Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 14-06-04, 13:18   #151
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

*ler så jeg detter av stolen*

Når katten er borte danser musene på bordet!
HP ligger og sover etter nattevakt, og her sitter jeg og tar stooore sjanser, med visshet om at min sivile ulydighet ikke vil bli stoppet av rette vedkommende før om en stund,- og maaange har sett meg... *stolt*

(men jeg skjelver med tanken på at noen av de andre moderatorene skal oppdage meg da... )

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 14-06-04, 16:25   #152
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg ler også, men jeg tisser i do. Jeg ler fordi Lise inviterer på GrillFET...... Er du påvirka av alt slankepratet eller?
Nå er jeg endelig tilbake på nettet, etter at lynet har gjort en stopper for det i hele fire dager. Kan jo få abstinenser av å ikke ha kontakt med omverdenen. Ikke mail, ikke nettaviser og ikke karbojunkie. Men så har jeg vært på seminar i helgen, slik at lidelsen ble ikke så stor som den kunne ha vært.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 14-06-04, 16:32   #153
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Er det ikke typisk?! Nå hadde jeg tenkt at jeg skulle være snill og ikke kommentere denne grillfet'en som Lise vil på - for jeg tenkte som så; jeg skjønner jo hva hun mener - og trenger ikke pirke på en enkel liten tasteleif. Men så spretter noen andre innom og pirker. Det fine med det er at det kom nok et innlegg i denne tråden - og vips! Her er ett til.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 14-06-04, 19:02   #154
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hehe det har min mor i hagen sin. Hun har faktisk pinnsvin hver sommer, vet ikke om det er de samme som kommer igjen, men mange er det iallefall. Og ryktene om den gode maten de får (kattemat på boks )sprer seg nok, for en kveld var det, jeg tuller ikke, 8 pinnsin utenfor. 2 av dem hadde seg et nummer, mens de andre slåss om maten så fillene føyk.

De er artige disse pinnsvina!

Lite urettferdig altså! 8 søte pinnsvin og snart enda flere. Kan du ikke hilse de pinnsvina å si at jeg har veldig god plass til pinnsvin her. Jeg kan kjøpe kattemat jeg også - bare jeg får det nye bankkortet mitt og feriepengene til helgen.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 14-06-04, 19:04   #155
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Kommer vi noen gang til tusen mon tro... dette går jo uuuurtreigt! Og jeg er en av de treige!!

Jeg må bare legge inn denne som jeg fikk i minneboken min da jeg engang var ung og vakker og bodde i Israel og gikk på skole der:

We all sat on some soft green grass
the softest we could find.
But Carbokiller sat on something softer
that the cows had left behind!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 14-06-04, 20:45   #156
Sandrine
Medlem
 
Sandrine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
Sandrine er en juvelSandrine er en juvelSandrine er en juvel

Tilbake til hverdagen

I løpet av de siste dagene har kjøkkenet inneholdt mer karbohydrater enn et middels Atkins kosthold for månedsvis. En av spesialitetene mine er å lage konfekt og da en av mine beste venner skulle gifte seg nå i helgen, kunne jeg ikke si nei til å lage noen når det var det eneste de ønsket seg.

Produksjonen har pågått over flere dager og resultatet var over 400 fordelt på ni sorter. Har jeg smakt? Nei! Hvis de smakte pyton var det i hvert fall ingen som klagde. Jeg klarte til og med å bruke alle sjokoladerestene sammen med grovhakkede nøtter.

Det er mulig at jeg er blitt helt skrudd, men varm sjokolade lukter kvalmt.

Nå er kjøkkenet igjen befriende fritt for annet enn salat, grønnsaker, oljer og fisk.

