Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ny på forumet

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-05-08, 19:02   #1
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Ny på forumet

HEI

Jeg er ny på forumet. Har begynt på ketolyse-kuren igjen. Gikk på den ifjor og gikk ganske lett ned 18 kg, men dessverre enda lettere å gå opp de 18kg igjen...
Tenke at det kunne være en god idè å bli medlem på forumet for da er det lettere å holde fokus og motivasjon oppe, jeg lærer enda mer og får kanskje noen venner her
Begynte på kuren på onsdag og har gått ned 2.8 kg - med det er langt til mål - men nå SKAL jeg klare det !!!

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 19:07   #2
*ellabellami*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 40
*ellabellami* er på en erverdig vei
Wink

Sv: Ny på forumet

Hei.
Jeg er også ny her.. begynte på mandag, snart en uke..
Det var veldig flotte resultat du fikk sist gang, så du får det helt sikkert til denne gangen!!
Hvor lang tid brukte du på å gå ned de 18 kg? og var det ketolyse kuren du fulgte da også?

__________________


*ellabellami* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 19:40   #3
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Heisann...

Ja, jeg brukte ketolysekuren ifjor også. Har prøvd de fleste slankekurer, men dette er nok optimalt for meg. Jeg mistet dessverre litt fokus og så kom sommerferie og da skled det helt ut. Sommeren er jo ikke langt unna nå heller men jeg håper at jeg har lært litt av erfaring..
Brukte vel nesten 3 mnd på å gå ned 18 kg tror jeg...

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 20:43   #4
*ellabellami*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 40
*ellabellami* er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Ja, da gikk det jo bra fort da
Skjønner det er lett å miste fokus, jeg føler jeg må jobbe for å holde rett fokus nå bare etter en uke

__________________


*ellabellami* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:06   #5
Bamsen
Juniormedlem
 
Bamsen sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 14
Bamsen er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Hei, hei! Jeg er også ny her. Vel, ikke helt ny da. Jeg har vært 'lesemedlem' i noen uker nå, men liker siden så godt, så jeg tenkte det var på tide å registrere seg nå

Bamsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på testnivå Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:16   #6
Dilla
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 264
Dilla er ny på veien

Sv: Ny på forumet

Hei og velkommen hit
Jeg er også helt ny her, første veiedag i morgen etter en uke på ketolyse

Lykke til

__________________


Dilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:38   #7
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Ny på forumet

Velkommen med i gjengen!! Jeg gikk ned over 30 kg på ketolyse, men gikk de opp igjen. Men prøver igjen, og håper jeg har blitt kloker og har lært mer. Tenker jeg skal over til en lavkarbodiett etter endt slanking, og har vel begynt å akseptere at lavkarbo er noe jeg ike kan slutte med. Skal jeg spise "normalt" skvetter vekta i været igjen. Tror jeg er "matoholiker" og må nok bestandig holde meg selv i øra. Håper at jeg en dag vil utvikle et naturlig forhold til mat en dag, og synes det er mye lettere med ketolyse. Er jo ikke sulten lenger, så oppmerksomheten er ikke rettet mot magen hele tiden. Men sammen skal vi klare dette!

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:52   #8
Bamsen
Juniormedlem
 
Bamsen sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 14
Bamsen er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Takk, takk! Syns alle virker så positive her inne og flinke til å gi positive tilbakemeldinger og oppmuntringer. Da er det jo bare å ta en tur hit og lese litt om man har en vanskelig dag. Jeg tror dette kommer til å gå bra!

Bamsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på testnivå Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 02:06   #9
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av *ellabellami*, her.

Ja, da gikk det jo bra fort da
Skjønner det er lett å miste fokus, jeg føler jeg må jobbe for å holde rett fokus nå bare etter en uke



Vi må bare stå på videre. Jeg stresser ikke med vekta, men er glad for hver kilo jeg går ned. Bedre å tenke langsiktig, enn å fly på en ny smell...

Lykke til videre

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 02:11   #10
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av Bamsen, her.

Hei, hei! Jeg er også ny her. Vel, ikke helt ny da. Jeg har vært 'lesemedlem' i noen uker nå, men liker siden så godt, så jeg tenkte det var på tide å registrere seg nå


Heisann.

Jeg har vel egentlig også vært "lesemedlem" lenge. Leste mye her ifjor da jeg gikk på kur. Men av en eller annen grunn så var jeg ikke smart nok til å bli medlem. Skjønner ikke helt hvorfor. Men klok av skade tenker jeg at dette også kan hjelpe meg videre på veien

Lykke til

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 02:20   #11
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av Dilla, her.

Hei og velkommen hit
Jeg er også helt ny her, første veiedag i morgen etter en uke på ketolyse

Lykke til

Hei

Blir spennende med veiedag imorgen! Veier du deg bare 1 gang i uka eller sjekker du daglig? Jeg klarer vel ikke helt å la være å veie meg hver dag. Kanskje litt dumt fordi det blir jo enkelte nedturer - men samtidig greit å ha litt kontroll også.

