Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-11, 23:16   #401
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Tusen takk alle sammen

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 23:18   #402
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Hehe såpass :P Men armene dine er jo veldig flotte syns jeg Får du dekt en evt. operasjon da eller trengs ikke det? Jeg har litt noia for om jeg får løshud..

Ja jeg har fått innvilget bukplastikk, og skal under kniven den 25.januar Og da skal jeg samtidig ta brystløft med protese! Du kan tro jeg gleder meg

Og armene mine har faktisk blitt veldig bra! Det er vel den peneste delen på kroppen min etter jeg har gått ned

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 23:49   #403
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Christine - Om jeg kan få spørre - hvor lang tid tok det fra du søkte om bukplastikk, til det ble innvilget, og så til operasjonen?

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 00:03   #404
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Christine - Om jeg kan få spørre - hvor lang tid tok det fra du søkte om bukplastikk, til det ble innvilget, og så til operasjonen?

Jeg søkte meg til Aleris, siden de har veldig kort ventetid, og siden de hadde en avbestilling fikk jeg time 2 uker etter jeg sendte henvisningen. Vanligvis er det 4-6 ukers ventetid på time. Og da jeg var der og fikk innvilget operasjon, fikk jeg beskjed om at jeg kunne få operasjon med en gang hvis jeg ville, var opp til meg når jeg skulle opereres. Jeg ville ikke gjøre det før jul, pluss at jeg ville gå ned litt til, så da valgte jeg å vente halvannen måned. Så fra jeg sendte henvisningen til operasjon er det 2 måneder i mellom, og det er jo veldig kort! Men dette kommer ann på hvor i landet man holder til, noen steder er det opp til 3 års vente tid Hvis man går inn på frittsykehusvalg.no så kan man se hvor det er kortest ventetid i regionen man bor i.

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 00:35   #405
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Wow! Foxy lady du Christine! Du var jo ei pen dame før og, men du ser ut som du trives bedre no. Du stråler litt meir. Eg er impregnert. Hihi

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 00:39   #406
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Wow! Foxy lady du Christine! Du var jo ei pen dame før og, men du ser ut som du trives bedre no. Du stråler litt meir. Eg er impregnert. Hihi

Takk Vimsen Ja jeg trives mye bedre nå, og som du sier stråler jeg mer. Det er hvertfall det alle som kjenner meg sier

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:23   #407
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Wow. Du har blitt heilt ny. Nesten som det ikkje går an å kjenne deg igjen frå Før til No-bildet.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 13:55   #408
Hannesita
Juniormedlem
 
Hannesita sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 16
Hannesita er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Hei
Jeg er på min 4 dag med LCHF kosthold. Har planer om å gå ned 30 kilo.
Ble bare så inspirert av alle dere som har guts til å legge ut bilder og som har gått ned så mye... Respekt!! Dette skal jeg også klare!!!
Er nå i ketose og syntes egentlig at det går veldig bra om dagen. Drikker masse vann og har begynt å trene igjen... går på tredemølla...og følger et program med Nike som heter from Walk to run... har så dårlig kondis, og begynner helt på bånn.

Gleder meg til å følge dere alle sammen...

Hepp! Let's go.....

__________________



Hannesita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:50   #409
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Det første skrittet er det største, Hannesita! Velkommen hit og lykke til

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 20:34   #410
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.

Jeg søkte meg til Aleris, siden de har veldig kort ventetid, og siden de hadde en avbestilling fikk jeg time 2 uker etter jeg sendte henvisningen. Vanligvis er det 4-6 ukers ventetid på time. Og da jeg var der og fikk innvilget operasjon, fikk jeg beskjed om at jeg kunne få operasjon med en gang hvis jeg ville, var opp til meg når jeg skulle opereres. Jeg ville ikke gjøre det før jul, pluss at jeg ville gå ned litt til, så da valgte jeg å vente halvannen måned. Så fra jeg sendte henvisningen til operasjon er det 2 måneder i mellom, og det er jo veldig kort! Men dette kommer ann på hvor i landet man holder til, noen steder er det opp til 3 års vente tid Hvis man går inn på frittsykehusvalg.no så kan man se hvor det er kortest ventetid i regionen man bor i.

Tusen takk. Langt igjen, men greit å vite. Vi ligger under samme helseforetak, så veldig relevant. Er det sånn så du får det meste dekket?

