Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny sukkererstatning på det norske markedet

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-06, 14:42   #1
sol-cellen
Medlem
 
sol-cellen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
sol-cellen er ny på veien

Ny sukkererstatning på det norske markedet

Det har nå kommet en ny type sukkererstatning til Norge. Sjekk denne linken:
www.sukrin.no

Det dreier seg om en sukkeralkohol, men uten de negative sidene til andre sukkeralkoholer. Ingen kalorier, ingen lakserende virkning, GI= 0 pluss masse annet.


Sist redigert av sol-cellen : 18-12-06 kl 13:15.
sol-cellen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 15:07   #2
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Det er du som selger dette, ikke sant?
Er det det samme som dette - http://www.netrition.com/lowcarbsucc...itol_page.html ?

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 15:42   #3
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Kan virke som det er det samme, ja..
Fra den første linken:

Sukrin består av et stoff som kalles Erythritol. Erythtitol tilhører gruppen sukkeralkoholer. Andre kjente sukkeralkoholer er Xylitol, Sorbitol, Maltitol o.l.

Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 15:47   #4
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Opprinnelig lagt inn av silje

Kan virke som det er det samme, ja..
Fra den første linken:

Sukrin består av et stoff som kalles Erythritol. Erythtitol tilhører gruppen sukkeralkoholer. Andre kjente sukkeralkoholer er Xylitol, Sorbitol, Maltitol o.l.

Silje

Hahaha, for en dust jeg er. Altfor kjapp på avtrekkeren.
Takk Silje....

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 15:51   #5
sol-cellen
Medlem
 
sol-cellen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
sol-cellen er ny på veien

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Opprinnelig lagt inn av AnnaV

Det er du som selger dette, ikke sant?
Er det det samme som dette - http://www.netrition.com/lowcarbsucc...itol_page.html ?

Ja, jeg selger dette produktet. Jeg har brukt Erythritol lenge selv, og synes at det er genialt! Har derfor begynt å importere det til Norge.

sol-cellen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 15:56   #6
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Opprinnelig lagt inn av AnnaV

Hahaha, for en dust jeg er. Altfor kjapp på avtrekkeren.
Takk Silje....

Hehe.. du er vel ikke dust! Spesielt ikke når du skjønte at det var det samme, uten å lese det der

Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-06, 01:11   #7
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Opprinnelig lagt inn av sol-cellen

Det har nå kommet en ny type sukkererstatning til Norge. Sjekk denne linken:
www.kosthold.net/sukrin

Det dreier seg om en sukkeralkohol, men uten de negative sidene til andre sukkeralkoholer. Ingen kalorier, ingen lakserende virkning, GI= 0 pluss masse annet.

Alltid nysgjerrig på nye ting...har bestilt 1/2 kg....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 13-07-06, 08:07   #8
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Jeg har kjøpt dette fra www.netrition.com før og er meget fornøyd med det, men det tar alltid laaang tid å få det tollklarert - nå slipper jeg. Det er fint. Alltid glad for nye ting man får tak i hjemme i stedet for å pese rundt i nettbutikker. Bruker det bl.a til å lage glasur - funker akkurat som vanlig melis.

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-07-06, 16:57   #9
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Noen som vet hvordan dette funker i forhold til Splenda? Har det noen bruksområder splenda ikke har og omvendt?

Jeg har liksom falt og landet på Splenda når det gjelder søtningsstoffer...

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 18:21   #10
sol-cellen
Medlem
 
sol-cellen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
sol-cellen er ny på veien

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Splenda er et søtningsstoff som i utgangspunktet er 600 ganger søtere enn sukker, og som blir blandet med stivelse (maltodekstrin) for å bli mindre søt.
Sukrin forekommer naturlig, og kan brukes i sin rene form. Det har akkurat samme utseende og konsistens som sukker, og er derfor på mange måter overlegen Splenda som strøsukker, på f.eks. bær. Med Sukrin kan man også lage iskrem, marengs, karamell osv. Til baking vil jeg anta at begge er godt egnet, men smaken er nok bedre med Sukrin.
Til syltetøy er også Sukrin helt perfekt, ingen klarer å gjette at det ikke er brukt vanlig sukker.


