Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Nettbutikk med lavkarbomat

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-11, 21:36   #1
biggirl75
Juniormedlem
 
biggirl75 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 10
biggirl75 er på en erverdig vei

Nettbutikk med lavkarbomat

Hei Er ganske ny på lavkarbo og datt over en dansk siden som heter Dialife.dk Lurer på om noen har handlet der og har erfaring fra noen av varene og om frakten er veldig dyr ? Var så mye som så godt ut der

biggirl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 22:35   #2
MadamMim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 236
MadamMim er på en erverdig vei

Sv: Nettbutikk med lav karbo mat

lavkarbo-torget.no har også nettbutikk. Den er i Norge og har en del av det samme som den i Danmark. Og her blir d jo vanlig porto. :-)

__________________


25 kg er borte på lavkarbo i 2010. Nå starter dansen om å få vekk de siste 15 kg!! :-)

Startdatoen nå er 18. juli 2011! Følg meg i journalen min
MadamMim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 22:53   #3
biggirl75
Juniormedlem
 
biggirl75 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 10
biggirl75 er på en erverdig vei

Sv: Nettbutikk med lav karbo mat

Takk for tips

biggirl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 23:39   #4
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Nettbutikk med lav karbo mat

jeg har handlet på dialife mange ganger, og er kjempe fornøyd pakkene kommer ganske fort, men det koster 250 kroner å sende, hvis jeg husker riktig.. MEN de skriver verdi på pakken til under 200 kroner, så man ikke betaler toll, og det sparer man litt på

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 00:05   #5
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Nettbutikk med lavkarbomat

er vel momsen du sparer

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 00:20   #6
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Nettbutikk med lavkarbomat

nei, rimelig sikker på at det er tollen! tollen skal betales på posten når man henter pakker, og jeg har aldri blitt bedt om å betalt noe toll der.. det jeg har bestilt har da kostet mye over 200 kr tilsammen, men utenpå pakken står det at verdien av innholdet er 150 eller noe slikt.. så de er snille der, og sørger for at vi skal slippe tollen

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 00:21   #7
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Nettbutikk med lavkarbomat

når jeg sier snille "der", mener jeg så klart at de er snille på dialife de som sørger for det.. har lest flere steder også, at andre opplever det samme

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 00:24   #8
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Nettbutikk med lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av lillemeg88, her.

nei, rimelig sikker på at det er tollen! tollen skal betales på posten når man henter pakker, og jeg har aldri blitt bedt om å betalt noe toll der.. det jeg har bestilt har da kostet mye over 200 kr tilsammen, men utenpå pakken står det at verdien av innholdet er 150 eller noe slikt.. så de er snille der, og sørger for at vi skal slippe tollen

Det er vel stort sett bare klær og tekstiler som har toll. Så det slipper du.
Men handler du for over 200 må du betale 25% moms!

Skriver dem verdien til under 200 slipper du betale moms på 25%. Eller om du handler for under 200 da

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 00:30   #9
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Nettbutikk med lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Det er vel stort sett bare klær og tekstiler som har toll. Så det slipper du.
Men handler du for over 200 må du betale 25% moms!

Skriver dem verdien til under 200 slipper du betale moms på 25%. Eller om du handler for under 200 da

De kaller det fortolling av varer, da. Og på siden står det flere ganger at man må betale toll og avgifter på varer med en samlet verdi over 200,-
Litt flisespikkeri dette her, men greit å sette seg inn i kjørereglene FØR man eventuelt bestiller diverse ting, så man ikke får seg en uhyggelig overraskelse

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 00:51   #10
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Nettbutikk med lavkarbomat

jeg trodde det gjalt mat og slikt også jeg, men da har du nok rett i at det er momsen jeg har sluppet da

her står det erfaringer andre har med dialife
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14578

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 07:01   #11
biggirl75
Juniormedlem
 
biggirl75 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 10
biggirl75 er på en erverdig vei

Sv: Nettbutikk med lavkarbomat

1000 takk for nyttig info Det hørtes jo super flott ut og det var jo kjempe bra utvalg der Da blir det nok litt tortilla lefser,soft is og en goddel annet snadder på meg der tenker jeg

biggirl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 07:55   #12
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Nettbutikk med lavkarbomat

Min erfaring med det der, etter å ha kjøpt en del brødmikser, lefser og sånne ting er, de smaker pyton.

Dessuten får man jo både barer og godiser på helsekosten. Trenger ikke å bestille langveis fra når det koster tilnærmet det samme på butikken 400 meter unna.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 09:48   #13
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Nettbutikk med lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

De kaller det fortolling av varer, da. Og på siden står det flere ganger at man må betale toll og avgifter på varer med en samlet verdi over 200,-
Litt flisespikkeri dette her, men greit å sette seg inn i kjørereglene FØR man eventuelt bestiller diverse ting, så man ikke får seg en uhyggelig overraskelse

Tror du skal lese den linken engang til Også leser du hele siden. Ser du at det meste er tollfritt, men at moms på varer over 200 kroner må event betales

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:19   #14
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Nettbutikk med lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Tror du skal lese den linken engang til Også leser du hele siden. Ser du at det meste er tollfritt, men at moms på varer over 200 kroner må event betales

Trodde "næringsmidler" gjaldt kosttilskudd o.l., men det er kanskje feil det? Er absolutt ingen ekspert på hva ting kalles innenfor tollvesenet, altså, og det er jo ikke så farlig hva det kalles så lenge man har oversikt over hva det kommer til å koste Jeg holder meg alltid under 200,- så jeg tenker liksom ikke på det

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nettbutikk kennygirl Spørsmål og svar 10 08-07-10 17:04
Nettbutikk? jente20 Spørsmål og svar 2 23-04-10 20:25
Nettbutikk mamma augusta Generell diskusjon 1 21-02-10 00:03
Atkinsprodukter i nettbutikk? BenteB Atkins kosthold 2 17-07-05 15:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no