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:14   #411
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Tusen takk. Langt igjen, men greit å vite. Vi ligger under samme helseforetak, så veldig relevant. Er det sånn så du får det meste dekket?

Jeg får dekt full bukplastikk. Og så betaler jeg for ekstra fettsuging av magen så den blir flat og fin Staten dekker kun brystreduksjon og ikke brystløft så det må jeg betale selv. Og de dekker jo selvsagt ikke silikon Så herligheten endte på 56 000... Men det er det verdt! Og hvis jeg måtte betalt bukplastikken selv så hadde vært minst 50 000 til så jeg er fornøyd

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:28   #412
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

hvor mye må du ut med for kun fettsuging? det kan jeg sikkert tenke meg når jeg er ferdig.. Kan man gjøre det uten store inngrep og arr, montro?

Jeg driver og lurer på om jeg må operere leveren min, mulig de kan gjøre alt i samme slengen, haha :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:45   #413
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

hvor mye må du ut med for kun fettsuging? det kan jeg sikkert tenke meg når jeg er ferdig.. Kan man gjøre det uten store inngrep og arr, montro?

Jeg driver og lurer på om jeg må operere leveren min, mulig de kan gjøre alt i samme slengen, haha :P

Ja man kan ta fettsuging uten store inngrep. Tror ikke det blir mye arr av det heller. Jeg får fettsugingen litt billigere siden jeg allerede ligger på bordet i narkose, dyrere hvis man kun skal fettsuge. Husker ikke helt prisen, enten 10 eller 15 000.

I utgangspunktet fettsuger de litt når de tar bukplastikk, men jeg ble anbefalt å betale ekstra og få det ordentlig gjort. Staten betaler kun for at de fettsuger så de får dratt huden ned, ikke for å gi en fin fasong og det vil jeg gjerne ha når jeg først skal gjøre det. Jeg lurte litt på å fettsuge flankene også, men fikk beskjed om at for at det skulle bli fint måtte man i utgangspunktet ha stram hud. Og jeg har jo ikke akkurat stram hud etter vektnedgangen Så hvis du har løshud etter du har gått ned, kan det hende det ikke blir pent å bare fettsuge. Men det beste er å høre med en plastisk kirurg når du har gått ned i vekt

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:50   #414
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Ja jeg har jo noen kilo til før jeg er ferdig hehe Så får vente og se hvordan jeg blir seende ut.. Ikke sikkert jeg trenger noe som helst, lever i håpet

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:51   #415
Spich
Medlem
 
Spich sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
Alder: 48
Innlegg: 93
Spich er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

WOW - er helt målløs jeg ChristineSixteen! Du er virkelig en inspirasjonskilde! Håper jeg er der du er nå, om et års tid. Jeg vet jeg kommer til å få mye løsskinn på magen (mye strekkmerker etter graviditet), og håper på å få tatt en bukplastikk.
Har tenkt til å ta noen bilder nå, kanskje jeg er tøff nok til å legge de ut her når jeg har gått ned litt...

Du har virkelig vært flink!

__________________
Trening i februar: 260/1000
Spich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ala Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:21   #416
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Ja jeg har jo noen kilo til før jeg er ferdig hehe Så får vente og se hvordan jeg blir seende ut.. Ikke sikkert jeg trenger noe som helst, lever i håpet

Du har jo den fordelen at du er ung Senorita Huden er mer elastisk da

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:25   #417
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

SAnt nok, og ikke røyker jeg.. Men jeg har sett http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=542573 den, og hun var ung, og trente og alt.. og se den magen :S stakkars. Håper virkelig ikke jeg får sånn...Men FÅR jeg det, så skal jeg så klart operere

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 23:09   #418
Karolinee
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 51
Karolinee er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Fantastisk bra til alle dokke som har lagt ut bilde, det inspirera og motivera veldig!
Skal sjå om eg finne bilde eg og en dag. Sjølv starta eg med 119,3 kg i april i fjor.. Men kan vell bare sei det va 2 månda med skikkelig lavkarbo, og to månda med slurv.. Vekta var ned på 105 men gjekk fort opp giejn til 108 når eg slutta. Etterkvart krøyp vekta fort opp igjen på grunn av utrulig usunn livstil men den stoppa på ca 115. Tirsdag va det på ann igjen og dinna gongen gjer eg meg ikkje før eg har nådd 90 i vertfall. Veien vidare er eg usikker på, om det blir lavkarbo eller bare en sunn livsstil.

