Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-01-11, 14:07   #376
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Legger her ut min vektgang fra august til januar i en liten collage

Her er link til bilde:http://i938.photobucket.com/albums/a...ktnedgang2.jpg

Var usikker på om jeg fikk til det der vedlegg tingen, derfor link også :P

Vedlagte bilder
Filtype: jpg vektnedgang2.jpg (592,3 KB, 425 visninger)
__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 14:10   #377
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Stor forskjell!!! Så flink du har vært!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 14:11   #378
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Hihi, takk takk : D

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 14:34   #379
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

oj! stor forskjell på mage og lår ja Så kjekt FLink du er!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 14:59   #380
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

På det første bildet veier jeg ca 115-120 kg. Og max vekta mi var 135 kg.
På det siste veier jeg 88 kg. Er temmelig fornøyd når jeg ser bildene. Legger ut disse for å få opp motivasjonen igjen. Skjørtet er fra da jeg var størst.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg megca115kg.jpg (17,3 KB, 168 visninger)
Filtype: jpg -30kg14_august.jpg (149,6 KB, 121 visninger)
Filtype: jpg -47kg2januar.jpg (49,7 KB, 169 visninger)
__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 15:05   #381
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

shit som du har gått ned! Wow du er kjempeflink Ser det tydelig på klærna ja Jeg har gått ned 18 kg og jeg ser det nesten ikke.

Møtte masse folk før nyttår som ikke har sett meg på 6 mnd og ingen av dem såg jeg hadde gått ned i vekt.. Skuffende..
Men jeg merker det jo på klærna at dem er for store.. heldigvis..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 17:00   #382
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

flinke damer som har posta nå! syns du har fått mindre merker på magen og jeg, nupsida? stemmer det? ser hvertfall bra ut! du bør være stolt, det burde sistegang også!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 17:09   #383
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

flinke damer som har posta nå! syns du har fått mindre merker på magen og jeg, nupsida? stemmer det? ser hvertfall bra ut! du bør være stolt, det burde sistegang også!

Føler også de har blitt mindre synlige

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 23:40   #384
solihjerte
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 82
solihjerte er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

shit som du har gått ned! Wow du er kjempeflink Ser det tydelig på klærna ja Jeg har gått ned 18 kg og jeg ser det nesten ikke.

Møtte masse folk før nyttår som ikke har sett meg på 6 mnd og ingen av dem såg jeg hadde gått ned i vekt.. Skuffende..
Men jeg merker det jo på klærna at dem er for store.. heldigvis..

Det er slett ikke umulig at det var mange som så det, men ikke alltid det er like lett å kommentere på slikt. Mange trør litt varsomt når det gjelder vekten til folk. Jeg har gått ned 30 kilo i år, og det er stort sett når jeg tar opp det med vekt selv at folk sier at de virkelig har lagt merke til det. Så det er helt sikkert synlig på deg, men ved å kommentere vekten til andre sier man samtidig noe om at vedkommende er/har vært stor, så det er nok litt touchy hele greiene. Kommer sikkert an på hvilken kontakt man har med vedkommende så klart, men er nok en del som kvier seg litt for å kommentere på vekt/utseende.

solihjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 23:46   #385
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

På det første bildet veier jeg ca 115-120 kg. Og max vekta mi var 135 kg.
På det siste veier jeg 88 kg. Er temmelig fornøyd når jeg ser bildene. Legger ut disse for å få opp motivasjonen igjen. Skjørtet er fra da jeg var størst.

wOOW KJEMPEBRA!! Stå på vennen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:39   #386
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av solihjerte, her.

Det er slett ikke umulig at det var mange som så det, men ikke alltid det er like lett å kommentere på slikt. Mange trør litt varsomt når det gjelder vekten til folk. Jeg har gått ned 30 kilo i år, og det er stort sett når jeg tar opp det med vekt selv at folk sier at de virkelig har lagt merke til det. Så det er helt sikkert synlig på deg, men ved å kommentere vekten til andre sier man samtidig noe om at vedkommende er/har vært stor, så det er nok litt touchy hele greiene. Kommer sikkert an på hvilken kontakt man har med vedkommende så klart, men er nok en del som kvier seg litt for å kommentere på vekt/utseende.

Enig med denne. Syntes det er vanskelig selv, med mindre personen begynner og snakke om det selv.

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 01:26   #387
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

Enig med denne. Syntes det er vanskelig selv, med mindre personen begynner og snakke om det selv.

Vel jeg fortalte flere av dem at jeg hadde gått ned 18 kg og de sa at de hadde ikke lagt merke til det... Så enten så har jeg gjemt kiloene godt før eller noe sånt...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 12:25   #388
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Vel jeg fortalte flere av dem at jeg hadde gått ned 18 kg og de sa at de hadde ikke lagt merke til det... Så enten så har jeg gjemt kiloene godt før eller noe sånt...

