Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Frustrert over manglende nedgang

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-10-07, 23:46   #1
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien
Unhappy

Frustrert over manglende nedgang

Nå gir jeg opp. Jeg blir så demotivert av å se bildene av dere andre.
Herregud da. Dere er jo ikke tykke i det hele tatt!
Slanke pene mennesker jo! Grattulerer til dere!

Dere går ned masse selv om dere har tilsynelatende INGENTING å ta av, mens jeg som har ALT for mye ikke klarer å gå ned. Nå har jeg gått på Ketolyse i snart seks uker, og jeg har gått ned fra 86,7 til 86,6.
Jeg er 169 høy, så jeg er godt inn i kategorien kraftig overvekt.
JIPPI! GRATULERER TIL MEG!

Nå har jeg prøvd alt føler jeg. Har vært strengt på slankern i fire år, men har ikke funnet noe som gir meg resultater enda.

Nå gir jeg rett og slett opp. Jeg har ikke spist et wienerbrød på 4 år, men NÅ skal jeg ned på 7-11.
Lykke til, til dere andre. :-)

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:52   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Takk for meg... :-(

Kjære deg, ikke gi opp da... Jeg er jo også ganske stor, og har gått på lavkarbo i 2 år, og har endelig begynt å gå ned litt i vekt... Har ca 20-25 kg å gå ned. Lavkarbo har masse positive ting om man ikke går så mye ned også. og av og til er det små tilg som skal til for at vekta begynner å bevege seg nedover. Skriver du matlister? det kan være lurt i forhold til å finne ut av hva som gjør at vekta di står stille

vil bare si at mange som har gått ned masse har hatt mye høyere BMI enn det du har, og har også vært der du er nå.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:53   #3
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Takk for meg... :-(

Usj... Så trist da. Jeg fikk jo litt dårlig samvittighet nå, siden det jo er meg som er ivrigst etter å få lagt ut bilder av resultatet mitt her. Jeg har trodd det var til motivasjon, men ble jo lei meg for at det er demotiverende for noen da.
Skjønner at det er vanskelig for deg siden du ikke får det til. Jeg håper Nille eller noen av de andre erfarne lavkarboguruene her inne kommer og skriver noen ord til deg her.

Men hjelper det wienerbrødet noe da?

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:01   #4
Toyo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 202
Toyo er en juvelToyo er en juvelToyo er en juvel

Sv: Takk for meg... :-(

Dette innlegget synes jeg at du kunne spart deg for.

Jeg synes det er svært motiverende å se bilder av andre mennesker som har lykkes og at de er pene er det vel ikke noe de kan for! Og slanke er vel ingen som begynner på ketolyse..bilder kan lyve ..og jeg velger å tro på folk som jeg ikke kjenner, at de faktisk har f.eks 20 kilo å ta av!

Synes dette oser misunnelse, at du synes alle som veier mindre enn deg er slanke! Skal jeg da klage over deg som "bare" veier 86 kilo? Nei, det fungerer ikke sånn! Her er det rom for alle, vi er alle forskjellige!

Synd du ikke har funnet noe som fungere for deg(du er sikker på at du har fulgt ketolyse sine prinsipper til punkt og prikke?), men det å proppe i seg wienerbrød er i hvertfall ikke veien å gå!

Lykke til videre!


Sist redigert av Toyo : 24-10-07 kl 00:09.
Toyo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt år og nye muligheter!:D Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:07   #5
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Takk for meg... :-(

Da er vi i allefall enige Toyo!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:08   #6
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Takk for meg... :-(

Det er vel kanskje ikke så rart du ikke går ned så mye hvis du har vært på slanker'n i 4 år. Kroppen er sikkert kjempeforvirret, og tviholder på alt den kan! Ikke gi opp så fort, selv om det føles litt nytteløst akkurat nå.. Wienerbrød er vel ikke løsningen, det er jo en del av problemet..
Håper virkelig du fortsetter, og smører deg med tålmodighet

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:09   #7
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Takk for meg... :-(

Glem wienerbrødet, det hjelper ingenting ihvertfall..
Du må bare fortsette til du finner ut hva som skal til for at det løsner for deg. Det kan være tøft nok det, men hva er alternativet?

