Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fedon snop

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-05, 10:09   #1
Helena
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Vestlandet
Alder: 41
Innlegg: 17
Helena er ny på veien

Fedon snop

Hei,jeg så her innpå at fedon hadde nettbutikk som han solgte karbo fattig snop,så jeg gikk inn å sjekket,og jeg bestilte noen sjokolader bare for å teste det ut.OG det vare jo bare såååå godt,mørk sjokolade med 0 net karb,men jeg har en følese på at alle bestiller slikt på atkins,eller tar jeg feil og i såfall hvorfor?

Helena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 17:20   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Helena

Hei,jeg så her innpå at fedon hadde nettbutikk som han solgte karbo fattig snop,så jeg gikk inn å sjekket,og jeg bestilte noen sjokolader bare for å teste det ut.OG det vare jo bare såååå godt,mørk sjokolade med 0 net karb,men jeg har en følese på at alle bestiller slikt på atkins,eller tar jeg feil og i såfall hvorfor?

Går du på Atkins kan det være litt mye karber i mye av Fedon sitt snop. Følg med på karbo innholdet. De nye amerikanske sjokoladene ala Dajm Fedon har er kjempegode. Atkins varene fås også i Norge nå. Life helsekost kjeden, Rimi/Rema, Vita, Narvesen og noen til har begrenset utvalg. Ellers kan du bestille på www.Atkins.com - men vær obs på frakt og toll. Du får varene på døra etter ei uke eller to.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 21:40   #3
Helena
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Vestlandet
Alder: 41
Innlegg: 17
Helena er ny på veien

Nei,det var jo 0 net karb i fedon sine sjokolader og de smakte bare skikkelig godt.Fikk vondt i magen etter å ha spist litt mye men det er jo min feil

Men det skal iallefall ikke være noe karb i de sjokoladene,det var reklamert på det utenpå pakke og

Helena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-03-05, 01:04   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Helena

Fikk vondt i magen etter å ha spist litt mye men det er jo min feil

Stor sjans for at det var sukkeralkoholene.. Ikke alle som reagerer, men endel Jeg var veldig spent da jeg prøve advantage bar av atkins (2 net karbs) - men merket absolutt ingenting, bortsett fra at den ble litt "tung" i magen, om du skjønner

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-03-05, 01:06   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sorry, du skrev FEDON sine sjokolader, og da trodde jeg du mente de med Fedon Lindberg navn på, altså Fedons produkter. DE er det for mye karber i for Atkins og Ketolysekuren. Beklager misforståelsen !!

MEN

Den mørke sjokoladen han selger på nettbutikken sin er Carbrite sin og er IKKE Fedon sjokolade ! Ellers selger han også Cavalier (den har de og på helsekosten) og Russel Stover Toffee Squares som er akkurat som Dajm. DEN må du prøve !! Den er knallgod. bare 0.5 gram karber pr sjokolade (de er omtrent på størrelse med After Eight). Villars selger han også ser jeg. Den har jeg ikke prøvd. Men liker du salt lakris MÅ du prøve De Bron sin som han også selger

Vær obs på at alle (iallfall nesten) er søtet med maltitol. Maltitol har laksenrende effekt for å si det på en pen måte. Mange sitter på do i timevis.... Jeg personlig får sterke magekramper og kan spise littegrann.......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-03-05, 10:55   #6
Helena
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Vestlandet
Alder: 41
Innlegg: 17
Helena er ny på veien

Hehe...sorry min feil,jeg mente ikke FEdon sine sjokolader nei,men de på nettsiden hans Hehe..er litt forskjell det derre,jeg tenkte meg ikke om.Skal inn å bestille det du anbefalte,men jeg skal væøre eksrem forsiktig,har hatt mage kramper,murring og vært på do x antall ganger på to dager..hehe... Men den sjokoladen som Atkins har,har smakt en bare,som er sjokolade,den er jo kjempe godt,og man blir ikke så dårlig av en slik sjokolade faktisk,ikke jeg iallefall.

Helena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-03-05, 13:45   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Mange tåler kombinasjonen av Splenda og maltitol som finnes i Atkins barene/sjokoladene bedre enn de andre. Vet ikke hvorfor, men det har vel noe med kjemi å gjøre. Akkurat slik som at noen kropper tåler alt det der bedre enn andre.

Bare prøv deg frem du. Min grense ligger nå på 1/4 Atkins bar eller 3 maltitol søtede karameller, eller 3 De Bron Salt lakris "trekløver", eller 3 sitrondrops.... hm.... Cavalier sjokolade kan jeg av en eller annen grunn ikke spise mer enn 1 rute av (og de er jo ikke store !)

Kos deg litt om gangen du !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fedon på Tabloid! friflex Lavkarbo generelt 2 14-02-05 20:22
kvalme ved fedon kost? *lilje* Dr Lindbergs 10 09-02-05 13:08
Jeg så Fedon! mofe Generell diskusjon 9 20-12-04 11:20
Fedon Lindberg i Puls nå Huldr Lavkarbo generelt 20 16-12-04 14:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no