Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Pupper

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-11, 14:15   #1
LeneM
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 36
LeneM er på en erverdig vei

Pupper

Er litt snurt akkurat nå.

Ok, så vekta går ned, og måla minsker.. supert det.

Men rumpa mi er mye større enn brystene, kunne ikke kosmos ha latt rumpa gå først? ~sukk~

__________________


LeneM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman - 50+ Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 14:17   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Pupper...

Dessverre umulig å punktslanke kroppen

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 14:23   #3
LeneM
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 36
LeneM er på en erverdig vei

Sv: Pupper

Hehe.. vet, men det er jo bare så mye mer å ta av der =)

Vet at når jeg legger på meg så kommer det på puppene først (vanligvis ihvertfall). Kanskje jeg skulle gå ned ett par extra på slutten og så bittelitt opp igjen bare for å fylle dem igjen hehe =)

__________________


LeneM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman - 50+ Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 14:26   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Pupper

hehe tror neppe det er å anbefale, for du kan være helt sikker på at det ikke legger seg på puppene da
Kroppen gjør som regel noe helt annet enn hodet vil

Men rompa forsvinner nok den også skal du

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:00   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Pupper

Pupper? Hvilke pupper?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 19:18   #6
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Pupper

Jeg har fått kjempelange pupper! Det er sikkert bra! Jadda!

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 19:29   #7
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Pupper

Kaskje man kan få sugd ut litt der, for så å få det sprøyta inn der det trengs mest

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 19:45   #8
Maissa89
Medlem
 
Maissa89 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 122
Maissa89 er ny på veien

Sv: Pupper

Haha, det er faktisk det nye:P

Maissa89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 19:48   #9
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Pupper

Mine har krympa fra 90C til, i flg. dama på Change i dag, 75C (som alle andre steder er 80B). Sambo'n vil arrangere gravøl for mine bortkomne fordeler. XD

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 19:51   #10
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: Pupper

Her har de ellers relativt faste puppene blitt slappe og lange...gruff, men heller det enn en feit og dvask kropp Heldighvis mye en god bh kan gjøre

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:19   #11
Eucalyptus
Seniormedlem
 
Eucalyptus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 568
Eucalyptus er ny på veien

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Sambo'n vil arrangere gravøl for mine bortkomne fordeler. XD

Hehe- dagens

__________________
Min journal



Eucalyptus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Å være mett!!! Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:11   #12
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Pupper

For min del er det kanskje greit de har krympa såpass, må begynne å trene igjen, har fått påvist et hypermobilitetssyndrom og musklene i nakken sliter med å holde hodet i ro pga for bevegelige ledd i hodeskallebasen. Mye lettere å trene når man ikke blir smekket i trynet av fronthyllene når man spretter opp og ned. Men de kunne godt vært litt fastere altså, får håpe at med mine relativt unge år så vil huden trekke seg litt sammen etterhvert. XD Hvis ikke, takk alle høyere makter for gode BH-er.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 22:54   #13
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av LeneM, her.

Er litt snurt akkurat nå.

Ok, så vekta går ned, og måla minsker.. supert det.

Men rumpa mi er mye større enn brystene, kunne ikke kosmos ha latt rumpa gå først? ~sukk~

Jepp, det tenker jeg og! Altså, hvis man "bare" hadde hatt store pupper hadde man ikke vært overvektig... Men rompa derimot... Gud bedre, så stor at det har en egen måne svirrende rundt...

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 23:00   #14
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av HeleneV, her.

Jepp, det tenker jeg og! Altså, hvis man "bare" hadde hatt store pupper hadde man ikke vært overvektig... Men rompa derimot... Gud bedre, så stor at det har en egen måne svirrende rundt...

Flirer så jeg griner snart

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 23:08   #15
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av HeleneV, her.

Jepp, det tenker jeg og! Altså, hvis man "bare" hadde hatt store pupper hadde man ikke vært overvektig... Men rompa derimot... Gud bedre, så stor at det har en egen måne svirrende rundt...

Med meg er det dessverre ikke rumpa som er problemet - hadde det enn vært så vel (sambo'n er en skikkelig "rumpemann"). Men neida, her er det låra det står på. Disse "nymotens" skinny jeansa og meg går bare ikke overens - passer de over låra, er det to nr for store i livet, og med rett størrelse i livet får jeg de ikke over knea. Desidert "thunder-tighs" her ja - eller på godt norsk; jeg er forma som en fordømt veldreid pære.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 23:11   #16
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Pupper

thunder-tights

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 23:49   #17
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Mye lettere å trene når man ikke blir smekket i trynet av fronthyllene når man spretter opp og ned.

jeg dauer!! Kjenner meg igjen der ..ha ha, travelt..

