Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

har dere smat de nye Gilde kjøttbollene, snacks?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-04, 12:48   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

har dere smat de nye Gilde kjøttbollene, snacks?

så nettopp på reklame at det var kommet små begere med kjøttboller med forskjkellige sauser (3 sorter) i butikkene. nesten som de små rislunsj pakkene. noen som har smakt dem eller vet hva de inneholder? kanskje dette er Atkins-mat? åå jeg håper det. tenk så lettvint, feks ute på tur...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-02-04, 13:06   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Har sett på dem ja...

Men som så mye annet av industriellt bearbeidet mat, så så heller ikke disse særlig atkins vennlige ut... Kjøttbollene går til nød, men ikke sausene...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 13-02-04, 13:57   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

oki men dersom kjøttbollene er greie så er jo det det viktigste, de er jo krydret, så jeg kan godt spise bare kjøttboller jeg

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-02-04, 15:13   #4
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Pølsebitene

Prøvde pølsebitene med saus jeg,6 gram pr.100,de to andre slagene inneholdt mer. Men som sagt ikke akkurat Atkinvennlig ,men jeg måtte bare prøve.
Uka mi er allikevel ødelagt etter at jeg lassa innpå sjokoladekake i helga.
Gudskjelov er det ikke bursdag igjen før i oktober:-)
Nesten alle i min familie er født på høsten,og spesielt mange i november.
Har tilogmed prøvd den nye Grandiosaen med kjøttdeig og løk,men bare et stykke da. Fysjameg.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 13-02-04, 15:31   #5
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Kjøttboller har jeg også fått med meg ikke er spesielt bra for oss karbojunkies. Mye potetmel og slikt i dem. Skal du ha hurtigsnacks så har prior noen kyllingbiter som er fine. Noen av disse har også mye karbohydrater men de med sesamfrø (som reduserer GI ) var de beste om jeg husker rett.

Men dette er vel uansett bedre enn sjokoladekake.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 13-02-04, 16:25   #6
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Som "tur" mat er det da bedre å bruke:

Ferske ferdigstekte karbonader - fra Gilde tror jeg - en type som er uten sukker
Stekte røkepølser - finn dem med minst sukker...
Ostepølse med bacon
Bacon
Fenalår er jo klassisk Norsk turmat...
Ost og nøtter

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no