Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-10, 16:46   #4051
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kine87, her.

Halloween! Har en lang svart kjole i fløyel..høres kanskje stygt ut, men syns den er veldig fin og elegant..hva kan jeg gå som på halloween? foruten vampyr ( kjedelig :P )

finn fram pisken og vær domina :P
nei jeg vet ikke jeg, bare fantasien som setter grenser.. og min er begrenset
Lykke til, blir sikkert kjempebra

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 29-10-10, 16:58   #4052
Kine87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 41
Kine87 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hehe det er nettopp det min er også, fantasi er en fin blå bil..

__________________





Kine87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 29-10-10, 17:38   #4053
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

finn fram pisken og vær domina :P
nei jeg vet ikke jeg, bare fantasien som setter grenser.. og min er begrenset
Lykke til, blir sikkert kjempebra

Hva med å ta på deg en lang spiss hatt og figurere et forførende heks?? Noe ala denne??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 29-10-10, 17:39   #4054
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Er vel noen timer det fra frokost til lunsj? Har i grunnen ikke spist egg og bacon til frokost annet enn i helgene, men vurderer sterkt baconomelett nå altså.

Frokost inntas i 7.30-tiden til normalt og da er jeg sulten igjen rundt 13.00-14.00.

Jeg har egg og bacon nesten hver dag, til frokost

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D
Gammel 29-10-10, 18:16   #4055
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kine87, her.

Halloween! Har en lang svart kjole i fløyel..høres kanskje stygt ut, men syns den er veldig fin og elegant..hva kan jeg gå som på halloween? foruten vampyr ( kjedelig :P )

Med en lang svart kjole kan du være Morticia Addams

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 29-10-10, 18:51   #4056
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Med en lang svart kjole kan du være Morticia Addams

Akkurat det jeg tenkte!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 29-10-10, 19:03   #4057
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Augustina: Du som legger ut på joggeturer på 16 km og sånt, det er KLART det er treninga som gjør at du er mer sulten. Bruker du pulsklokke når du løper og ser hvor mye du forbrenner?

Løper bare én sånn langtur i uka da Da svir jeg bort rundt 1000 kcal. Gjør det ofte i helga og de blir ofte brukt til "kos", slik som vin, lavkabosnacks, en ekstra god middag, etc Litt feil tankegang sikkert, hehe, burde ha brukt det på ren mat, menmen, man er jo menneskelig. I dag har jeg forresten ikke vært så sulten, så bank i bordet for at trenden fortsetter

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag
Gammel 29-10-10, 19:56   #4058
onelifeandimgonnaenjoyit
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2
onelifeandimgonnaenjoyit er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har et spørsmål! Er det noen her som har oppskrift på HJEMMELAGDE sukkerfrie drops? Haar så lyst til å lage

__________________
Leap and the net will appear
onelifeandimgonnaenjoyit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren - nå fedon.
Gammel 29-10-10, 21:00   #4059
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av onelifeandimgonnaenjoyit, her.

Jeg har et spørsmål! Er det noen her som har oppskrift på HJEMMELAGDE sukkerfrie drops? Haar så lyst til å lage

Hei,
Her finner du oppskrift med maltitol

Grundmasse med maltitol (sukkerfri)
500 ml. (650 gr.) MALTITOL
Kom maltitol i gryden og kog massen som beskrevet i opskriften.
OBS: Massen skal dog koges op til 180° før gryden tages af. Tilsvarende skal massen køle lidt længere ned før man blander den med farve og smag.
http://www.urtegaarden.dk/Files/File...den-bolsje.pdf

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 29-10-10, 21:18   #4060
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan i all verden greier folk å spise 86% sjokkis???? Det var riiiiimelig bittert :P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 29-10-10, 21:27   #4061
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Etter å ha spist 70% nokre gongar og vend meg til den, går 86% heilt greit. Men eg har alltid likt mørke sjokoladar betre enn dei søte lyse, så vi er vel forskjellige i smaken.

Eg kjøpte 90% i sommar. Har igjen 1/3 av plata framleis... både fordi eg generelt ikkje har det store behovet for sjokolade, men også fordi den er så mørk at det i seg sjølv ikkje fristar til overspising. 86% er ingenting i forhold til den

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 29-10-10, 21:31   #4062
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Etter å ha spist 70% nokre gongar og vend meg til den, går 86% heilt greit. Men eg har alltid likt mørke sjokoladar betre enn dei søte lyse, så vi er vel forskjellige i smaken.