Oi. Det er jo veldig rart da! 18 kg er jo stor forskjell!

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 12:39   #389
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Ja :/ så enten ser jeg like feit ut, eller så gjemte jeg dem bra tidligere :P Ikke vet jeg.. Jeg ser det jo litt selv. Mindre pupper og mindre mage.. :P

Jeg skal ned minst 15-20 til, og da skal dem jammen få se det!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 12:46   #390
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Ja :/ så enten ser jeg like feit ut, eller så gjemte jeg dem bra tidligere :P Ikke vet jeg.. Jeg ser det jo litt selv. Mindre pupper og mindre mage.. :P

Jeg skal ned minst 15-20 til, og da skal dem jammen få se det!!

Jeg hadde vel ca 33 kg overvekt totalt da jeg startet, og fikk ikke synlig endret fasong før jeg hadde gått ned omtrent 20. Da skjedde det plutselig mye rart i skrotten, og de neste 2-3 kiloene skapte rabalder i klesstørrelsene. Usikker på hvorfor det er sånn, men jeg tror det første som forsvant hos meg var ryggvalken - og den er kanskje litt "usynlig" sånn under klær og whatnot.

I alle fall, ikke mist motet - kroppen gjør som den vil, når den vil

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 12:59   #391
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Nei ikke noe mot mistet. Jeg har jo gått ned minst 2 str i bukser, og får på meg gamle topper og bukser. Og bhene er litt mindre også :P

Har målt meg og jeg har på 3 mnd mistet :

16 cm i midja
11 cm rundt hoftene
4 cm rundt halsen
6 cm rundt overarmene
12 cm rundt brystet
10 cm over rumpa
9 cm rundt låret

må vel si meg fornøyd.. Hadde jo litt pupper å ta av og er enda oppi en liten D så skal vel ikke klage :P C er enda for smått til meg..

Må legge til jeg er epleformet, har igrunn lite rundt hofter og lår, alt har ligget på magen.. og det er jo der jeg har gått mest ned

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 13:28   #392
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Ja :/ så enten ser jeg like feit ut, eller så gjemte jeg dem bra tidligere :P Ikke vet jeg.. Jeg ser det jo litt selv. Mindre pupper og mindre mage.. :P

Jeg skal ned minst 15-20 til, og da skal dem jammen få se det!!

Det viste utrolig godt på bildene du har lagt ut her hvertfall. Du er flink!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:32   #393
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Tid for nye bilder Legger ved et bilde fra rett før jeg begynte å slanke meg, og ett fra nyttårsaften. Er ett år i mellom bildene, og man ser virkelig forskjell. Endelig begynner jeg å bli fornøyd med kroppen min, selvom det er litt valker igjen

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20091124-19-12-44.jpg (409,0 KB, 402 visninger)
Filtype: jpg 2010-12-31 005.jpg (635,8 KB, 484 visninger)
__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:35   #394
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Wow ja litt av en forskjell du 54 kg!!! herlighet, det er jo bare villt mye da Du er skikkelig pen også! Så deilig det må føles Er litt sur på meg selv for at jeg ikke har noen bilder av meg i helfigur fra "før" , alltid morsomt å se nedgangen, hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:36   #395
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.

Tid for nye bilder Legger ved et bilde fra rett før jeg begynte å slanke meg, og ett fra nyttårsaften. Er ett år i mellom bildene, og man ser virkelig forskjell. Endelig begynner jeg å bli fornøyd med kroppen min, selvom det er litt valker igjen

OI! Sykt så mye du har forandret deg! ett helt nytt menneske jo
Du har virkelig vært flink


Stå på videre!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:36   #396
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Og ikke ser jeg noe løshud heller selv om du har gått ned så mye.. gått ned 54 kg på ETT ÅR??

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:59   #397
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Og ikke ser jeg noe løshud heller selv om du har gått ned så mye.. gått ned 54 kg på ETT ÅR??

Ja har faktisk gått ned så mye på ett år Helt utrolig å tenke på! Og jeg skal love deg det er løshud på mage og lår! Og puppene mine er bare skinnfiller

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 22:13   #398
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Hehe såpass :P Men armene dine er jo veldig flotte syns jeg Får du dekt en evt. operasjon da eller trengs ikke det? Jeg har litt noia for om jeg får løshud..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 22:47   #399
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

WOW Christinesixteen! Helt utrolig!! Det der står det virkelig respekt av!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 23:13   #400
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

WOW Christinesixteen! Helt utrolig!! Det der står det virkelig respekt av!

Signerer denne, du ser flott ut.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no