Lykke til

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 02:31   #12
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av raptor, her.

Velkommen med i gjengen!! Jeg gikk ned over 30 kg på ketolyse, men gikk de opp igjen. Men prøver igjen, og håper jeg har blitt kloker og har lært mer. Tenker jeg skal over til en lavkarbodiett etter endt slanking, og har vel begynt å akseptere at lavkarbo er noe jeg ike kan slutte med. Skal jeg spise "normalt" skvetter vekta i været igjen. Tror jeg er "matoholiker" og må nok bestandig holde meg selv i øra. Håper at jeg en dag vil utvikle et naturlig forhold til mat en dag, og synes det er mye lettere med ketolyse. Er jo ikke sulten lenger, så oppmerksomheten er ikke rettet mot magen hele tiden. Men sammen skal vi klare dette!


Hei

Takk takk. Ser at jeg ikke er den eneste som har gått opp igjen. Vond følelse, men vi må bare stå på!
Merkelig at det skal være så utrolig vanskelig å holde vekta når man har vært så flink lenge. Men da går man jo tilbake til gamle (u)vaner. Man må jo legge totalt om. Det må bli en livstil. Ikke en "slankekur" - for det er jo noe man holder på med en periode og slutter med.
Ja - sammen klarer vi dette!!!

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 02:32   #13
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av raptor, her.

Velkommen med i gjengen!! Jeg gikk ned over 30 kg på ketolyse, men gikk de opp igjen. Men prøver igjen, og håper jeg har blitt kloker og har lært mer. Tenker jeg skal over til en lavkarbodiett etter endt slanking, og har vel begynt å akseptere at lavkarbo er noe jeg ike kan slutte med. Skal jeg spise "normalt" skvetter vekta i været igjen. Tror jeg er "matoholiker" og må nok bestandig holde meg selv i øra. Håper at jeg en dag vil utvikle et naturlig forhold til mat en dag, og synes det er mye lettere med ketolyse. Er jo ikke sulten lenger, så oppmerksomheten er ikke rettet mot magen hele tiden. Men sammen skal vi klare dette!


Hei

Takk takk. Ser at jeg ikke er den eneste som har gått opp igjen. Vond følelse, men vi må bare stå på!
Merkelig at det skal være så utrolig vanskelig å holde vekta når man har vært så flink lenge. Men da går man jo tilbake til gamle (u)vaner. Man må jo legge totalt om. Det må bli en livstil. Ikke en "slankekur" - for det er jo noe man holder på med en periode og slutter med.

Ja - sammen klarer vi dette!!!

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 10:15   #14
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Ny på forumet

Hei og velkommen fram i lyset... Det er mye lettere holde både fokus og etterhvert vekten når man er aktiv her inne. Jeg har holdt vekten (og gått ned enda litt) i ett halvt år. Tror som Raptor skriver over her, at det er viktig å klare å akseptere at lavkarbo er en varig kostholdsendring. At vi aldri kan gå tilbake til den livsstilen og de matvanene som gjorde oss overvektige. Og alfa/omega er fokusere på alt det gode man kan spise, fremfor det vi ikke kan spise

Lykke til med både nedgang og etterhvert vedlikehold!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 12:20   #15
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Ny på forumet

Velkommen hit til de som er nye her inne!

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:07   #16
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Ny på forumet

Er ny for andre gang holdt på i 6mnd så tok jeg en pause på noen mnder. Har bare gått opp 3-4 kilo så jeg er igrunn fornøyd med det men nå skal sisste rest bort også
Dette klare vi

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:01   #17
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Hei og velkommen fram i lyset... Det er mye lettere holde både fokus og etterhvert vekten når man er aktiv her inne. Jeg har holdt vekten (og gått ned enda litt) i ett halvt år. Tror som Raptor skriver over her, at det er viktig å klare å akseptere at lavkarbo er en varig kostholdsendring. At vi aldri kan gå tilbake til den livsstilen og de matvanene som gjorde oss overvektige. Og alfa/omega er fokusere på alt det gode man kan spise, fremfor det vi ikke kan spise

Lykke til med både nedgang og etterhvert vedlikehold!


Hei
Så flink du har vært! Takk for ditt innlegg. Du beviser jo at det går an å gå ned i vekt og bli der! Og jeg vet at det går... Det har bare vært litt vanskelig å nå målet mitt og klare å bli der. Men nå SKAL jeg klare det!!!

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:21   #18
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

Velkommen hit til de som er nye her inne!


Heisann

Takk for velkomstmelding! Så flink du har vært! Gått ned mye på kort tid jo. Da blir man jo veldig motivert også.
Sliter litt med motivasjonen selv, men håper og tror at den kommer etterhvert som kiloene forsvinner!