__________________
Discipline is remembering what you really want...
Sandrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - vedlikehold
Gammel 14-06-04, 21:47   #157
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Sverige leder 1-0 over Bulgaria til pause i fotball-EM. Jeg synes det er morsomt med fotball, så jeg sitter i tv-stolen med pledd over meg, mens mannen min rydder på kjøkkenet, rydder opp leker og legger barna. Det er ur-festlig med litt omvendte kjønnsrollemønster! Nå finnes det ikke klistremerkebok over spillerne ved EM (tror jeg), men til VM om 2 år, så skal jeg ha en. Siste jeg hadde var under VM i 1994, da jeg var student i Trondheim. Man klarer så utrolig mange flere spørsmål i TP og Geni når man har hatt en slik klistremerkebok. Ulempen er at jeg ikke kjenner så mange som har en tilsvarende, at det blir problematisk å bytte klistremerker. Si i fra hvis det er noen her som vil bytte fotballklistremerker da!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 14-06-04, 21:51   #158
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

stappmett.........

og her sitter jeg.....stappmett...tror det er første gang siden jeg begynte p åatkins og har dåååårlig samvittighet over det jeg har spist..tror jeg har spist allllltfor mye...føles slik ut iallefall..urk

idag har det vært...frokost-1 grillpølse med issalat og bernaise saus...
-lunsj---litt cavalier sjokolade....(urk)
-middag-200 gram flatbiff m issalat,myyye stekefett og bernaisesaus ca 3.4 spiseskjeer m krem m bittelitt cavaliersjokolade
--------------------------kvelds....sikkert 1 kilo reker..herregud......LOL

føler meg heeelt oppblåst her jeg sitter....er dette meningen da??

jaja..får ta meg sammen imorra..og jeg har etttttt forsett fremover,,,all lightsaft og brus skal herved kuttes ut....nå blir det vann,isbiter og sitron/lime....

klarer jeg holde dette tro.....er vellov å håpe..skal gjøre mitt beste....

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O)
Gammel 14-06-04, 22:10   #159
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Bonden var kanskje ikke en kløpper i skriving, eller så hadde han drevet effektiviseringa litt langt (han og), men dette er en beskjed ha la igjen på kjøkkenbordet en morgen;

BATACTQAV910A


Tolk den da! Et døgns frist.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 14-06-04, 22:40   #160
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Opprinnelig lagt inn av guro

Bonden var kanskje ikke en kløpper i skriving, eller så hadde han drevet effektiviseringa litt langt (han og), men dette er en beskjed ha la igjen på kjøkkenbordet en morgen;

BATACTQAV910A


Tolk den da! Et døgns frist.

Skal ikke mase om det, denne posten var fin den, men var den 50 ord ?? Neeeeivel ?? Meldingen tolkes som "Be a Tea se til kua ved ni tia"
Fant ut det var lettest å løse den baklengs....eller ble det feil ??

Siden jeg fremdeles mangler noen ord skal dere få en liten dose med "Tristesser i utvalg". Denne gangen fra "Det er aldri for tidlig å angre".

  • Hun var så ensom at hun pratet livet av plantene sine
  • Livet er er et timeglass som lekker sand i maskineriet
  • De fleste har nok med andres
  • Ansvaret var så tungt at det var enkelt å løpe i fra det
  • Stadig flere menn dør med et smil om munnen på sin kone
  • Han opplevde ikke lenger noen virkelighet han kunne flykte fra
Godnatt !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 15-06-04 kl 11:55.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 14-06-04, 23:14   #161
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

BATACTQAV910A


Tolk den da! Et døgns frist.

haha - jeg ble så ivrig at jeg ikke så at Nille hadde løst den allerede Men-men - må nesten ta med løsningen min uansett - for hvis ikke blir det ikke 50 ord vettu.....


OK - hva skal man bruke et helt døgn til???

Det står noe sånt som

"Be'a Tea se etter kua ved 9-tiden"

Er jeg ikke flinke??? Hadde masse sånne leker med pappa'n min da jeg var liten, og dette vekker jo gode minner. Også tegnet vi masse sånne tegninger a la "meksikaner på sykkel sett ovenifra" og sånn. Er det ingen som gjør det lenger'a?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 14-06-04, 23:41   #162
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Så kjappe dere er da. Dere har selvfølgelig rett. Dere vinner - en grillfest - neste år?

Fedonisten, husker du tegningen til 'Stille på sentralen'. Vi hadde også den drodleboka.

Og, MHM, jeg vil ikke bytte fotballklistremerker med deg. Jeg har ikke greie på fotball så du ville bare loppe med for den beste eller kjekkeste spillerne eller hva nå poenget skulle være.

(Nå ble det vell nok ord eller Nille?)