Hva spiser du på en dag?

Jeg er forresten 1.63 og veier 81 kg i blanke messingen.. Har veid godt over 100 kg, så jeg er langt ifra noen sylfide og det er mange flere av oss.. Og også mange som er større.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:19   #8
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Takk for meg... :-(

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Usj... Så trist da. Jeg fikk jo litt dårlig samvittighet nå, siden det jo er meg som er ivrigst etter å få lagt ut bilder av resultatet mitt her. Jeg har trodd det var til motivasjon, men ble jo lei meg for at det er demotiverende for noen da.
Skjønner at det er vanskelig for deg siden du ikke får det til. Jeg håper Nille eller noen av de andre erfarne lavkarboguruene her inne kommer og skriver noen ord til deg her.

Men hjelper det wienerbrødet noe da?

Nei ikke føl det sånn. Det er ikke meningen å gi dere som har suksess dårlig samvittighet. Det er flere av de som blir motivert enn de som har slitt så lenge som meg og som er på randen av å gi opp.

Matjournal fører jeg ja. Jeg veier ALT til ALLE måltidene. Er kjøttstykket 122 gram istedet for 120 så skjærer jeg av de to grammene som er overflødige. (Ja, jeg veier proteinene for å ikke få i meg for mye av det).

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:24   #9
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Takk for meg... :-(

Signerer i det meste som er sagt allerede...

Og var det ikke du som tidligere idag startet en tråd om 6-8 kosmetiske kilo??

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15440


Isåfall synes jeg også du kunne spart deg for dette innlegget!!! Tenk på dem som har flere titalls helseskadelige kilo for mye!!! Hvordan tror du de føler seg når de leser slike innlegg????

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:27   #10
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Takk for meg... :-(

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Det er vel kanskje ikke så rart du ikke går ned så mye hvis du har vært på slanker'n i 4 år. Kroppen er sikkert kjempeforvirret, og tviholder på alt den kan! Ikke gi opp så fort, selv om det føles litt nytteløst akkurat nå.. Wienerbrød er vel ikke løsningen, det er jo en del av problemet..
Håper virkelig du fortsetter, og smører deg med tålmodighet


Jeg har ikke levd konstant på kur nei. Jeg har prøvd en kur leeeeenge, og etter å ha gitt opp pga manglende vektnedgang så har jeg levd på normal kost bare uten ris, poteter, mel og sukker.

Så har jeg prøvd neste leeeenge. Osv osv osv.

Jeg har fulgt kuren til pungt å prikke, og jeg har fått hjelp til å se over menyen mange ganger. Den blir godkjent hver gang.
Jeg har forsøkt noen uker uten ost. Noen uker uten egg.
Noen uker uten ditt og noen uker uten datt.
Å finne ut hva jeg tåler og ikke tåler er ikke så enkelt for jeg går jo ikke ned uansett hva jeg gjør.

Og til deg som mener dette var et unødvendig innlegg.
Det var på ingen måte ment som kritikk til de som legger inn bilder.
Det syns jeg bare er flott.
Men jeg har ikke mer motivasjon igjen nå, så jeg kapitulerer.

Det med wienerbrødet var mest en spøk. Jeg har ikke tenkt å spise det.
Jeg bare forsøkte å fremheve kapituleringen. :-)

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:27   #11
Safir
Medlem
 
Safir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 172
Safir er ny på veien

Sv: Takk for meg... :-(

Jaja, det var hyggelig.

Jeg har blitt veldig inspirert av bildene andre har lagt ut, det var faktisk hovedgrunnen til at jeg fikk øynene opp for ketolyse.

Jeg vet ikke om det er meg du sikter til, men jeg veide flere kilo mer enn deg for 2 uker siden. Ikke at jeg skjønner hvorfor jeg "forsvarer" meg selv.

Håper du finner ut av det, og at du klarer å se på andres fremgang uten at det skal gå utover din selvfølelse.

Jeg kan skjønne at du føler det slik du gjør, men synes måten du skriver på er utrivelig.

Safir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:29   #12
Toyo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 202
Toyo er en juvelToyo er en juvelToyo er en juvel

Sv: Takk for meg... :-(

Hva er det du egentlig vil ha fram med dette innlegget, da?

