Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvilken retning er mest vanlig å følge etter Ketolyse?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-10, 15:01   #1
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Hvilken retning er mest vanlig å følge etter Ketolyse?

Jeg har nå kommet nesten dit jeg vil være, men er usikker på hvilken vei jeg skal følge videre. Jeg har bladd litt i boka til Torkil ("Etter ketolysekuren" eller hva den heter?) i en butikk, og så at den inneholder masse oppskrifter. Flott det, men jeg er ikke spesielt glad i å lage mat så det har gått mest i raske løsninger her når det gjelder middag. (dvs. lavkarbopasta med kjøttdeig, laksefilet, biff, lavkarbo pølser, karbonader etc.)

Nå vet jeg ikke om det er så mange av de som er ferdige på Ketolyse som fortsatt henger i dette forumet, men jeg lurer på hva de har gjort etter kuren? Inntil jeg finner ut hvordan jeg skal legge opp livsstilen min så fortsetter jeg slik jeg har gjort det siste halvåret, for jeg vil ikke ødelegge det resultatet jeg har fått.

Litt om hva jeg tenker om fremtidig kosthold: Jeg kan fint leve uten poteter i fremtiden, det er ikke noe jeg savner overhodet. Ris savner jeg av og til, vet at brun ris er sunnere så har jo lyst til å spise det innimellom. Men det største ønsket jeg har hatt er å kunne spise brød igjen. Jeg har spist lavkarbobrød på kuren, men det smaker jo ikke like godt som vanlig brød. Med "vanlig brød" mener jeg ikke loff og slikt, det kan gjerne være veldig mørkt og grovt. Det beste med denne kuren er at man kan bruke salatdressinger, sauser, spise masse ost (som jeg ELSKER!), og dynke grønnsaker i smør og rømme eller koke i fløte. Kort sagt, jeg liker fett ja.

Så, jeg ber om råd: Hva nå? Hvilken retning bør jeg følge? Er Fedon noe for meg, mon tro?

Til slutt et lite spørsmål: Jeg savner sååå fælt brunost! Men er dette noe jeg bare bør glemme i fremtiden?

__________________


Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei, klarer ikke bli enig med meg selv om hvilken retning jeg følger ... only Spørsmål og svar 3 05-02-10 15:53
Hvilken retning bør jeg ta? Butterfly82 Spørsmål og svar 1 04-02-10 22:12
Må man følge en bestemt retning? Poca Spørsmål og svar 13 01-02-10 18:21
Hvilken kostholdsfilosofi bør jeg følge? brud09 Spørsmål og svar 6 25-09-09 11:29
Veldig lav forbrenning etter begynt på ketolyse. Vanlig? xCamilla Ketolysekuren 24 16-03-09 18:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no