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:49   #19
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Ny på forumet

hej hej

jeg er også ny igjen her.. *ler* vært her før, sniki litt rundt, gått ned og opp, ned og opp. jeg er så lei. jeg tror ikke at jeg lærer jeg, selvom man teknisk sett burde lære. isteden faller jeg tilbake i samme mønster som før når jeg er i nærheten av målet mitt og begynner å bli fornøyd med kroppen min. sukk og stønn. nå er det altså 15 kg som skal av, og det er 5 kg mindre enn sist gang så litt har iallefall ikke kommet tilbake.

jeg lurer på om jeg har spist riktig i dag, så om noen gidder å se litt på maten i dag så hadde det vært flott

frokost ble det ikke da jeg forsov meg...sukk
lunch - sommerkotelett med blomkål og aspargesbønner grillet i foilie med et tonn meierismør
middag - det samme da jeg hadde senvakt og ikke tid til å dille med to forskjellig ting å ta med
snacks - ostechips

ser at jeg trenger litt mer salat og grønt, men jeg spiste ganske så mye blomkål og slikt da så. det er ikke så lett dette her.

håper vi alle når målet og blir der denne gangen!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 01:02   #20
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

Er ny for andre gang holdt på i 6mnd så tok jeg en pause på noen mnder. Har bare gått opp 3-4 kilo så jeg er igrunn fornøyd med det men nå skal sisste rest bort også
Dette klare vi


Hei

Så bra at du bare har gått opp 3-4 kg. Da har du klart å stabilisere.
Skulle ønske at det var meg, men jeg var ikke like flink..¨
Men det er bare å satse på nytt..
Ja, dette klarer vi

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 01:23   #21
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

hej hej

jeg er også ny igjen her.. *ler* vært her før, sniki litt rundt, gått ned og opp, ned og opp. jeg er så lei. jeg tror ikke at jeg lærer jeg, selvom man teknisk sett burde lære. isteden faller jeg tilbake i samme mønster som før når jeg er i nærheten av målet mitt og begynner å bli fornøyd med kroppen min. sukk og stønn. nå er det altså 15 kg som skal av, og det er 5 kg mindre enn sist gang så litt har iallefall ikke kommet tilbake.

jeg lurer på om jeg har spist riktig i dag, så om noen gidder å se litt på maten i dag så hadde det vært flott

frokost ble det ikke da jeg forsov meg...sukk
lunch - sommerkotelett med blomkål og aspargesbønner grillet i foilie med et tonn meierismør
middag - det samme da jeg hadde senvakt og ikke tid til å dille med to forskjellig ting å ta med
snacks - ostechips

ser at jeg trenger litt mer salat og grønt, men jeg spiste ganske så mye blomkål og slikt da så. det er ikke så lett dette her.

håper vi alle når målet og blir der denne gangen!


Heisann

Jeg har også vært mye innom sidene her tidligere. Men angrer jo nå på at jeg ikke ble medlem sist, så denne gangen meldte jeg meg inn med en gang.
Vet ikke om jeg er den rette til å svare på dagens meny, men syns kanskje det var litt mye med ett tonn meierismør Men man bør vel kanskje spise litt mer enn 2 ganger om dagen? Idag har jeg nesten ikke vært sulten selv, nesten litt merkelig til meg å være. Men jeg tror at planlegging er veldig viktig og gjerne ha en del ferdige matretter i kjøleskapet...
Hva slags ostechips spiser du?

Lykke til videre

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 01:24   #22
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

hej hej

jeg er også ny igjen her.. *ler* vært her før, sniki litt rundt, gått ned og opp, ned og opp. jeg er så lei. jeg tror ikke at jeg lærer jeg, selvom man teknisk sett burde lære. isteden faller jeg tilbake i samme mønster som før når jeg er i nærheten av målet mitt og begynner å bli fornøyd med kroppen min. sukk og stønn. nå er det altså 15 kg som skal av, og det er 5 kg mindre enn sist gang så litt har iallefall ikke kommet tilbake.

jeg lurer på om jeg har spist riktig i dag, så om noen gidder å se litt på maten i dag så hadde det vært flott

frokost ble det ikke da jeg forsov meg...sukk
lunch - sommerkotelett med blomkål og aspargesbønner grillet i foilie med et tonn meierismør
middag - det samme da jeg hadde senvakt og ikke tid til å dille med to forskjellig ting å ta med
snacks - ostechips

ser at jeg trenger litt mer salat og grønt, men jeg spiste ganske så mye blomkål og slikt da så. det er ikke så lett dette her.

håper vi alle når målet og blir der denne gangen!