Toyo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt år og nye muligheter!:D Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:30   #13
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Takk for meg... :-(

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Signerer i det meste som er sagt allerede...

Og var det ikke du som tidligere idag startet en tråd om 6-8 kosmetiske kilo??

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15440


Isåfall synes jeg også du kunne spart deg for dette innlegget!!! Tenk på dem som har flere titalls helseskadelige kilo for mye!!! Hvordan tror du de føler seg når de leser slike innlegg????


Det var meg ja. Men det er ikke meg som har bare de kosmetiske kiloene.
Les innlegget en gang til. Det er en venninne av meg som er inspirert og vil begynne å slanke seg. Jeg spurte på vegne av henne siden hun er "for liten" for ketolyse.
Det står vel ganske tydelig om du leser en gang til. :-)

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:32   #14
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Takk for meg... :-(

Uff. Det er ikke meningen at dere som har lagt ut bilder skal føle dere skyldige. På ingen måte. Beklager at det oppfattes slik. Kan jeg få trekke det tilbake?

Safir: Jeg kunne VELDIG gjerne byttet med deg. Du går jo NED.
Og du ser MYE bedre ut enn meg, det kan jeg skrive under på. :-)

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:34   #15
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Takk for meg... :-(

Har du målt cm?

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:36   #16
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Takk for meg... :-(

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.

Det var meg ja. Men det er ikke meg som har bare de kosmetiske kiloene.
Les innlegget en gang til. Det er en venninne av meg som er inspirert og vil begynne å slanke seg. Jeg spurte på vegne av henne siden hun er "for liten" for ketolyse.
Det står vel ganske tydelig om du leser en gang til. :-)

Du nevnte ikke at det var en annen du spurte for. Du kunne jo skrevet om deg selv i tredje person!? See?

Men isåfall, trekker jeg det tilbake og beklager.
Men jeg synes fortsatt det var unødvendig å kjøre den tonen du gjorde...

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:39   #17
Safir
Medlem
 
Safir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 172
Safir er ny på veien

Sv: Takk for meg... :-(

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.

Uff. Det er ikke meningen at dere som har lagt ut bilder skal føle dere skyldige. På ingen måte. Beklager at det oppfattes slik. Kan jeg få trekke det tilbake?

Safir: Jeg kunne VELDIG gjerne byttet med deg. Du går jo NED.
Og du ser MYE bedre ut enn meg, det kan jeg skrive under på. :-)

Jeg skjønner at det er kjedelig å stå stille, tro meg!!! Jeg håper virkelig du finner ut av det.

Slanking har aldri vært lett for meg, men nå ser det ut som om det skal gå riktig vei. Det var vel kommentaren om at man ikke hadde overvekt og trengte å slanke seg som traff meg, ettersom jeg virkelig har vært alt for stor i flere år. Slik jeg ser ut på det siste bildet har jeg ikke vært siden før barnefødsler i 2003.

Safir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:39   #18
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Takk for meg... :-(

Aha. Skjønner. Nei det er ikke om meg selv i tredjeperson. Det er om en felles venninne av meg og lollypopp. Hun har ført inn mer info i en post lenger ned.

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:41   #19
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Takk for meg... :-(

Opprinnelig lagt inn av Safir, her.

Jeg skjønner at det er kjedelig å stå stille, tro meg!!! Jeg håper virkelig du finner ut av det.

Slanking har aldri vært lett for meg, men nå ser det ut som om det skal gå riktig vei. Det var vel kommentaren om at man ikke hadde overvekt og trengte å slanke seg som traff meg, ettersom jeg virkelig har vært alt for stor i flere år. Slik jeg ser ut på det siste bildet har jeg ikke vært siden før barnefødsler i 2003.


Je jeg skjønner at det kan oppfattes sånn.
Jeg skriver nok litt klønete. Jeg mente det egentlig som et stort komplement med å overdrive å si at du (siktet egentlig ikke direkte til deg da) og andre er superslanke. Skjønner du? Mer som en "du er flott!" :-)

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:43   #20
Safir
Medlem
 
Safir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 172
Safir er ny på veien

Sv: Takk for meg... :-(

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.