__________________


Karolinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 23:16   #419
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Karolinee, her.

Veien vidare er eg usikker på, om det blir lavkarbo eller bare en sunn livsstil.

Hvorfor står det "eller" der? Lavkarbo ER sunn livsstil.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 01:16   #420
paramore
Juniormedlem
 
paramore sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 16
paramore er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Dere er så sykt flinke alle sammen!!

__________________
En karbojunkie på nye eventyr
Min journal
paramore er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 15:45   #421
Karolinee
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 51
Karolinee er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Hvorfor står det "eller" der? Lavkarbo ER sunn livsstil.

Det eg meina er at en livsstil der eg ete potete, ris, pasta, brød og det eg vil kalle ''normal'' mat. Med en slags grethe roede tankegang. Grunnen til at eg nok ikkje kjem til og fortsette på lavkarbo er fordi at for meg er lavkarbo en kur, og ikkje en livsstil. Eg syns det er ei utfrodring og holde seg unna brød, potete, pasta og ris.
Veit månge syns det e heilt feil tankegang, men eg veit at det ikkje er karbohydratane som har gjort meg overvektig, men snop og diverse som eg har ete alt for masse av og alt for lite aktivitet.

__________________


Karolinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 15:49   #422
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

men lavkarbo regulerer så mye mer enn bare vekten... Etter jeg la om har jeg fått bedre leververdier, bedre jernverdier, mindre hudplager, ingen oppblåst mage/luftplager, ingen halsbrann.. OG gått ned masse.. Sover bedre.. Mer energi.. Livet er vel mer enn pasta og ris :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 22:02   #423
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Karolinee, her.

Det eg meina er at en livsstil der eg ete potete, ris, pasta, brød og det eg vil kalle ''normal'' mat. Med en slags grethe roede tankegang. Grunnen til at eg nok ikkje kjem til og fortsette på lavkarbo er fordi at for meg er lavkarbo en kur, og ikkje en livsstil. Eg syns det er ei utfrodring og holde seg unna brød, potete, pasta og ris.
Veit månge syns det e heilt feil tankegang, men eg veit at det ikkje er karbohydratane som har gjort meg overvektig, men snop og diverse som eg har ete alt for masse av og alt for lite aktivitet.

Og hvorfor tror du at du ikke klarer å beherske godterispisingen på høykarbo? Ofte er det man sliter mest med å kvitte seg med det man trenger mest å kvitte seg med. Jeg syntes også det var en utfordring å kutte ut brød, men nå går det helt fint og jeg skjønner nesten ikke hvorfor jeg spiste det i det hele tatt. Jeg hadde "fri" i jula og spiste akkurat det jeg ville, men jeg rørte verken brød, poteter, pasta eller ris. Det smaker jo ingenting og er usunt som fy, så hvorfor skal jeg spise det? Det er nok av lavkarboerstatninger som er like gode til å erstatte konsistenesen. Man kan ikke påstå at det er så forferdelig mye smak i noe av dem.

Du bestemmer selvfølgelig hva du vil selv, men for meg høres det ut som at du ikke har kommet deg skikkelig inn i lavkarbo. Og husk at det er mange forskjellige retninger innen lavkarbo. Kanskje du trives best på Lindberg, eller kanskje du må være Skaldeman-streng for å få kroppen på rett kjøl.

Også verdt å tenke på at i stedet for å kjempe mot lystene dine konstant, så kan du heller kjøre en liten streng periode for å avvenne kroppen. Så går alt så mye bedre. Uten sukker-cravings. Så kan du heller trappe sakte opp litt igjen.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:07   #424
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Karolinee, her.

men eg veit at det ikkje er karbohydratane som har gjort meg overvektig, men snop og diverse som eg har ete alt for masse av og alt for lite aktivitet.

Snop er vel gjerne søtsaker og stivelse? Som igjen er karbohydrater? Kom ikke her og fortell meg at karbohydratene ikke har gjort deg overvektig.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:40   #425
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kom ikke her og fortell meg at karbohydratene ikke har gjort deg overvektig.

Det er faktisk klin umulig å bli overvektig uten karbohydrater! Fordi for å bli overvektig må man ha insulin, og det får man ved høyt blodsukker. Høyt blodsukker er det kun karbohydrater som kan lage. Fett og proteiner gir ikke merkbare svingninger, og derfor heller ikke insulinproduksjon. Ingen insulinproduksjon er lik ingen fettlagring!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no