Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Vond hals

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-13, 15:29   #1
Bezzlee
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 11
Bezzlee er på en erverdig vei

Vond hals

Jeg kuttet ut mel, pasta, poteter og ris for 2 uker siden. Men nå har jeg fått så vondt i halsen.
Lurer på om det er noen kosttilskudd jeg burde ta, eller om halsvondten min kun er vanlig forkjølelse som ville kommet uansett endring i kosten eller ikke.

Bezzlee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre ris, pasta, brød, sukker Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 18:08   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vond hals

Du har neppe fått vondt i halsen fordi du har kuttet ut mel, poteter, pasta og ris. Ta c-vitaminer og hvitløk og drikk varm te, ha varme sokker på føttene og sleng et skjerf eller en buff rundt halsen (sov gjerne med buff!) så går det nok over i løpet av noen dager.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 19:06   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Vond hals

Det går mye halsonde nå. Jeg har det nå, såre hovne mandler, av virustypen. Lag deg litt tomatsuppe/blomkålsuppe/kyllingsuppe, kalde eller varme drikker ettersom hva som lindrer mest. Det går over, men kjipt når det står på.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Induksjon og sår hals :( Dwarniel Spørsmål og svar 3 24-08-11 17:25
Hva kan jeg spise for å lindre sår hals ? Titania Spørsmål og svar 8 09-09-10 17:41
Fribol host/hals Distrea Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 22-02-09 19:13
Vond hals Enrica Lavkarbo generelt 2 14-07-06 09:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no