Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Samle vann?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-13, 11:18   #1
Happiness
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ski
Innlegg: 155
Happiness er på en erverdig vei

Samle vann?

Jeg har prøvd meg på lavkarbo siste ukene, og har tenkt at jeg nå har begynt og samle vann pga varmen ute da jeg er veldig overvektig. Leste imidlertid her inne at noen andre også hadde samlet vann og hovnet veldig opp. Trodde det skulle gå andre veien på lavkarbo?
Det er snakk om ca 2 kg opp på siste to ukene.

Happiness er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 11:46   #2
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Samle vann?

Jeg kan til tider samle mye vann.
På en dag kan jeg uten problem øke 2-5 kg, men det er sjelden det er mer enn
2,5 kg. Men det kan fårekomme

Det kan komme av mel, varmt i været, for mye gåing og for lite med føttene høyt.
Kan også være dager jeg hovner opp uten å vite hvorfor også
Jeg må ligge et et par timer for dagen for å ikke hovne for mye.

Har når det er på det verste så har jeg vanndrivende som jeg kan ta, men det gjør jeg ikke så ofte.

Tror ikke det er noe fasit på dette, en må selv finne ut på hva en selv reagere på.

Lykke til, å jeg håper du finner ut av det

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 11:47   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Samle vann?

Annet den at det er ubehagelig så spiller det ingen rolle, vann er vann og ikke fett. Jeg samler også vann i varmen, har gjort det all min tid, og da tar jeg ikke vekta så høytidelig siden jeg vet at det er vann.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 12:57   #4
Happiness
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ski
Innlegg: 155
Happiness er på en erverdig vei

Sv: Samle vann?

Ja, jeg ser det jo og får ikke av ringen midt på natta. Bare så demotiverende at vekta viser opp 2 kg når jeg syns jeg har prøvd så godt jeg kan Men da skal jeg ikke furte mer over det Er nok både varmen, lite aktivitet, mye salt i maten (og Farris) + at jeg sover veldig lite 4-5 timer pr natt. La meg et par timer i går kveld og syns jeg var mindre hoven i dag morges enn tidligere denne uka.

Happiness er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:41   #5
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Samle vann?

Jeg drikker vann med sitron og ingefær. Hvis jeg ikke drikker nok, hovner fingre og føtter opp.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:50   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Samle vann?

Spiser jeg en del karbohydrater samler jeg straks vann og neste morgen kan jeg bare glemme å få av meg ringene. Ved aktivitet i varmen blir fingrene stinne og tykke. Det er spesielt på en markatur vi pleier å ta hvor det er mye motbakke og når vi kommer frem og skal skrive oss inn i turboka er fingrene mine nesten alltid så stive og stinne at jeg nesten ikke klarer å skrive. For mye salt gjør også at jeg samler litt vann, men jeg spiser såpass lite salt at det ikke er særlig ofte det skjer av den grunn.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 12:34   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Samle vann?

Jeg sover også ca fire timer hver natt, og samler mye vann! Mye bedre når jeg sover mer enn 6t. (men hvordan skal man få tid til det da? )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 12:38   #8
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Samle vann?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg sover også ca fire timer hver natt, og samler mye vann! Mye bedre når jeg sover mer enn 6t. (men hvordan skal man få tid til det da? )

De fleste andre får jo tid så det går nok hvis du bare vil!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 16:59   #9
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Samle vann?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg sover også ca fire timer hver natt, og samler mye vann! Mye bedre når jeg sover mer enn 6t. (men hvordan skal man få tid til det da? )

Å Gud, får du ikke hallusinasjoner og føler deg dødssliten da?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 17:01   #10
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Samle vann?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Spiser jeg en del karbohydrater samler jeg straks vann og neste morgen kan jeg bare glemme å få av meg ringene. Ved aktivitet i varmen blir fingrene stinne og tykke. Det er spesielt på en markatur vi pleier å ta hvor det er mye motbakke og når vi kommer frem og skal skrive oss inn i turboka er fingrene mine nesten alltid så stive og stinne at jeg nesten ikke klarer å skrive. For mye salt gjør også at jeg samler litt vann, men jeg spiser såpass lite salt at det ikke er særlig ofte det skjer av den grunn.

skyldes det at musklene samler vann?, til hvilken oppgave?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 19:04   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Samle vann?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

skyldes det at musklene samler vann?, til hvilken oppgave?

Manuellputten min fortalte meg at musklene mine samler vann så jeg regner med at også andres muskler kan samle vann?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 23:01   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Samle vann?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Å Gud, får du ikke hallusinasjoner og føler deg dødssliten da?

Nja, sliten blir man jo,men det er en tilvenningssak.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 23:10   #13
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Samle vann?

Ja, alles muskler kan samle vann.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 15:15   #14
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Samle vann?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nja, sliten blir man jo,men det er en tilvenningssak.

Nå ble jeg nysgjerrig på å vite langtidsvirkninger av langtidsmangel på søvn. Har du sjekket det ut du? Jeg skal se om jeg finner noe, for jeg tror det kan ende i "tragedie" Her var det en liste http://www.webmd.com/sleep-disorders...t-sleep-habits

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 21:13   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Samle vann?