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 23:52   #18
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Pupper

Ja her i puppeland, her kan alt gå an, her er vi like tullete og rare alle mann......

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 00:53   #19
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Pupper

Mine pupper har blitt ganske mye mindre og i begynnelsen hang de veldig (tror jeg har tatt av 13 cm rundt brystet). Men nå har de faktisk strammet seg opp ganske mye og de er helt ok nå. Siste mannen som så de syns de var fine. Så da er jeg fornøyd..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 08:26   #20
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Pupper

Nå trener jeg av prinsipp ikke ting som gjør at det deiser foran (F), men vil anbefale Shockabsorber, kjøper mine fra figleaves.com, men har sett dem i Oslo.

Om ikke annet så er animasjonene på nettstedet deres verdt en god latter. www.shockabsorber.co.uk.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 08:37   #21
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pupper

Mine var store og forble store. Så jeg måtte gå til det skrittet å ta brystreduksjon etter at jeg skjønte at det ikke hjalp å slanke dem bort. Vi er alle forskjellig.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 09:00   #22
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Nå trener jeg av prinsipp ikke ting som gjør at det deiser foran (F), men vil anbefale Shockabsorber, kjøper mine fra figleaves.com, men har sett dem i Oslo.

Om ikke annet så er animasjonene på nettstedet deres verdt en god latter. www.shockabsorber.co.uk.

Vil bare helhjertet signere denne. Jeg kunne faktisk uten problemer jogge med mine pupper (70H) uten at de rikket seg nesten med BH herfra. Anbefales på det sterkeste!

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 09:25   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pupper

Jeg løper straks inn når trådtittelen har det forlokkende ordet "pupper"!
Mine har kanskje blitt litt mindre, men jeg har jo gått ned i sneglefart, at de heldigvis har holdt formen ganske godt. Ellers kan jeg på det varmeste anbefale en isometrisk øvelse for å heve hyllene noe. Man kan jo ikke trene selve puppene, ettersom de består av fettvev, men huden fra armhulene til brystet kan man stramme opp, og det hjelper jo noe!
Jeg trykker håndflatene sammen med fingertuppene pekende oppover, som en mediterende buddhist so to say, sånn ca ti cm foran brystet og klemmer sammen alt jeg kan i ti sekunder, sånn at jeg virkelig kjenner det tar. Det er så lett å gjøre, og jeg klemmer til sikkert ti ganger om dagen. Det blir det bra pupp av!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 14:52   #24
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg løper straks inn når trådtittelen har det forlokkende ordet "pupper"!
Mine har kanskje blitt litt mindre, men jeg har jo gått ned i sneglefart, at de heldigvis har holdt formen ganske godt. Ellers kan jeg på det varmeste anbefale en isometrisk øvelse for å heve hyllene noe. Man kan jo ikke trene selve puppene, ettersom de består av fettvev, men huden fra armhulene til brystet kan man stramme opp, og det hjelper jo noe!
Jeg trykker håndflatene sammen med fingertuppene pekende oppover, som en mediterende buddhist so to say, sånn ca ti cm foran brystet og klemmer sammen alt jeg kan i ti sekunder, sånn at jeg virkelig kjenner det tar. Det er så lett å gjøre, og jeg klemmer til sikkert ti ganger om dagen. Det blir det bra pupp av!

Visst jeg kombinerer den øvelsen med en sånn her "trekke haka inn og strekke nakken" øvelse jeg har fått av manuellterapeuten min kommer jeg til å se helt på trynet tullete ut. Men alt for å stramme opp. *Ler* Får heller gjøre det når ingen kikker.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:28   #25
RaoulDuke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 30
RaoulDuke er på en erverdig vei

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg løper straks inn når trådtittelen har det forlokkende ordet "pupper"!

*Host* Jeg klikket på linken ved ett uhell, jeg sverger!

(Men jeg er glad for at mine har forsvunnet )

RaoulDuke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Farvel til pupper og ryggproblemer christine76 Mer enn 30 kg overvekt 62 20-06-11 19:35
Ømme pupper på høykarbo TrillTrall Stoffskifte / hormonproblemer 11 08-01-11 00:16
Pupper Camilla82 Fysisk og mental helse 24 12-09-09 00:07
Ødelagte pupper Bergen27 Spørsmål og svar 1 22-06-09 21:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no