Sist redigert av sol-cellen : 29-12-06 kl 11:27.
sol-cellen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 23:55   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Har lest en del om Erythritol. Det har vært brukt i Japan i mange år, på linje med Stevia. Det er 70% søtere enn sucrose/sukker. Det har en kjølende effekt når det brukes alene, men har et lavt frysepunkt. Etter min mening (og de jeg kjenner som bruker det) er det uten tvil et bedre alternativ enn bl.a. Splenda om man bruker det kun som søtningstoff i te/kaffe/drikker og vanlig kald mat. Men de fleste bruker det i kombonasjon med et annet søtstoff, f.eks. Splenda. Jeg har kjøpt noen Hershey sjokolader i USA tidligere, de var søtet med Erythritol. Nå er de samme sjokoladene søtet med maltitol og Splenda. Vet ikke hvorfor. Syns det er litt rart, for de fleste tåler Erythritol bedre enn Maltitol.....

I teorien:
Det har ingen kjente "side effects" og det har enda ikke fremkommet noe skremselpropaganda slik det gjør om Splenda og Aspartame, det er å oppfatte som et naturlig søtstoff. Det har en GI på 0 og forårsaker ikke insulinubalanse. Det har lav vekt (som andre søtstoff) - 0.2kalorier pr gram, men man anbefaler allikevel å regne 1 karb pr 1 gram søtstoff (som Splenda). Det er lettere fordøyelig enn de andre "ol'ene", er bakteriehemmende og virker syrehemmende/godt for tennene (brukes i tannlegetyggegummi i USA), det har ingen kjent ettersmak. Det har samme mengde, utseende og konsistens som sukker - men er lettere i vekt.


I praksis/bruk:
Det gir mykere hjemmelaget iskrem enn med andre søtstoff, fordi det har et lavt frysepunkt. De som bruker det bruker 1/3 Erythritol. 1/3 Splenda og 1/3 PolyD i iskremen, det er fordi Erythritol i større mengder krystalliserer seg og der er ikke noe godt i iskrem.

Det sies at det ikke svir/brennes så lett som fruktose, men om man bruker det alene i bakverk (det smelter ved varme), vil det rekrystallisere når det avkjøles fort og på vanlig måte. Det gir ikke et godt resultat på baksten. De som bruker det i bakverk bruker det sammen med polydextrose OG PolyD som senker kjølingseffekten og gjør at det ikke rekrystalliseres. Det er altså heller ikke egnet i varmt bakverk om man bruker det alene.

Fra min en av mine kokkekamerater:

Opprinnelig lagt inn av kevin

Although it has a pleasant taste, it has a distinct cooling effect when used by itself. That is why in most appications it is never used by itself as a sweetener but rather in combination with other sugarfree sweeteners to create a synergy that closely matches that of sugar. My personal preferences of sweeteners to mix with it is sucralose(splenda or sweetzfree). As you become more familiar a third sweetener can be added for even a better blend. Although it would be nice to have a set ratio of how much of each to use, I have found that the ratio changes depending on the application where you are using it. I just try till I get it right.



Siden jeg bruker lite søtstoff har jeg ikke tenkt å bruke dette heller. Iallefall ikke foreløpig. Har en del poser Splenda også....... Men dukker det opp et behov ville jeg vel velge dette med de hensyn som er nevnt ovenfor.

Til Sol-cellen:
Om du ønsker å sette inn en reklame her på siden kan du kontakt HP på en PM. Da ordner han det praktiske og du vil få en synlig plass på siden (oppe til høyre sammen med Skaldemans bok og Ketolyskuren f.eks.) og kan bli sett av mange flere. Vi aksepterer ikke reklame i poster, kun praktisk info slik du har gjort det nå.


