Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Telle karber

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-05, 15:28   #1
*Tulla*
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
*Tulla* har en fantastisk aura rundt seg*Tulla* har en fantastisk aura rundt seg

Telle karber

Skjønner jo at jeg har mye å lære

Er det et bestemt antall gram karber man ikke skal overstige pr dag?

Er en helt fersk Lindberg-forsøker, men en plass må man jo begynne. Har kjøpt boken, men har ikke fått den store oversikten ennå

*Tulla* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 15:33   #2
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Jeg ser jeg kan ha forvirret deg på sausetråden Du må først og fremst bestemme hvilken "filosofi" du følger. Det er veeldig lurt å lese boka, og inne på "Linderberg området" finner du mye bra. Du kan også bruke "Søk funksjonen", du vet - vi har alle vært nye en gang, så de fleste spm er spørt om før. Men ingenting er for dumt å spørre om! Bra du spør

Kanskje noen andre kan hjelpe deg mer, men jeg abefales å lese boka, der står alt du trenger å vite om karber osv..

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 15:36   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

På Lindberg teller du ikke karber. Du spise balanserte måltider: Proteiner, sunt fett og antioksidanter er byggestenene. Du får dette fra kjøtt, oljer, nøtter, frø, egg, fisk, skalldyr, oster, bønner og linser. Pluss noe frukt. En Lindberg slankediett vil ligge rundt 70-100g karb per dag. Det er individuellt hva som er riktig for deg.

Lindberg fraråder Ketose uten oppfølging av lege.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 15:48   #4
*Tulla*
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
*Tulla* har en fantastisk aura rundt seg*Tulla* har en fantastisk aura rundt seg

Dere er noen engler som svarer på mitt mas

*Tulla* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FitDay og hvor mange karber pr dag... elco Lavkarbo generelt 28 23-11-08 22:02
KARBER I KRYDDER & TØRKEDE KRYDDERURTER Nille Lavkarbo generelt 10 17-04-05 16:15
Alkohol i julen friflex Lavkarbo generelt 34 23-12-04 23:14
Trening=økt forbrenning av karber??? pandalakris Vedvarende vekttap 3 19-12-04 22:53
SPØRSMÅL OM INDUKSJON Huldr Induksjonen 14 03-12-04 01:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no