Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Resultat etter 8 uker på lavkarbo

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-12, 13:06   #1
otis95
Juniormedlem
 
otis95 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 29
Innlegg: 33
otis95 er på en erverdig vei
Talking

Resultat etter 8 uker på lavkarbo

Hei!

I vår gikk jeg ned fra 77 til 65 kg ca (ikke lavkarbo) Og holdt det ved like til sommeren. Da orket jeg ikke mer.. Men så begynte jeg å legge kraftig på meg og når jeg så på vekten så veide jeg nesten 82 kg! Jeg så faktsik helt j*vlig ut.. Mamma viste meg noen bilder i går og jeg ser nå at jeg hadde lagt alt for mye på meg... Glad jeg tok tak idet ja!
Men 82 kg.. Det er mer enn jeg noen gang har veid før, så da var det rett på lavkarbo og her tives jeg så jeg holder meg her!
Så nå har jeg gått på lavkarbo i åtte uker. Hatt noen sprekker her og der, men de har vært kontrollert som fy.

For tiden spiser jeg frokost ( kl 7 ca) middag (16.00 og utover) og litt kveldsmat om jeg er sulten..Blir som regen litt Jeg er omtrent ikke sulten lengre. Men har alltid med meg en skyr, nøtter, ostebiter, atkinsbar eller lignende i skolesekken om jeg har behov for det!

Vekten har bare klatret litt ned.. Fra 82 kg til 76,8 ca.. Først de siste to ukende har det begynt og løsne.. Er ikke rare greiene, men det er jo litt likevel Ser iallefall store forskjeller på kroppen. Det verste henget på magen begynner å skrumpe vekk litt etter litt, lårene har mistet 9 cm hver!! armene har blitt mer makert og jeg har faktisk en synlig kjeve nå!

Håret mitt vokser som ugress!! (på hodet altså... resten høvler jeg jo vekk

Kjæresten min som ikke hadde sett meg på to uker sa " Oi herregud så langt håret ditt har blitt da! "

De enest ringene som passer meg nå er de som var for liten før...

Mine psykiske problemer har nesten vært ikke-eksisterende den siste tiden.
Alt er egentlig bedre.. Skjønner ikke at jeg ikke begynte med dette før!!

Jeg trener lite foreløpig.. Nesten bare rockering (det hjelper jo myyye)
hoppetau og turer med hunden.. Når jeg fyller 18 i januar melder jeg meg på treningsstudio.. Ja, her er det 18 års aldergrense..


Jeg er superfornøyd og jeg tror jeg kommer til å nå målet mitt i denne sneglefarten frem til sommeren. Som er 60 kg +/- noen kg... Og så har jeg så mange bukser jeg har kjøpt for liten med vilje og de SKAL jeg inn i for de er så kul ( bruker 38 til vanlig, disse er 36.)


Puuh.. jaa jeg vil bare si at dettte forumet har hjulpet meg såååå utolig mye! Har lest her inne i et par år og lært masse, masse!

Etterhvert skal jeg vise før og etter bilder!

TUUUUUSEN TAKK FOR ALL HJELP! Dere er amazing!
*Måtte bare få ut litt lykkerus.. selv om det er liiite jeg har gått ned*


'Hilsen Oda!!

__________________
73 72 71 70 6968 67 66 65 64 63 62 61 60

Minus 4,1 kg siden 28 september 2015

otis95 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 13:37   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Resultat etter 8 uker på lavkarbo

5,2 kg på 8 uker er da slett ikke ille det! Og som du sier så gir kostholdet så mange andre fordeler at det eneste man lurer på er hvorfor man ikke har begynt før. Pass på å bruke de små klærne dine så snart du får dem til å passe, plutselig er de for store! Det hendte i alle fall meg, en del klær jeg hadde spart til jeg ble mindre ble liggende litt for lenge før de ble plukket frem og da var de for store. Luksusproblem, men jammen har det blitt kjøpt inn mye nye klær de siste månedene ja. Fordelen er at det er kjekkere enn noen gang å handle klær, nå når de kule klærne faktisk passer!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 14:09   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Resultat etter 8 uker på lavkarbo

Så bra! Og å skynde seg langsomt er viktig - det er det bedagelige vekttapet som har størst sjanse for å vedvare.

Og ikke minst - gratulerer med alle de andre forbedringene... Det har så mye å si for livskvaliteten.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 14:28   #4
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Resultat etter 8 uker på lavkarbo

*thumbs up* Godt resultat på alle måtar! (og antal kilo er på ingen måte lavt heller!)

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 14:59   #5
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Resultat etter 8 uker på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

*thumbs up* Godt resultat på alle måtar! (og antal kilo er på ingen måte lavt heller!)

Jeg signerer bare Furine og alle de andre jeg

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 18:47   #6
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Resultat etter 8 uker på lavkarbo

Det var veldig fin lesning,gratulerer masse,du er så flink

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 19:01   #7
Laelli
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Resultat etter 8 uker på lavkarbo

Kjekt å lese Gratulerer med alle forbedringene, ikke minst psyken!
STÅ PÅ <3

  Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 19:17   #8
otis95
Juniormedlem
 
otis95 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 29
Innlegg: 33
otis95 er på en erverdig vei

Sv: Resultat etter 8 uker på lavkarbo

Tuuusen takk dere!! Er så strålende fornøy med lchf gitt meg en helt ny kropp

__________________
73 72 71 70 6968 67 66 65 64 63 62 61 60

Minus 4,1 kg siden 28 september 2015

otis95 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
VektØKNING (!) etter 4 uker på lavkarbo insale0309 LCHF 24 14-02-12 22:15
Lykkelig etter 1.5 uker på lavkarbo Buksene strammer Lavkarbo generelt 14 18-06-10 15:14
2 uker på streng Skaldeman -lite resultat! Finally Spis deg ned i vekt med Skaldeman 10 26-04-09 15:24
Resultat etter første uke ... Monikken Ketolysekuren 8 24-10-07 12:28
Resultat etter tiden på lavkarbo.no flap Lavkarbo generelt 26 17-02-06 17:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no