Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Lämnat manus på kvinnoboken

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-06-07, 13:05   #1
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Lämnat manus på kvinnoboken

Hej på er!

Det har varit bråda tider. Jag har ägnat en månad åt att räkna på recept, fram och baklänges, men nu är manus lämnat.

Det blev ett hundratal egna recept, några stycken från den här siten, och några från svenska och norska brevvänner.Tack till alla som hjälpt till och kommit med goda råd, synpunkter och önskemål! Jag har försökt att få med allting som jag missat i förra boken.

Recept och råd är grupperade i 50+, 25+ och 10+. Det motsvarar ungefär uppskattad övervikt. Man väljer själv vilket program man ska använda, efter vikt och ambitionsnivå. När receptets upphovsman är känd anger jag detta. Jag har räknat ut kolhydratinnehål och Skaldemans ratio (förholdningstal) för samtliga recept. De värden jag använt är de som står i Hälsovaktens databas. Allting är kontrollräknat och finns det några fel så beror det på fel i basen. Boken kommer i september på svenska. Någon norsk utgåva är inte bestämd ännu.

Igår gjorde jag ett snabbesök i Norge och föreläste tillsammans med Dag och Kenn med flera. Det var en lyckad övning med en bra lunch. Jag fick nöjet att hälsa på ett par från Lawcarbo också och det var jättekul.

Nu ska jag svara på några hundra mail som samlats under de senaste veckorna. Det tar ett par dagar. Sen ska jag börja göra ett par besök i veckan på den här trevliga siten.

Må så bra!

Sten Sture


Sist redigert av ssskaldeman : 20-06-07 kl 13:09. Årsak: felstavning
ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 13:07   #2
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken

Gleder meg til å høre mer fra deg!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 13:54   #3
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken

Takk for gårsdagens foredrag. Fikk dessverre ikke anledning til å ta en prat med deg, men det var hyggelig at du kunne komme og fortelle din egen historie. Så bra at din kone har tatt vare på noen gamle bilder!
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 23:39   #4
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs
Smile

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken

Jeg venter spent på denne boka. Har vært innom på Bokus bokhandel og registrert meg, så jeg får en mail når boka kommer ut. Det var jo greit.

September er jo en grei tid, så får sommeren gå sin skjeve gang :-)

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 16:28   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg venter spent på denne boka. Har vært innom på Bokus bokhandel og registrert meg, så jeg får en mail når boka kommer ut. Det var jo greit.

September er jo en grei tid, så får sommeren gå sin skjeve gang :-)

og tiden går... har du fått tak i den?... har ikke skjekka så mye jeg, men som deg registrert meg.... venter og venter

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:25   #6
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

og tiden går... har du fått tak i den?... har ikke skjekka så mye jeg, men som deg registrert meg.... venter og venter

Nix, ikke ennå.
Har registrert meg her https://www.capris.no/shopperhomepage.aspx
etter tips herfra.
24 september leste jeg et sted, det er i dag det...

Bøker på overvåkningTittelLagerstatusGI-NOLL! - FÖR KVINNEnda ikke utkommet
usj.. lurer på om det kommer noen bok jeg.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 00:00   #7
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Nix, ikke ennå.
Har registrert meg her https://www.capris.no/shopperhomepage.aspx
etter tips herfra.
24 september leste jeg et sted, det er i dag det...

Bøker på overvåkningTittelLagerstatusGI-NOLL! - FÖR KVINNEnda ikke utkommet
usj.. lurer på om det kommer noen bok jeg.

jeg også.... vi må vel reise til Sverige

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 23:14   #8
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

jeg også.... vi må vel reise til Sverige

Det var lurt så kan vi kjøpe med oss masse god mat, krydder og boka..
skikkelig harrytur, hehe..

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 23:42   #9
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken

Tar tid før jeg får bok... Får tømme fryser'n først Jeg er visst en skikkelig hamstrer

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 23:49   #10
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken

Vi må vente litt til - 22 oktober kommer boka

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 16:44   #11
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken

Nu har Skaldemans "kvinnobok" kommit! Den är riktigt bra tycker jag - det står väl ungefär detsamma som i den första, men lite mer strukturerat och med en massa oppskrifter. Den kan köpas här www.capris.no. Min kostade bara 127 kr inkl porto. Den är inte bara för kvinnor. Den är strukturerad på hur många kilo man har att gå ner - eller beroende på hur følsam man är.

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 07:01   #12
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Lämnat manus på kvinnoboken

Jeg synes også den er bra - og mange fine oppskrifter !! Har prøvd en del av de, og så langt er jeg veldig godt fornøyd.

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no