Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Trenger noen gode tips

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-07-10, 13:09   #1
dreamer82
Nytt Medlem
 
dreamer82 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Alder: 41
Innlegg: 7
dreamer82 er på en erverdig vei

Trenger noen gode tips

Jeg spør igjen siden jeg er litt usikker på ketose/anabolic diett..

Jeg er en gutt på 28 år som er 170cm høy og veier 71kg per i dag.

Jeg har trent aktiv med vekter og har også drevet med en del sport som fotball og kickboxing.

Jeg er vell greit trent og ikke overvektig. Det eneste jeg sliter med er at jeg legger fort på meg på nederste mageparti(ikke noe ekstremt), men har alltid hatt lyst til å få en markert mage.

Jeg har en fettprosent på 13%.

Noen tipset meg om å begynne på anabolicdiett/ketose..

Har prøvd i en ukes tid nå, men det jeg lurer litt på er om dette er veldig ekstremt i mitt tilfelle når jeg ikke akkurat skal ned noen særlig kg. Målet mitt er som sagt og gå ned litt i fettprosent, trene aktiv med vekter igjen(har hatt noen mnd pause), og få bort den lille "ponudsen"

Er det bedre med et bedre kostliv? en å bli så ekstrem at jeg skal ligge på 20g karbo per dag og droppe alt som har med ris, pasta, poteter, brød etc..

Kom gjerne med innspill og forslag på hvordan jeg kan legge opp spisingen min

OBS! jeg har forresten ikke vært så flink på kondisjon/forbrennings trening


Erik

dreamer82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Anabolic Diet Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 14:11   #2
loone
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hadeland
Alder: 34
Innlegg: 561
loone har en fantastisk aura rundt segloone har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger noen gode tips:)

Hva med lavkarbo, lavfett - høyprotein, av typen proteinsparende modifisert faste foreksempel?
Den regnes nok som en fyfy diett her inne, for den er ekstrem og man går en del sulten. Men jeg fikk veldig gode resultater da jeg fulgte den i 14 dager!
Mine resultater kan du ta en titt på her hvis du er interessert
Det er ikke noe varig diett, men veldig effektivt når det kommer til å reduserre fettprosenten i kroppen uten å påvirke muskler og organer i spesielt stor grad

Ketose er foresten en selvregulerende diett, så dersom kroppen din "føler" at du veier for lite kan du ende med å gå opp i vekt

Lykke til!

__________________
Gamlebloggen

Start dato: 12.05.16


loone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 16:31   #3
andreasoe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 163
andreasoe er på en erverdig vei

Sv: Trenger noen gode tips

du trenger ikke ligge på ketose for å kjøre the anabolic diet? kjør en modifisert versjon.. feks..

70-100gkarbo man-fre.. oppkarbing en eller to dager. (ville bare tatt en i ditt tilfelle)

4x4 intervall en eller to ganger i uka..

__________________


andreasoe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Emneord
diett, kosthold, trening


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Må fortere ned! Har noen gode tips? (ketolyse) Kristina S Kostholdsfilosofier 4 03-05-09 22:36
Trenger sårt litt gode tips her. Bo hos andre en uke, hvordan klare være i ketose? Smurfepia Spørsmål og svar 1 04-04-09 12:17
Lavkarbo kinogodter ... Noen gode tips? Gracella Lavkarbo generelt 37 03-06-08 21:20
Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter? Distrea Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 26-01-07 23:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no