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 15-06-04, 00:31   #163
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Dyna på,
sove nå.
La tankene hvile,
og munnen smile.
Føl nattens ro,
la drømmene gro.
Jeg hvisker til deg:
god natt ifra meg.
Lukk øyet igjen,
sov godt min venn...


God natt allesammen! Nå skal det bli godt å sove! Jeg hører sengen roper på meg... Liiiiise! Kom å legg deg, jeg har en deilig myk pute og en varm herlig dyne som vil omfavne deg og føre deg til de herligste plassene i drømme land! Koooom koooom!
Ja, så da får jeg vel gå til sengen jeg da.

God natt!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 15-06-04, 10:09   #164
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Nå ble jeg søvning igjen. Koselig dikt, Lise! Finnes det melodi til - da må jeg eventuelt lære den på grillfesten. Jeg samler liksom på natta-sanger og går gjennom repertoaret hver kveld for jentene.

Det er en grunn til til at jeg er trøtt. Det er at jeg tenker litt for mye på denne tråden. I går sto jeg opp 2 ganger etter at jeg hadde lagt meg for å skrive.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 15-06-04, 10:45   #165
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Trøtt igjen ja - det var jeg også da jeg hadde sendt av gårde mann og barn på jobb og til barnehage. JIPPI - mannen min er hjemme igjen!! Er vant til at han er mye ute på farten, men denne gangen syns jeg det har vært så trist og ensomt. Men nå er'n her igjen

Men altså - etter at jeg hadde sett dem vel av gårde, så gikk jeg og la meg igjen jeg! DET var deilig det!! Har bestemt meg for at jeg skal ha en særdeles rolig dag i dag, bare slappe av og kose meg. Og prøve å spise riktig da....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 15-06-04, 11:33   #166
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Vet ikke om noen melodi til diktet Guro.

Men her er min liste over god natt sanger til Poden:

Jeg er glad i deg for alltid (Fra boken med sammen navn)
So-ro lillemann
Kjære gud jeg har det godt.
Jeg folder mine hender små
Ingen er så trygg i fare
(Hender det blir bæ-bæ lillelam eller en bussjåfør by reqest.. )
Hvem kan segla for utan vind (Den er en rånn utrolig rolig sang som jeg nesten sovner selv når jeg synger... Bruker den helst om vi skal roe ham ned om han er oppskjørtet og gråter av en eller annen grunn... )
Og en til som jeg ikke er sikker på navnet til:Sov lille poden sov å bli stor...

Nå har vi foresten tatt ned grinden på sengen, og det synges på sengekanten, og det blir ikke mer enn en sang, for han er så ivrig etter å få meg ut av rommet fordi han er stor gutt og skal sove med åpen seng...
(Noen dager er det for å komme løpende inn i stuen å si hei et par ganger da, men det har hendt han har sovnet slik også .. Men om han våkner og står opp om natten, så snur vi sengen slik at han får grind likevel, og om kvelden snur vi sengen tredje gangen han kommer inn i stuen... )

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 15-06-04, 13:55   #167
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Ah, jeg kan liste mine nattasanger også. Det blir et innlegg av det.

Jeg gjør også om litt på teksten, tittel fordi jeg har jenter. Jeg kan stort sett bare første verset.

So ro, lille venn
Når trollmor har lagt sine 11 små barn
Byssan lull
Da Lykkeliten kom til værden
Ole Lukkøye
Sov bitteliten, sov og bli stor
Kjære lille vennen min
Kjære Gud jeg har det godt
Nå lukker seg mitt øye
Jeg folder mine hender små


Det var det jeg kom på i farten.

Jo, før vi helt legger oss til ro så synger vi ofte

Jeg blir så glad når jeg ser deg

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 15-06-04, 20:54   #168
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sitter og suger på en sukkerfri fruktkaramell. Bare måtte ha den. Lå liksom og ropte på meg fra rommet mitt. Ja, for jeg har eget rom jeg! Ikke eget soverom - men eget rom. Min lille hule hvor jeg har alt rotet mitt. Særlig nå - for nå blir det brukt som lagringsplass for nedpakkede ting i forbindelse med flyttingen. Ellers er det en hule - hvor jeg kan trekke meg tilbake og slappe av eller finne på noe helt alene for meg selv.

