Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Lindberg brød

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-04, 22:05   #1
Miro
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Innlegg: 13
Miro er på en erverdig vei

Lindberg brød

Jeg har pleid å kjøpe de ferdig-pakkene med melblanding fra Lindberg å bake selv, men nå har de slutta å selge det på Spar. Har vært på Rimi, Rema, Kiwi - ingen har det noen som vet hvor det er å få kjøpt, evt. om det fortsatt er å få tak i....??

Miro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg + egen sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 18-04-04, 23:17   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Vi og har letet... uten hell...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-04-04, 06:52   #3
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har aldri brukt det selv, har bakt brødet fra scratch isteden (oppskriften i bøkene). Men kanskje er det verd å ta en telefon til Linberg. Jeg kan godt prøve om jeg får gjort det jeg men Mazungen kan ha andre planer for dagen enn å la mamma ta telefoner.

Dessverre har de ikke dette i sin nye webshop.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 21-04-04, 13:48   #4
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg har sjekket det med brød- og kakemikser. Det kan være en periode nå hvor det er vanskelig å få tak i (pga ett eller annet), men så skulle det komme tilbake i en eller annen form, hvis jeg forstod det rett. Men det ferdigbakte brødet skal være like tilgjengelig framover. Jeg spurte om de ikke kunne legge ut mikser for salg på nettbutikken, men fikk et diffust svar. Kanskje-kanskje.

Vil bare oppklare en ting: Oppskriftene i bøkene i Fedon er å regne som grove hjemmebakte brød, mens ferdigbakt (+ miks) er et karbohydratredusert og proteinberiket brød. Det er omtrent halvparten av karbohydratene i det ferdigbakte brødet som de brødene det står oppskrifter på i bøkene.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fransk ristet brød (arme riddere) Iset Kake/dessert og snacks 2 25-05-10 15:51
Atkins eller Lindberg? Mokia Lavkarbo generelt 2 13-04-04 09:33
Lindberg og slanking... Summer Dr Lindbergs 8 17-02-04 10:54
Jeg har gått over til Lindberg Iset Dr Lindbergs 1 14-02-04 14:35
Atkins eller Lindberg? Fleskepølsa Atkins kosthold 4 13-02-04 11:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no