Je jeg skjønner at det kan oppfattes sånn.
Jeg skriver nok litt klønete. Jeg mente det egentlig som et stort komplement med å overdrive å si at du (siktet egentlig ikke direkte til deg da) og andre er superslanke. Skjønner du? Mer som en "du er flott!" :-)

Ikke tenk mer på det !

Safir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:43   #21
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk for meg... :-(

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.


Jeg har fulgt kuren til pungt å prikke, og jeg har fått hjelp til å se over menyen mange ganger. Den blir godkjent hver gang.
Jeg har forsøkt noen uker uten ost. Noen uker uten egg.
Noen uker uten ditt og noen uker uten datt.
Å finne ut hva jeg tåler og ikke tåler er ikke så enkelt for jeg går jo ikke ned uansett hva jeg gjør.

Du har jo ikke fulgt kuren helt til punkt og prikke? Du har jo akkurat hatt opphold i forbindelse med reise skrev du i en annen tråd. Ti dager på normalt forholdsvis høykarbo skrev du.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:54   #22
Villemo
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 74
Villemo er ny på veien

Sv: Takk for meg... :-(

Hei!!

Du må også tenke på at de som kanskje er slanke nå, en gang kan ha vært mye større... Hvem vet? De er i sin kropp, og vi er i vår. Alle sliter med ett eller annet. Jeg blir ikke sinna på deg fordi du "klager", selv om du veier en brøkdel av meg. Og ikke alle før og etter bilder er av folk som mer eller mindre har nådd målet sitt: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15216

Ikke gi opp! Selv jeg stod stille i fire uker, og jeg er over 130!! Plutselig løsner det!

Eilen Villemo :-)


Sist redigert av Villemo : 24-10-07 kl 00:55. Årsak: stavefeil
Villemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 01:13   #23
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Takk for meg... :-(

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Du har jo ikke fulgt kuren helt til punkt og prikke? Du har jo akkurat hatt opphold i forbindelse med reise skrev du i en annen tråd. Ti dager på normalt forholdsvis høykarbo skrev du.


Stemmer. Det var nå helt nylig. Og etter det har jeg ikke kommet i ketose engang. Det er muligens noe av årsaken til at jeg er så lei meg nå. Jeg regner ikke den sprekken som en del av mitt lange slankeforløp, jeg har holdt på lenge før det. En lang omgang, så nådde jeg de magiske 6 mnd, og måtte ta en pause (selv om jeg nesten ikke hadde gått ned noen ting). Nå har jeg startet opp igjen, men kommer ikke stabilt i ketose, og går ikke ned i det hele tatt. :-(

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 01:20   #24
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk for meg... :-(

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.

Stemmer. Det var nå helt nylig. Og etter det har jeg ikke kommet i ketose engang. Det er muligens noe av årsaken til at jeg er så lei meg nå. Jeg regner ikke den sprekken som en del av mitt lange slankeforløp, jeg har holdt på lenge før det. En lang omgang, så nådde jeg de magiske 6 mnd, og måtte ta en pause (selv om jeg nesten ikke hadde gått ned noen ting). Nå har jeg startet opp igjen, men kommer ikke stabilt i ketose, og går ikke ned i det hele tatt. :-(

Det er ikke sikkert at kroppen din er klar til en ny runde... Vet du skrev at på 1. ketolyserunde rasa du ned i vekt og ikke var utav ketose. det er ikke sikkert kroppen orker en slik runde til. Har lest at flere sliter når de setter i gang på runde 2.

Men hvor mange kilo har du tenkt å gå ned nå?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 01:30   #25
Multi
Medlem
 
Multi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 53
Innlegg: 116
Multi er ny på veien

Sv: Takk for meg... :-(

Jeg starta der du er nå .......
Men uten å gi opp - de fleste av oss her inne har vel starta et sted?

__________________


Multi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jada, nedgang Morradi Ketolysekuren 8 04-10-07 16:10
Frustrert.. Kajamoor Eurodiett 5 15-10-06 00:09
Jeg er så frustrert jankph Spis deg ned i vekt med Skaldeman 37 18-02-06 13:32
Frustrert!!!! Bolla Piggsvin Ketolysekuren 7 14-01-06 21:24
Melding fra en frustrert webmaster HP Generell diskusjon 9 03-11-05 19:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no