Eg kjøpte 90% i sommar. Har igjen 1/3 av plata framleis... både fordi eg generelt ikkje har det store behovet for sjokolade, men også fordi den er så mørk at det i seg sjølv ikkje fristar til overspising. 86% er ingenting i forhold til den

Jeg kjenner jeg grøsser litt innvendig :P 90% faktisk . 70% er faktisk veldig godt. Mye bedre enn freia melkesjokkis, som man nesten spyr av etter to ruter. Skal prøve å lage kakao på den 86% og se om det smaker like bittert av den når den er blanda ut :P.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 29-10-10, 21:39   #4063
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg kjenner jeg grøsser litt innvendig :P 90% faktisk . 70% er faktisk veldig godt. Mye bedre enn freia melkesjokkis, som man nesten spyr av etter to ruter. Skal prøve å lage kakao på den 86% og se om det smaker like bittert av den når den er blanda ut :P.

Vanlig melkesjokolade er vemmelig søtt og Bergene Melk er enda søtere! Jeg spiser det ikke og Lille Gubben kjørte i seg en 200 grams plate her om dagen...

Jeg spiser 1-2 små biter mørk sjokolade med 70% kakaoinnhold av og til og synes den er kjempegod, tidligere syntes jeg den var i sterkeste laget. 86% er litt bitter ja, sterkere enn det har jeg ikke prøvd.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 29-10-10, 21:40   #4064
Kine87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 41
Kine87 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Adams ja ! Genialt takktakk

__________________





Kine87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 29-10-10, 21:54   #4065
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kine87, her.

Halloween! Har en lang svart kjole i fløyel..høres kanskje stygt ut, men syns den er veldig fin og elegant..hva kan jeg gå som på halloween? foruten vampyr ( kjedelig :P )

Nonne? Ei veninne var det da jeg hadde 30-årslag/halloweenfest og hun var POPULÆR blandt gutta den kvelden!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-10-10, 23:00   #4066
Kine87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 41
Kine87 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nonne hadde vært kult men kjolen er litt for sexy til det! Men har tenkt litt på svartenke. Svart sminke og "tårer"..kanskje :P vinglevoren altså. hehe

__________________





Kine87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 29-10-10, 23:03   #4067
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvordan i all verden greier folk å spise 86% sjokkis???? Det var riiiiimelig bittert :P

Alt er ei vanesak. Eg et nesten berre 86% sjokolade (og synest den er kjempegod - ein blir "herda" av å bu i Belgia!), tek eg ein bit 70%, så er det som ein liten eksplosjon av søtt! Har 99% sjokolade i hus også, men det er ikkje brukandes til noko anna enn matlaging, putte i sterke chilisausar etc, eller bake med. DET er som rein kakao i platefasong.


Sist redigert av Furine : 29-10-10 kl 23:13.
Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-10-10, 23:08   #4068
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kor i all verda har det blitt av chatikonet og alt på facebook? Det var der då tidlegare i kveld.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-10-10, 23:12   #4069
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Alt er ei vanesak. Eg et nesten bere 86% sjokolade (og synest den er kjempegod - ein blir "herda" av å bu i Belgia!), tek eg ein bit 70%, så er det som ein liten eksplosjon av søtt! Har 99% sjokolade i hus også, men det er ikkje brukandes til noko anna enn matlaging, putte i sterke chilisausar etc, eller bake med. DET er som rein kakao i platefasong.

Jeg synes også at 86% smaker bedre enn 70%. Har en boks med 99% kakao stående, men har liksom aldri funnet noe passende bruksområde.. Har vel prøvd et par ganger, men alltid endt med å blande ut med en med mindre kakao.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 29-10-10, 23:45   #4070
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

liker ikke mørk sjokolade jeg.... er det eneste jeg får så lar jeg heller være, heheh aldri vært sjokoman, verre med smågodt og slike ting...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 29-10-10, 23:49   #4071
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

liker ikke mørk sjokolade jeg....

Det gjorde ikke jeg heller, før etter en stund på lavkarbo. Nå syns jeg melkesjokolade smaker ubehagelig søtt, og 70% nydelig

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-10-10, 23:55   #4072
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

HVORFOR får jeg ikke brukt penger på en sparekonto i DNB? Ikke får jeg overført, ikke får jeg "betale" til meg selv i annen bank, ikke får jeg betale regninger, ingenting. Helt komplett fastlåst er pengene!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 29-10-10, 23:55   #4073
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

noen som har handlet herfra eller sett denne siden før? http://www.lowcarbshop.se/index.php


og testet ut feks http://www.lowcarbshop.se/shiratakinoodles-p-1260.html ?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 30-10-10, 13:46   #4074
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor blir høyre kneet mitt så utrolig hovent når jeg trener for tida? Ikke selve kneet, men rett over.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-10-10, 14:32   #4075
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

...og testet ut feks http://www.lowcarbshop.se/shiratakinoodles-p-1260.html ?

Hei,
Her er det jeg fant av tidligere tråder so omtaler shirataki nuddler
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22230
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27351
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13192
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16283

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 6 (0 medlemmer 6 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no