Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Søthunger

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-07-07, 10:07   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Søthunger

Kan man spise atkins barene når man går på ketolysekuren, eller skal man holde seg unna de? har spist ca en halv en de dagene jeg har hatt SKIKKELI søthunger. Noen andre tips om hva man kan spise om man sjesser (grønnsaker hjelper desverre ikke)??

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 10:35   #2
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Søthunger

Er litt usikker angde barene, vet endel spiser de, men jeg vet ikke om det er anbefalt?!
Men tar du kosttilskuddene som er anbefalt for kuren? Jeg har nemlig ikke opplevd søthunger enda, på de snart 6 ukene jeg har holdt på... Kromtablettene fra Ketolyse funker godt for meg.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 11:08   #3
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Søthunger

Nei jeg har ikke prøvd noen av de, har ikke fått somla meg til å bestille de enda, men skal gjøre det med en gang om det hjelper
Takk for svar

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 11:14   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Søthunger

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Kan man spise atkins barene når man går på ketolysekuren, eller skal man holde seg unna de? har spist ca en halv en de dagene jeg har hatt SKIKKELI søthunger. Noen andre tips om hva man kan spise om man sjesser (grønnsaker hjelper desverre ikke)??

Ost.. Gikk med mye ost hos meg den første tiden... Hadde sånne babybel i veska... Ypperlig

Holdt meg helt unna "erstatninssøtt" da dette trigga søtbehovet...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vanvittig søthunger av p-piller Miriam Lavkarbo generelt 5 01-09-04 08:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no