Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Veien til under 100

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-12, 19:49   #1
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Veien til under 100

Er det flere enn meg som har det som nærmeste mål for tiden?
Jeg startet opp på 116 i mai. Mistenker at jeg har veid enda mer, men hadde ikke turt å bestige vekten på mange år før 10.mai. Så fra 116 har det sakte men sikkert gått ned, og nå er vekten 105. Så nå gleder jeg meg veldig toll å være nede på tosifret tall nå!
Håper å nå det målet til 17.oktober da vi reiser på ferie :-)

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 20:22   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Veien til under 100

Jeg er 16kg unna tosifret, og det når jeg nok ikke før etter jul. Jeg har som mål å nå tosifret til juni.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 22:14   #3
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Veien til under 100

Står og heier på dere her!!! En utrolig herlig følelse, og et herlig tall å komme under!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 22:45   #4
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Veien til under 100

Så kjekt å se jeg ikke er helt alene. Har sett på de «veien til 90» og «veien til 80» trådene, og så virker det så uendelig lenge dit!
til deg, Imse!
Og tusen takk, Milena! Er det lenge siden du nådde tosifret?

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 23:06   #5
Putetrekk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 19
Putetrekk er på en erverdig vei

Sv: Veien til under 100

Jeg har ennå en stund til jeg ser bare to siffer på vekten, men akkurat det med å se kun to tall er så utrolig motiverende! For meg så virker det ennå så fjernt, men inni meg så har jeg bestemt meg for at jeg skal klare det!

Håper du når målet ditt før du reiser på ferie stinei, jeg heier på deg

Putetrekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 23:24   #6
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Veien til under 100

Opprinnelig lagt inn av WildBird, her.

Jeg har ennå en stund til jeg ser bare to siffer på vekten, men akkurat det med å se kun to tall er så utrolig motiverende! For meg så virker det ennå så fjernt, men inni meg så har jeg bestemt meg for at jeg skal klare det!

Håper du når målet ditt før du reiser på ferie stinei, jeg heier på deg

Heier på deg også, WildBird!

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 23:24   #7
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Veien til under 100

Opprinnelig lagt inn av stinei, her.

Så kjekt å se jeg ikke er helt alene. Har sett på de «veien til 90» og «veien til 80» trådene, og så virker det så uendelig lenge dit!
til deg, Imse!
Og tusen takk, Milena! Er det lenge siden du nådde tosifret?

Tror det finnes en tråd som heter noe sånn som "vi som vil ned til tosifret", men jeg synes det er herlig å ha en tråd som faktisk heter rett ut veien til under 100. Da er det lettere for nye folk å finne den hvis de søker i forumet.


Jeg nådde tosifret for akkuratt 2mnd siden. Og det var det herligste på lenge!!!


Holder fingrene krysset og heier!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 23:55   #8
The Cat
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 53
Innlegg: 84
The Cat er på en erverdig vei

Sv: Veien til under 100

Jeg burde henge meg på her... Er på ca 108 nå, og har gått opp og ned den/ de samme 1 til 2 kg i månedsvis...

Under 100 hadde vært rådeilig

__________________
På'n igjen



The Cat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarb Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 00:07   #9
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Veien til under 100

Melder meg inn her jeg - så håper jeg vi alle kan melde oss ut igjen fortest mulig!

Har strevet med de samme to kiloene nå i snart to mnd, men hvis jeg klarer de siste 500 grammene denne uken er jeg der. Håpe, håpe

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 08:24   #10
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Veien til under 100

Opprinnelig lagt inn av WildBird, her.

Jeg har ennå en stund til jeg ser bare to siffer på vekten, men akkurat det med å se kun to tall er så utrolig motiverende! For meg så virker det ennå så fjernt, men inni meg så har jeg bestemt meg for at jeg skal klare det!

Håper du når målet ditt før du reiser på ferie stinei, jeg heier på deg

Det har virket veldig, veldig fjernt for meg også se tosifret på vekta, men nå, etter et år begynner jeg å se at det er mulig å nå det målet til sommeren

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 09:52   #11
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Veien til under 100

Da var jeg 3,3 kilo unna den magiske 100 streken på målinga i dag. Det nærmer seg, i alle fall.

Hvordan går det med dere andre? Nyter dere høsten?

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 10:12   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Veien til under 100

Gratulerer! Så deilig å nærme seg tosifret!

Her nytes høsten i fulle drag ja, nå drar vi snart på kano og lavvotur Håper du også nyter høsten denne helgen!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veien mot et halvmaraton ... marithja Trening 18 02-05-10 21:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no