Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvor mye kan jeg egentlig spise?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-11, 13:04   #1
Daraya
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 13
Daraya er på en erverdig vei

Hvor mye kan jeg egentlig spise?

Vekta har stått bom stille i over 2 uker, jeg begynte med ketolyse for ca 6 uker siden. Jeg sliter noe ordentlig med å holde motivasjonen oppe. Jeg måler også med målebånd, samme resultat der, ingen nevneverdig reduksjon.

Jeg holder meg innenfor 15 g karb hver dag, drikker nok, mosjonerer nok. Det jeg lurer på hvor mye kan jeg egentlig spise? Trodde egentlig at 1500 kcal burde være lite nok til å gå ned. Jeg har kikket gjennom boken en gang til, men finner ikke noe svar på samlet inntak, bare hvordan inntaket skal være fordelt. Jeg veier 30 kg for mye, så nok å ta på. Det kan vel ikke være at jeg har gått i sparebluss? Må legge til at jeg ikke har funnet følelsen å være passe mett, etter mange år med overspising kan jeg egentlig spise utrolig mye - jeg begrenser mengden jeg spiser med hodet.

Daraya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:27   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye kan jeg egentlig spise?

1500kcal bør være lite nok, ja! Du skal ligge på 15 karber, da, ikke under! Gjerne litt mer også, om du holder deg i ketose!

Legger du ut en typisk dags- meny, kan vi se på om det muligens er noe som kan endres på!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 10:58   #3
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye kan jeg egentlig spise?

hei,
jeg hadde samme problem. prøv å spise litt mere og drikk mere vann.
fungerte her. er endelig på veien ned igjen
lykke til og ikke gi opp. du vil ikke gi opp på deg selv? er snart sommer...

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 11:54   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye kan jeg egentlig spise?

Test ut med å øke kaloriinntaket ditt med 5-800 kalorier i en ukes tid. Sjekk vekta underveis. Noen har hatt enorm effekt med og spise mer i en periode Kjempeinteressant prosjekt, bruk www.diett.no om du ikke allerede gjør det.

Hold deg til lavt i karbo og fin fordeling mellom protein og fett ellers. Hvor mye vann drikker du? Hvordan er du sikker på at du drikker nok? Jeg må opp i 3-4 liter minst hver dag for å kjenne at kroppen slipper oppsamlet vann

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye bacon kan vi egentlig spise? Iset Lavkarbo generelt 9 17-08-11 00:03
Hvor tåpelig kan en egentlig bli :-P? Opheliia Generell diskusjon 10 30-10-10 17:20
Hvor mye kan man egentlig spise? Devana Ketolysekuren 3 03-12-09 22:16
Hvor mye vin kan en egentlig drikke? Princez Ketolysekuren 4 16-02-08 16:29
hvor mye kremfløte kan jeg egentlig spise? Iset Atkins kosthold 18 24-02-04 21:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no