Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Marsskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-03-12, 00:36   #76
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden 30+

kjære vene, zillah! om du ikke har råd til mat nok så ta kontakt med nav? de har plikt til å sørge for at dere har penger nok til livsopphold (= mat og "sånn"). Man skal da ikke være nødt til å gå sulten! Ja. Jeg har ikke så mye jeg heller, men jeg har plenty av te som jeg kan dele med deg, om du sender meg adressen din på pm Som Kitsu sa; er det noe vi kan gjøre?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 05:02   #77
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden 30+

Å, det går seg vel til. Mars er vel tung månad for dei fleste, tenker eg, med store utgifter. Berre litt ekstra i år, når alt går så voldsomt opp, unntatt inntekta som går voldsomt ned.

Takk for omtanken da, de er så søte og snille Men det er vel dette vi har fettlageret vårt for i utgangspunktet

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 10:50   #78
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Å, det går seg vel til. Mars er vel tung månad for dei fleste, tenker eg, med store utgifter. Berre litt ekstra i år, når alt går så voldsomt opp, unntatt inntekta som går voldsomt ned.

Takk for omtanken da, de er så søte og snille Men det er vel dette vi har fettlageret vårt for i utgangspunktet

Utrolig kjedelig å høre Zillah Nå nærmer vi oss april ganske så raskt her, håper det blir mye bedre da... Vet hvordan det er å knapt ha penger, og kun spise småting man har i skapet. Klem til deg.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 22:10   #79
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Å, det går seg vel til. Mars er vel tung månad for dei fleste, tenker eg, med store utgifter.

Før fikk jeg stadig sånne sjokk måneder, men nå trekker jeg litt ekstra hver måned til regningskontoen og da har jeg alltid nok til f.eks bilavgiftene. 300kr hve mnd er utrolig mye mindre merkbart enn 3-5000 på en gang.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 07:02   #80
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden 30+

Å ja, den gongen eg hadde inntekt som faktisk strekte til til dei faste utgiftene, sette eg alltid av nok til å dekke opp alle utgiftene gjennom året. Når ein ikkje har det, blir det jo straks verre.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 08:13   #81
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Å ja, den gongen eg hadde inntekt som faktisk strekte til til dei faste utgiftene, sette eg alltid av nok til å dekke opp alle utgiftene gjennom året. Når ein ikkje har det, blir det jo straks verre.

Da er det på tide å bytte jobb til noen som setter mer pris på en....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 17:55   #82
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Da er det på tide å bytte jobb til noen som setter mer pris på en....

Ikke alltid det går. Arbeidsløsheten er stor i hvert fall her jeg bor (vet at det er bedre i Norge), og ikke alle har mulighet (av forskjellige årsaker) til å velge blant gode, velbetalte jobber. Dessverre.

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 20:22   #83
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Marsskravletråden 30+

hmmm - vet ikke om jeg tør håpe en gang - men kan det være lys i enden av tunnelen? - her har det gått traurig på det økonomiske plan ei stund - nå står vi i stampe da jeg akkurat har gått over på aap....hjelpes!

Men nå ble sannelig sambo bedt på jobbsamtale på en "lekker" jobb, vi fikk bud på den ene bilen og ligningssjefen ser ut til å være glad i oss begge!

Hmmm - tør jeg håpe?

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 18:41   #84
nlerka
Medlem
 
nlerka sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 77
nlerka er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden 30+

Målet her er nådd!! Nemlig å starte på'an igjen med Lavkarboen! Så starta med noe jeg elsker, nemlig taco! uten lefse og nachos da men! Det gikk så fint så, mett ble jeg også! Nå blir utfordringen min neste måltid, og måltidet etter det! )

__________________


nlerka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 19:02   #85
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av nlerka, her.

Målet her er nådd!! Nemlig å starte på'an igjen med Lavkarboen! Så starta med noe jeg elsker, nemlig taco! uten lefse og nachos da men! Det gikk så fint så, mett ble jeg også! Nå blir utfordringen min neste måltid, og måltidet etter det! )

Om du ser på hvert måltid som en utfordring er det vel liten sjanse for å holde ut...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 20:39   #86
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av madamode, her.

hmmm - vet ikke om jeg tør håpe en gang - men kan det være lys i enden av tunnelen? - her har det gått traurig på det økonomiske plan ei stund - nå står vi i stampe da jeg akkurat har gått over på aap....hjelpes!

Men nå ble sannelig sambo bedt på jobbsamtale på en "lekker" jobb, vi fikk bud på den ene bilen og ligningssjefen ser ut til å være glad i oss begge!

Hmmm - tør jeg håpe?

Jeg håper med deg

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 21:13   #87
nlerka
Medlem
 
nlerka sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 77
nlerka er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden 30+

Nei, tenker siden det er dag 1! Får ikke handlet, så måtte ta på tenkelua å finne ut hva jeg skulle trylle sammen av det som befant seg her haha.. Gleeeeder meg til å fråtse i koteletter igjen! mmm!!

__________________


nlerka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 12:16   #88
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden 30+

http://forum.lavkarbo.no/showthread....95#post1324795 ny tråd. Riktig plassert tror jeg også

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Marsskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 248 31-03-11 13:15
Marsskravletråden til 30+ grotingeling Mer enn 30 kg overvekt 142 31-03-10 15:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no