Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Wii Active 2

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-09-11, 10:40   #1
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Wii Active 2

Jeg har den første Wii Active og syns det er bra trening. Det eneste er at den strikken som følger med er fullstendig ubrukelig, og knapt gir noe som helst motstand. Jeg har en annen strikk som jeg har brukt litt, men den har relativt brede håndtak som gjør det nesten umulig å holde controllene samtidig. Dessuten foretrekker jeg frivekter fremfor strikk.

Jeg har sett litt på Wii Active 2, og syns det virker bra. Jeg oppfatter det slik som at det er trådløse controller der som man fester på armene og at man derfor kan bruke f.eks. hantler i stedet for strikk? Stemmer dette eller gjelder dette bare for de andre spillkonsollene? Dersom det er slik at man kan bruke hantler og slipper å styre med denne elendige strikken er det absolutt noe jeg kommer til å kjøpe.

Er det noen av dere som har dette spillet på Wii, og hva syns dere om det? Hvordan er det i forhold til den første versjonen?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 15:53   #2
JentaTilErling
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 6
JentaTilErling er på en erverdig vei

Sv: Wii Active 2

Jeg syntes at den er bra, har den selv hjemme. Blir veldig svett når du holder på med det en stund. Men jeg har den første versjonen da.

JentaTilErling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 15:59   #3
JentaTilErling
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 6
JentaTilErling er på en erverdig vei

Sv: Wii Active 2

Opprinnelig lagt inn av JentaTilErling, her.

Jeg syntes at den er bra, har den selv hjemme. Blir veldig svett når du holder på med det en stund. Men jeg har den første versjonen da.

Ops jeg hadde 2¨ern allikevel

JentaTilErling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no