Så lenge man får mer enn et par timer pr natt klarer man seg nok. Det er vel å ikke sove i det hele tatt over flere uker i strekk som kan gi problemer. De fleste småbarnsforeldre f.eks kan jo gå i årevis med bare noen timer avbrutt søvn pr natt uten at det fører til tragedie som du kaller det (hva nå det måtte være )
Jeg har aldri sovet spesielt mye, selv som spedbarn sovnet jeg sjelden før tolv på kvelden. Og på barneskolen leste jevner dyna til både fire og fem på morgenen. Syns det er alt for mye hysteri i forhold til søvn.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 21:25   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Samle vann?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så lenge man får mer enn et par timer pr natt klarer man seg nok. Det er vel å ikke sove i det hele tatt over flere uker i strekk som kan gi problemer. De fleste småbarnsforeldre f.eks kan jo gå i årevis med bare noen timer avbrutt søvn pr natt uten at det fører til tragedie som du kaller det (hva nå det måtte være )
Jeg har aldri sovet spesielt mye, selv som spedbarn sovnet jeg sjelden før tolv på kvelden. Og på barneskolen leste jevner dyna til både fire og fem på morgenen. Syns det er alt for mye hysteri i forhold til søvn.

Ja, alle er jo såååå hysteriske angående den søvnen. Alle rundt meg bare gnåler om søvn-søvn-søvn, hele tiden, altså.

Neida. Svigermora mi sover 3-4 timer hver natt. Det har hun gjort hele livet. Hun er veldig sunn og sprek og det som er. Men at kroppen din samler vann når du sover under 6 timer er jo et ganske tydelig signal på at den blir stresset av søvnmangelen. Du som sliter med å gå ned i vekt burde vel ikke utsette kroppen din for det stresset, Carisma?

Kall det gjerne hysteri, men du sier litt imot deg selv her.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 08:32   #17
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Samle vann?

Jeg samler også mye vann i varmen. Når det var sikkelig varmt her nå i mai så hovnet anklene mine så mye at jeg fikk søkk der om jeg stakk fingeren min i ankelen. Holdt meg unna vekta jeg da for jeg vet at da er jeg tyngre en vanlig

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 13:58   #18
Happiness
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ski
Innlegg: 155
Happiness er på en erverdig vei

Sv: Samle vann?

Jeg er spent på om jeg har gått ned noe nå når jeg skal veie meg neste gang. Har fortsatt vondt i beina, litt hovne. Bruker støttestrømper i dag som hjelper litt. Fingrene og ansiktet er ikke så særlig hovne nå. Prøver å få minst 6 timer søvn hver natt. Hvis jeg er heldig får jeg 7 i natt

Happiness er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 19:58   #19
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Samle vann?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så lenge man får mer enn et par timer pr natt klarer man seg nok. Det er vel å ikke sove i det hele tatt over flere uker i strekk som kan gi problemer. De fleste småbarnsforeldre f.eks kan jo gå i årevis med bare noen timer avbrutt søvn pr natt uten at det fører til tragedie som du kaller det (hva nå det måtte være )
Jeg har aldri sovet spesielt mye, selv som spedbarn sovnet jeg sjelden før tolv på kvelden. Og på barneskolen leste jevner dyna til både fire og fem på morgenen. Syns det er alt for mye hysteri i forhold til søvn.

Det er tydeligvis individuelt hvordan man opplever det. Jeg må ta igjen det tapte og blir gretten og slapp med for lite.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 22:22   #20
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Samle vann?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Det er tydeligvis individuelt hvordan man opplever det. Jeg må ta igjen det tapte og blir gretten og slapp med for lite.

Så lenge man bare sover lite innimellom er det sånn, men når man vender seg til mindre søvn over tid går det over.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 08:16   #21
fiffi
Medlem
 
fiffi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 70
Innlegg: 145
fiffi har en fantastisk aura rundt segfiffi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Samle vann?

Jeg hørte Fedon Lindberg snakket om at samling av vann kunne komme av høyt blodtrykk. Kan det være noe i det?

fiffi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 08:35   #22
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Samle vann?

Åh, merker jeg også må prøve å få sovet litt mer om natta nå... Kjenner litt det med å venne seg til for lite søvn. De første dagene blir jeg slapp og gretten, men SÅ.. Går helt over i høygir og får humørsvigninger fra helvete, men trøtt, neida...

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 09:39   #23
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Re: Samle vann?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Åh, merker jeg også må prøve å få sovet litt mer om natta nå... Kjenner litt det med å venne seg til for lite søvn. De første dagene blir jeg slapp og gretten, men SÅ.. Går helt over i høygir og får humørsvigninger fra helvete, men trøtt, neida...

Samme her. Men jeg slapp 1kg vann den ene natta jeg fikk sove godt ... så søvn er viktig! Lett å vite det, men akk så vanskelig å prioritere det...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 13:37   #24
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Samle vann?

Opprinnelig lagt inn av fiffi, her.

Jeg hørte Fedon Lindberg snakket om at samling av vann kunne komme av høyt blodtrykk. Kan det være noe i det?

Det er mulig, men jeg har ikke hatt høyt blodtrykk siden jeg var 13 år. Snarere motsatt. Jeg har samlet vann i varmen, ved stress, ved vondter osv. Selv anser jeg det som en del av det å ha ME.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 20:46   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Samle vann?

Opprinnelig lagt inn av fiffi, her.

Jeg hørte Fedon Lindberg snakket om at samling av vann kunne komme av høyt blodtrykk. Kan det være noe i det?

Ofte er det motsatt, mye væske i kroppen gir høyt blodtrykk fordi hjertet må pumpe hardere for å opprettholde sirkulasjonen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann Nynne Generell diskusjon 1 04-08-10 13:19
Vann! Kanutten Kosttilskudd 10 22-05-09 22:52
Vann? Antoinette6 Spørsmål og svar 23 11-09-08 23:51
Vann cilemora Dr Lindbergs 5 18-11-07 13:46
Er det noe samle tråder med oppskrifter. Mrs X Middag 4 30-05-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no