon

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 14:04   #4
Mara
Medlem
 
Mara sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 78
Mara er på en erverdig vei

Sv: Har noen erfaring med eurodiett/ketolyse-mix?

Ja, det er sånn jeg også har tenkt. Må jo være kontrollert, da, telle både karbs, fett og kalorier. Men etter mange år av og på slanker´n vet jeg jo hva som inneholder hva - sånn omtrent. Jeg prøver ihvertfall nå, og det ser ut til å funke bra foreløpig.

__________________


Mara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Min erfaring med ketolyse klompenmio Ketolysekuren 11 01-12-09 08:41
Er det nokon med erfaring med 30 days og ketolyse? nattinatt Ketolysekuren 18 09-06-09 12:44
Noen som har erfaring med nattarbeid og vektnedgang på ketolyse? mirafoli Ketolysekuren 1 23-03-09 14:33
Kan noen fortelle meg om veien fram mot eurodiett? Zoë Eurodiett 2 03-08-07 11:58
Noen som er på Eurodiett nå? Enid Eurodiett 31 27-05-07 12:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no