Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

I dårlig form ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-13, 15:34   #1
Xinderella
Juniormedlem
 
Xinderella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Østlandet
Innlegg: 20
Xinderella er på en erverdig vei

I dårlig form ...

Opplever å være tiltagende svimmel, kvalm og lagt på meg siste dagene.. Tendens til lavt blodtrykk og puls..
Flere som har opplevd dette?

__________________


Xinderella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 16:45   #2
Jean1986
Medlem
 
Jean1986 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Ålesund
Alder: 38
Innlegg: 264
Jean1986 er ny på veien

Sv: I dårlig form..

Opprinnelig lagt inn av Xinderella, her.

Opplever å være tiltagende svimmel, kvalm og lagt på meg siste dagene.. Tendens til lavt blodtrykk og puls..
Flere som har opplevd dette?

Hvor lenge har du gått på ketolyse?

__________________


Jean1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 19:35   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I dårlig form..

Opprinnelig lagt inn av Xinderella, her.

Opplever å være tiltagende svimmel, kvalm og lagt på meg siste dagene.. Tendens til lavt blodtrykk og puls..
Flere som har opplevd dette?

Gravid?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 19:40   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I dårlig form..

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Gravid?

Tenkte jeg også....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:44   #5
Xinderella
Juniormedlem
 
Xinderella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Østlandet
Innlegg: 20
Xinderella er på en erverdig vei

Sv: I dårlig form..

Har gått på ketolyse ca. 7 uker minus ett bryllup ved midtsommer som stoppet prosessen noen dager.

Og jeg er ikke gravid nei!

Min mor ringte og uttrykte bekymring i dag og lurte på når jeg skulle slutte med dette - hun hadde sett et eller annet på TV i går om at lavkarbo var farlig - noe om at man fikk hjerteproblemer..

__________________


Xinderella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:50   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: I dårlig form..

Hva spiser du en vanlig dag, hvor mye karbohydrater får du i deg? Og grønnsaker? Vann?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:41   #7
Xinderella
Juniormedlem
 
Xinderella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Østlandet
Innlegg: 20
Xinderella er på en erverdig vei

Sv: I dårlig form..

Det varierer hva jeg spiser; frokost er gjerne omelett med div. innhold/egg og bacon/salat med skinke eller kylling/dr Hexebergs proteinbrød med div. pålegg og da blir det gjerne en av de andre alternativene som ikke ble frokost eller rester fra gårsdagens middag til lunsj . Middag er stekt/ovnsbakt/grillet kjøtt/kylling/fisk/pølser med div. grønnsaker. Bruker ofte en liten fløteskvett som saus. Kveldsmat kan gjerne bli omelett med grønnsaksrestene fra middagen og på helg gjerne ost og oliven servert med et glass vin. I tillegg spiser jeg litt nøtter, litt ost og litt bær. Tar litt kosttilskudd, passer på å få i meg en del salt og drikker forholdsvis mye vann..
Varierende mengde karbohydrater, men stort sett mellom 15 og 40..?

__________________


Xinderella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 08:18   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: I dårlig form ...

Hei
Ketolysetablettene?
Saltunderskudd ? prøv med litt seltn på maten en ukestid, det kan for mange fjerne slapphet og hodepine.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 09:30   #9
Xinderella
Juniormedlem
 
Xinderella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Østlandet
Innlegg: 20
Xinderella er på en erverdig vei

Sv: I dårlig form ...

Takk for svar!

Har ikke ketolysepillene, men tar tilskudd av bl.a. magnesium og selen, men ikke krom da jeg leste følgende om krom: "Krom er et hjelpestoff i "glukose toleransefaktor " (GTF) som medvirker til bindingen av insulin til cellemembranen. Derved blir det enklere for insulin å få blodsukkeret inn i cellene og man får bedre virkning av insulin. Krom forsterker insulinvirkningen. Krom bidrar trolig til forbrenningen av fettstoff og proteiner gjennom sin virkning på insulin." Mulig man skulle hatt dette likevel for fettforbrenningen sin del? Det er dog noe krom i multivitaminene jeg tar.
Har ikke hodepine og tviler egentlig på at jeg har saltunderskudd da jeg spiser en del salt, men jeg kan jo ikke vite sikkert. Blodprøver ble tatt hos lege i går - får se hva som kommer ut av dem.

__________________


Xinderella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 14:10   #10
Xinderella
Juniormedlem
 
Xinderella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Østlandet
Innlegg: 20
Xinderella er på en erverdig vei

Sv: I dårlig form ...

Resultatene av blodprøvene i dag viste at stoffskiftet mitt har blitt alt for lavt.. Går på stoffskiftemedisin og har ikke endret dose siste året, men nå var det altså likevel under normalen. Venter fortsatt på andre prøvesvar, men antar at dette er problemet.
Skal begynne å notere hva jeg spiser slik at jeg har bedre kontroll på at jeg får i meg riktig fordeling av KH, protein og fett, samt tilstrekkelig ant. kalorier.

__________________


Xinderella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I dårlig form. Normalt? Buck Ketolysekuren 4 12-05-11 13:32
Slapp og i dårlig form Elmermor Spørsmål og svar 2 28-02-11 22:08
Dårlig form, er det normalt? Miegull Lavkarbo generelt 7 29-01-09 18:47
Skikkelig dårlig form! zilla Induksjonen 2 08-04-08 21:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no