Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Trening og oppfølging via smart-tv

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-12, 19:48   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Trening og oppfølging via smart-tv

I vår kjøpte vi samsung 55 " smart-tv. Siden det var vår og sommeren stod for tur har vi ikke sett på hva tvet hadde av videverdigheter. Men nå har jeg begynt å undersøke litt mer og ser at det har faktisk et treningsprogram (når man kobler seg på nettet). Er det noen her som har prøvd dette treningeprogrammet??

Treninga foregår alla wii siden man peiver og vinker som bare det. Man kan legge inn vekt/høyde alder etc etc og hva man spiser o.a.

Lurer bare på om dette er såpass bra at jeg kan selge wiien min.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 21:31   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Trening og oppfølging via smart-tv

Å kjære vene- Smart TV ??? Viste ikke at det fantes engang jeg
Jeg fikk min første smart telefon i sommer, og har trøbbel nok med alle funksjonene på den, så smart-tv er sikkert ikke så smart her i huset

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 21:34   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Trening og oppfølging via smart-tv

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Å kjære vene- Smart TV ??? Viste ikke at det fantes engang jeg
Jeg fikk min første smart telefon i sommer, og har trøbbel nok med alle funksjonene på den, så smart-tv er sikkert ikke så smart her i huset

Godt at du er tilbake, vakreste Dietta!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 21:35   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Trening og oppfølging via smart-tv

Jepp, tilbake nå uten lungebetennelse, men med hetetokter. Jeg ser ut som jeg har trent sammen med smart-tv'n din hele tiden jeg

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 21:55   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Trening og oppfølging via smart-tv

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Jepp, tilbake nå uten lungebetennelse, men med hetetokter. Jeg ser ut som jeg har trent sammen med smart-tv'n din hele tiden jeg

Du? Skal vi hetetoktere i lag? Jeg fikk mensen nå igjen, bare 14 dager siden forrige. Jeg er varm og hissig. Det KAN skylds at det stort sett er ca 30 grader på jobb hver dag, men jeg vil heller hetetoktere sammen med deg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 22:00   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Trening og oppfølging via smart-tv

Himmel - så deilig at jeg ikke er alene. Klart vi kan hetetoktere sammen - det var en strålende ide. Siden du er litt uregelmessig så har det sikkert ikke noe med varmen på jobben å gjøre
Velkommen i klubben

Så tilbake til tema - før slettetrollet kommer og sletter innleggene mine (kan sikkert skylde på hetetokter for at det sklir litt ut her, ikke sant?).

Så smart med smart-tv !!!! Lurer på om den er så smart at den kan gjøre treninga for meg også jeg......

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger oppfølging. Miriam Spørsmål og svar 2 15-10-10 16:15
Oppfølging fra legen vedr lavt stoffskifte Skøyerfjeset Stoffskifte / hormonproblemer 14 02-06-09 18:24
Hvor smart er din høyre fot Mum 4 2 Livets lyse side 9 09-10-05 16:28
Spis deg smart og vakker mofe Fysisk og mental helse 3 09-07-05 00:37
Nutrilett Smart Carb Elisabeth Induksjonen 3 05-04-05 15:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no