Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Blir dette riktig..?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-05, 00:16   #1
Cecilia
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 87
Cecilia har en fantastisk aura rundt segCecilia har en fantastisk aura rundt seg

Blir dette riktig..?

Jeg har ikke satt meg inn i noen av diettene, men forstår at lavkarbo er tingen. Har gjort det så enkelt at jeg bare har spist det som stod på fase 1 på SB dietten som jeg fant innpå her.
Blir det feil, at det skal kombineres på en spesiell måte eller? Har jo tatt av, men det var 3 kilo på 3 dager , så det var jo bare vann.. Vil jo at det skal fortsette nedover, og på en sunn måte!!

Cecilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkaro.. Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 00:19   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hvis du har fulgt en meny her inne som ER SB, så er jo det vel og bra det! Og gratulerer med vekttapet, selv om jeg synes det var innmari mye da.. men det er nok bare vann - så om du plutselig nå begynner å spise vanlig igjen, vil kiloene komme på igjen

Anbefaler deg å kjøpe deg en bok om temaet!

Velkommen, forresten!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 00:26   #3
Cecilia
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 87
Cecilia har en fantastisk aura rundt segCecilia har en fantastisk aura rundt seg

Neida, har ikke fulgt en meny sånn sett, bare spist den type mat som sår på listen. Er livredd for for å tenke for mye på hva jeg skal spise skjønner du, blir bare lei og sprikker da.. Så derfor var det så greit med en liste der det står hva jeg kan spise og ferdig med det Men synes plutselig det kanskje ble for enkelt..

Cecilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkaro.. Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 00:36   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Vel.. sammensetningen er jo også vel så viktig som TYPE mat. Man blir ikke sunn av å spise kun kylling og paprika, liksom

Kanskje du kan starte en journal - og skrive ned der hva du spiser hver dag, også kan du få kommentarer på det der, om du vil?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 00:41   #5
Cecilia
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 87
Cecilia har en fantastisk aura rundt segCecilia har en fantastisk aura rundt seg

Ja, får prøve på det! Det kan jo være greit å fortelle om maten min til noen som er interessert... Får se hva jeg får til, er ikke helt stø på dette med poster, jonaler og tråder.. Finner ut av det

Cecilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkaro.. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no