Heisann

Jeg har også vært mye innom sidene her tidligere. Men angrer jo nå på at jeg ikke ble medlem sist, så denne gangen meldte jeg meg inn med en gang.
Vet ikke om jeg er den rette til å svare på dagens meny, men syns kanskje det var litt mye med ett tonn meierismør Men man bør vel kanskje spise litt mer enn 2 ganger om dagen? Idag har jeg nesten ikke vært sulten selv, nesten litt merkelig til meg å være. Men jeg tror at planlegging er veldig viktig og gjerne ha en del ferdige matretter i kjøleskapet...
Hva slags ostechips spiser du?

Lykke til videre

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 07:42   #23
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

hej hej

jeg er også ny igjen her.. *ler* vært her før, sniki litt rundt, gått ned og opp, ned og opp. jeg er så lei. jeg tror ikke at jeg lærer jeg, selvom man teknisk sett burde lære. isteden faller jeg tilbake i samme mønster som før når jeg er i nærheten av målet mitt og begynner å bli fornøyd med kroppen min. sukk og stønn. nå er det altså 15 kg som skal av, og det er 5 kg mindre enn sist gang så litt har iallefall ikke kommet tilbake.

jeg lurer på om jeg har spist riktig i dag, så om noen gidder å se litt på maten i dag så hadde det vært flott

frokost ble det ikke da jeg forsov meg...sukk
lunch - sommerkotelett med blomkål og aspargesbønner grillet i foilie med et tonn meierismør
middag - det samme da jeg hadde senvakt og ikke tid til å dille med to forskjellig ting å ta med
snacks - ostechips

ser at jeg trenger litt mer salat og grønt, men jeg spiste ganske så mye blomkål og slikt da så. det er ikke så lett dette her.

håper vi alle når målet og blir der denne gangen!

Maten din ser fin ut, men som du selv sier, litt lite grønt... Fint at du har brukt ett tonn meierismør, da får du fett i allefall Og du bør også spise3-4 ganger om dagen, selv om det ikke alltid blir sånn pga manglende matlyst i starten. Det er også ekstremt viktig å drikke MASSE vann, det kommer ikke frem om du gjør det.
Som Wannabe skriver, så er variasjon og planlegging en viktig faktor på denne dietten

Lykke til!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 23:32   #24
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Ny på forumet

hej og takk for alle svar

det var kanskje ikke et tonn med meierismør med det føltes sånn for en tidligere kun-olje-bruker. hehe. var en stor kladd iallefall.

i dag har jeg spist egg til frokost, grillet kylling med "potetsalat" (den fant jeg her inne, med blomkål i) både til lunch og middag av samme grunn som før. senvakt og orker ikke dille med 2 forskjellige ting. var masse creme fraish og majones i den da, men den var sikkelig god. så ble det noen ostechips til medium når jeg kom hjem. Til deg som spurte hva slags chips det var så er det kun osteskiver som er lagt på bakepapir og stekt/smeltet i ovnen med litt ymse krydder på. Fant den oppskriften her også.

Noen som har tips om noe "friskt" en kan spise, da jeg ender opp å føle meg litt eh..fettete i munnen om dagen.*ler* Forøvrig så viser stixen lys rosa i dag, så det er jo bra. Og kvalmen kommer snikende også. Noen som har noen tips ang kvalmen?

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 00:18   #25
Fredrikke
Medlem
 
Fredrikke sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 47
Innlegg: 110
Fredrikke er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

hej og takk for alle svar

det var kanskje ikke et tonn med meierismør med det føltes sånn for en tidligere kun-olje-bruker. hehe. var en stor kladd iallefall.

i dag har jeg spist egg til frokost, grillet kylling med "potetsalat" (den fant jeg her inne, med blomkål i) både til lunch og middag av samme grunn som før. senvakt og orker ikke dille med 2 forskjellige ting. var masse creme fraish og majones i den da, men den var sikkelig god. så ble det noen ostechips til medium når jeg kom hjem. Til deg som spurte hva slags chips det var så er det kun osteskiver som er lagt på bakepapir og stekt/smeltet i ovnen med litt ymse krydder på. Fant den oppskriften her også.

Noen som har tips om noe "friskt" en kan spise, da jeg ender opp å føle meg litt eh..fettete i munnen om dagen.*ler* Forøvrig så viser stixen lys rosa i dag, så det er jo bra. Og kvalmen kommer snikende også. Noen som har noen tips ang kvalmen?

kvalmen forsvinner , det er kroppen som ikke er vant til alt fettet...

__________________
Fra liten og tett til liten og nett....

Fredrikkes journal

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forumet er svekket.... Kanutten Lavkarbo generelt 3 15-10-07 22:31
TAKK til forumet Lille PCOS og karbohydratkontroll 8 31-05-07 14:29
Oppførsel på forumet Fedonisten Generell diskusjon 38 11-03-06 10:17
Om forumet Ketolysekuren HP Ketolysekuren 0 09-02-05 22:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no