ALLE burde ha sin egen hule. En menneskerett!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 15-06-04, 20:58   #169
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg har også mitt eget rom. Bare at jeg ikke har kommet i orden der oppe enda. Det er så lite at det fikk forstoppelse da alt skulle inn. Har ikke funnet rett kuren (lesverskudd nok) til å gå løs på det. Derfor sitter jeg i stua, med PCen på en stol, intill telefonkontakten. Jeg gleder meg til det blir i orden på mitt gule rom.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 15-06-04, 21:02   #170
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Klarer ikke å overgå listen med nattasanger, så der melder jeg pass. Nei, forresten, det er en salme jeg ofte synger, som jeg synes er så fin. "Dine hender er fulle av blomster - hvem var det du tenkte å gi dem til?" er første linje. Vet ikke hva den heter akkurat, men melodien er nydelig.
Guro: Poenget er å bytte til seg klistremerker man mangler, så det er ingen som "vinner". Man kjøper klistremerkene i poser, serru, så man vet ikke hvem man får - det er hele spenningen. Men det er klart - det gjør ingenting om jeg lurer fra deg et par-tre bilder av Maldini.....

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 15-06-04, 21:19   #171
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Maldini? Er det en som bor på Maldivene? Og en som bor i Portugal heter Portini? Nei - skjønner ikke helt dette med fotball jeg..... Alt går jo så treigt - kamp i 90 minutter, også blir det kanskje ikke noe mål engang?!! Gi dem en ball hver - DA blir det action da!! Eller la dem spille på sånn vanlig gym-sal-bane.

Nei - holder meg til håndball og hockey jeg!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 16-06-04, 11:31   #172
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Maldini? Er kjekk han eller? Hakke peiling! Akkurat nå er jeg litt Asgeir fan, dere vet sjefen over alle sjefer. Jeg (Vi) var på show i går, avslutning for alle barnehager og skoler i byen. I byparken med grilling og karuseller og greier. Asgeir var bra han, hadde det tydelig morro selv (tidlig på sesongen?). Men, tror kanskje han med fordel kunne dempe sitt intak av karbohydrater noe.

Har du vært hos frisøren Nille?

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 16-06-04, 11:54   #173
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hm - dette var morsomt Guro.

Du var på Asgeir-show i går - jeg leste i lokalavisa i dag om Asgeir-showet i går. Hvis han da ikke er lynkjapp til å bevege seg rundt i landet - så bor du ikke så langt unna meg.... Hmmmm.... Var det bra? Jeg har ei jente på snart fem år - heter Andrea Selene - og hun er helfrelst på Asgeir. Jeg var imidlertid utslitt i går - så det var godt hun ikke var klar over showet. Orker nemlig ikke mas for tiden jeg.......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 16-06-04, 13:17   #174
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Funderinger på arbeidsplassen............

Glemte helt å legge inn tristesser i går kveld. Akkurat nå sitter jeg på jobb, og burde jo helst jobbe. Spesielt når "systemet" kan sjekke hvor mange telefoner jeg tar, hvor lenge de varer, hvor lang tid jeg bruker etter at jeg har lagt på FØR jeg tar neste telefon, hvor mange pauser jeg har og hvor lenge de varer, hvor mange ganger jeg har stått "opptatt med andre oppgver", hvor lenge jeg har vært tilgjengelig etc etc. Jeg måles på ALT. Etter at jeg ble forum avhengig har min etterbehandlingstid og tiden opptat med anre oppgaver steget såpoass at det har blitt påtalt i medarbeidersamtaler..... Hm..... Burde vel skjerpe meg, men jeg liker å leve "litt på kanten" !!

Se så, - der var over 50 ord og mitt innlegg

nr 800

*hurra* !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 16-06-04, 13:47   #175
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Nå måtte jeg sjekke profilen din, Fedonisten. Du er 5 år yngre enn meg, av utseende å dømme er du enegget tvilling med MHM. Vi har sansynligvis samme lokalavis. Dattern din kjenner jeg ikke, min eldste er 6 år. Jeg tror ikke vi har gått kurs sammen? Jeg gjetter på at du bor et lite stikke syd for denne byparken? Jeg bor litt øst for parken.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no