Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Første gangs Atkins. Opp som en løve, ned som en skinnfell

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-08, 14:56   #1
Zhor79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 44
Innlegg: 1
Zhor79 er på en erverdig vei

Første gangs Atkins. Opp som en løve, ned som en skinnfell

Hei
Startet for første gang med et Atkins/egenkomponert opplegg for 10 dager siden.
Etter første 5 dagene gikk jeg ned 2.5kg, men etter de neste fem dagene har jeg gått opp 1kg igjen, med ca samme kosthold.
Har vært i kontinuierlig ketose i ca.7 dager og spiser ca.4 måltider hver dag, trener minst 5 dager i uken, forstår ikke helt hva jeg gjør galt.

Spiser mye: Egg/bacon/kotelett/kjøttdeig/rømme/morrpølse/salat (isberg,paprika,agurk)/fun light saft/ost/kaffe

Spiser litt: Fisk/baconcrisp/nøtter (pistasj, pekan,walnøtt)/Coke Zero/sukkerfri tyggis og pastiller.

Zhor79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 16:44   #2
Kiera
Medlem
 
Kiera sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Drøbak
Alder: 58
Innlegg: 186
Kiera er ny på veien

Sv: Første gangs Atkins. Opp som en løve, ned som en skinnfell

Jeg har hatt veldig god erfaring med å kutte ut:
Funlight, Cola Zero og kaffe

I tillegg er jeg forsiktig med nøtter og baconcrisp.

Selv om du skal spise bra på Atkins/lavkarbo generelt, så skal du allikevel passe på at du ikke får i deg en mengde kalorier.

Kutter du ut alt jeg har nevnt pluss nøttene, så skal du nok se vekta beveger seg igjen.

Også er det verdt å nevne at kroppen stopper naturlig opp av og til for å stabilisere seg før den igjen slipper kilo. Slike har det hvertfall vært med meg hver gang jeg har prøvd å gå ned i vekt og atkins har ikke vært noen unntak for meg.

__________________
Les mer i min dagbok..
Kiera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 00:12   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Første gangs Atkins. Opp som en løve, ned som en skinnfell

Enkelt. Du veier deg for ofte. En gang i uka, samme tid og vekt, sitasjon. feks mandag før frokost etter toalettet.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 13:52   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Første gangs Atkins. Opp som en løve, ned som en skinnfell

Morrpølse og baconcrips samler vann fordi det har høyt saltinnhold, det er ikke mulig å legge på seg en kilo fettvekt på en uke om du ikke spiser raske karbohydrater

Kutt ut alt som ikke er ren mat, dersom du skal følge Atkins burde du ta induksjonen for å få ting skikkelig i gang, det er en genial innføring i kostholdet. Gi det to uker!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 18:53
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Sten Sture Skaldemann - Spis deg ned i vekt donjuanwannabe Lavkarbobøker 14 27-10-05 21:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no