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:55   #12
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Vil bare "rapportere", at jeg er meget fornøyd med erythritol. Og siden det er ca 0 i GI, og naturlig, bruker jeg det endel til ungene mine. (Særlig eldstemann, som blir litt "hyper" av vanlig sukker)
Har ikke brukt det til is, men brukt det i bakverk (da sammen med splenda) og det ble veldig bra.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 18:47   #13
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Bestilte en halv kilo av dette jeg...50 kroner, og bare en tier i frakt

Gøy å prøve noe nytt..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:26   #14
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Veldig godt fornøyd med denne - kjempegodt sammen med ferske blåbær og fløte - liker spesielt den "knasingen" ... Har ikke prøvd til baking ennå. Hele familien synes denne er god, selv de som ikke spiser lavkarbo til vanlig!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:27   #15
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Men leste at denne oppfører seg som melis?..Stemmer dette?.....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:35   #16
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Men leste at denne oppfører seg som melis?..Stemmer dette?.....

Har bare brukt den som "sukker" på bær og slikt - vet ikke hvor lett den løser seg. Den er krystallinsk, som vanlig sukker!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:15   #17
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Bestilte en halv kilo av dette jeg...50 kroner, og bare en tier i frakt

Gøy å prøve noe nytt..

Tier? Da jeg registrerte meg og skulle kjøpe dette, fikk jeg opp tre alternativer, jeg kunne hente varen selv eller få den levert på døra og en ting til, og det kostet 75 kr?? Eller mente de 75 kr med pakken og frakt totalt? Altså 15 kr i frakt?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:52   #18
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Jeg valgte postoppkrav...Da ble totalbeløpet 60 kroner....
altså 50 for varen og 10 i frakt...

Se her, på ordrebekreftelsen:


AntallPris inkl. mva.Sum inkl. mva.SukrinNaturlig sukkererstatning uten kalorier - 500g
1kr 50,-kr 50,-Sum inkl. mva.kr 50,-Ekspedisjonsgebyrkr 10,-Total inkl. mva.kr 60,-

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:54   #19
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

eller har jeg drite meg ut?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:44   #20
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Se greitt ut dette Hyper. Rapporter tilbake ang. resultater når du har prøvd det da !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:54   #21
sol-cellen
Medlem
 
sol-cellen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
sol-cellen er ny på veien

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

eller har jeg drite meg ut?

Dere har nok misforstått betingelsene med oppkrav, postens gebyrer kommer i tillegg og det er dyrt!
Det blir mye rimeligere med forskudd (kort), og vi har da fast frakt på kr. 75,- per forsendelse (Norgespakke).

sol-cellen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 11:09   #22
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Det er visst flere som har kjøpt Sukrin nå. Er det noen erfaringer fra bruk av medlemmer her på forumet ??

(Se info jeg samlet tidligere i tråden og kommentar fra min kokkevenn Kevin ....)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 13:11   #23
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Jeg har kjøpt flere ganger - fungerer kjempebra, bruker det til alt en kunne brukt sukker til. Søtt og godt og ingen bismak, nlir til og med litt karamellisert når jeg strør litt over egenkomponerte lavkarbmuffins i ovnen. mmmm....

Venter på en forsenldelse nå, men den har virkelig tatt sin tid. Gremm....

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 14:04   #24
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Har også kjøpt flere ganger, og er kjempefornøyd med varen. Det fungerer veldig likt vanlig sukker, etter min erfaring .

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 18:51   #25
sol-cellen
Medlem
 
sol-cellen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
sol-cellen er ny på veien

Sv: Ny sukkererstatning på det norske markedet

Opprinnelig lagt inn av AnnaV, her.

Venter på en forsendelse nå, men den har virkelig tatt sin tid. Gremm....

Beklager at du ikke har fått varene enda, AnnaV. De ble sendt for en stund siden, så her er det Posten som har vært alt for trege i julen!

Tips oss gjerne hvis du vet om butikker i Bergensområdet (helsekost o.l.) som kan tenkes å være interessert i å forhandle Sukrin.

sol-cellen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
sukker og karbofritt liv - mulig i lengden? bikini Lavkarbo generelt 11 22-05-06 12:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no