Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 11-07-10, 16:57   #2501
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

(eller er det noe med soya vi ikke liker heller..?)

Soya kan kludre med syklusen til endel, fordi det inneholder ganske mye østrogen...

Jeg tror det aller beste er å prøve å spise så mye som mulig som ikke ineholder melkeprodukter, så gjrø ikke en liten utskeilese i ny og ne så mye.
Vet at mange f.eks bruker kokkosmelk i sauser i stedet for fløte. Selv lager jeg mye kinesisk, og styrer sånn unna problemet ganske greit.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-07-10, 11:24   #2502
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Okei, kom ut i morges, har punktert. Flotters start på en mandag. Bilen står i en liten bakke og jeg skifter IKKE dekk i bakken. Spørsmålet er, kan jeg rulle bilen 5 meter for å få den på slettmark slik at jeg får skifta dekket?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 12-07-10, 11:49   #2503
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Okei, kom ut i morges, har punktert. Flotters start på en mandag. Bilen står i en liten bakke og jeg skifter IKKE dekk i bakken. Spørsmålet er, kan jeg rulle bilen 5 meter for å få den på slettmark slik at jeg får skifta dekket?

Eg punkterte midt i ein tunnell uten lys i ein gong, var klin umulig å få gjort noko i mørket, tilfeldig forbikøyrande sa at det ikkje var noko problem å køyre ut så lenge eg køyrde sakte og rolig. Så da gjorde eg det. Var vel 1-2 km og gjekk heilt fint.

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 12-07-10, 11:51   #2504
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Eg punkterte midt i ein tunnell uten lys i ein gong, var klin umulig å få gjort noko i mørket, tilfeldig forbikøyrande sa at det ikkje var noko problem å køyre ut så lenge eg køyrde sakte og rolig. Så da gjorde eg det. Var vel 1-2 km og gjekk heilt fint.

Er bare pittelitt redd for at noe knekker eller noe sånt, sånn at jeg får kjeft fra pappa *knis*. Det er liksom ikke mye luft igjen i dekket heller. Skjønner ikke hva som har skjedd. Den var fin når jeg satt den fra meg på lørdag.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 12-07-10, 12:12   #2505
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det går nok bra. Var ingenting luft igjen i mitt den gongen, var ein eksplosjonspunktering, veldig hollywood.

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 12-07-10, 12:35   #2506
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor lenge bør man gidde å sitte i telefonkø før man gir opp?

Har nettopp sittet en halvtime i kø hos byggesaksavdelingen i kommunen før jeg ikke orket mer

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo
Gammel 12-07-10, 14:57   #2507
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kommunale køer er ikke som andre køer..... de er myyyyyyyyye lengre
Her gjelder det å smøre seg etter forholdene, solkrem om sommeren og kulekrem om vinteren

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 12-07-10, 15:11   #2508
Leif
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 47
Leif er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Til Cherry
Det gjør ingenting å rulle bilen 5 meter. Alternativt kan du kjøpe en boks dekkfix på en bensinstasjon eller no så slipper du å skifte dekket

Leif er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 12-07-10, 15:17   #2509
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Leif, her.

Til Cherry
Det gjør ingenting å rulle bilen 5 meter. Alternativt kan du kjøpe en boks dekkfix på en bensinstasjon eller no så slipper du å skifte dekket

Da måtte jeg jo GÅ de to hundre metra til bensinstasjonen
Det var nå såvidt bilen gikk rundt de 5 metrene altså. Fikk skifta faenskapet (bare 3 telefoner til pappa for support under operasjonen) und alles gut.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 12-07-10, 15:35   #2510
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Om ein litt rotete person, heilt hypotetisk, kjøper tøymjuknar midt på vinteren, og gløymer den igjen i bilen så den fryser ned og tiner opp igjen både ein, to og tretti gongar, for deretter å ha vårrengjøring i bilen, finner tøymjuknar og legger den i den veldig varme boden i vekesvis, er denne tøymykjer framleis brukbar, sjølv om den no har fått ein... tjukk kornete konsistens og ein smule mørkare farge?

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 12-07-10, 15:39   #2511
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg hadde tenkt å svare ja helt til du kom til den tykke kornete konsistensen. Jeg ville kastet den.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo
Gammel 12-07-10, 22:46   #2512
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Om ein litt rotete person, heilt hypotetisk, kjøper tøymjuknar midt på vinteren, og gløymer den igjen i bilen så den fryser ned og tiner opp igjen både ein, to og tretti gongar, for deretter å ha vårrengjøring i bilen, finner tøymjuknar og legger den i den veldig varme boden i vekesvis, er denne tøymykjer framleis brukbar, sjølv om den no har fått ein... tjukk kornete konsistens og ein smule mørkare farge?

Jeg har brukt en tøymykner med masse klumper i. Merket ikke noe forskjell av det. Hva er det verste som kan skje liksom? At tøyet ikke blir mykt?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 12-07-10, 22:49   #2513
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg har brukt en tøymykner med masse klumper i. Merket ikke noe forskjell av det. Hva er det verste som kan skje liksom? At tøyet ikke blir mykt?

At klumpene fester seg og ikke blir skylt ordentlig ut av klærne. Så ghår man der intetanende med en stor hvit/gul/blå/rosa klump på baken
Eller så kan den tette vaskemaskinen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-07-10, 23:06   #2514
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

At klumpene fester seg og ikke blir skylt ordentlig ut av klærne. Så ghår man der intetanende med en stor hvit/gul/blå/rosa klump på baken
Eller så kan den tette vaskemaskinen.

Begynte å tenke for meg selv nå, hva er det verste av å gå med en stor hvit/gul/blå/rosa klump på baken og tett vaskemaskin? Enten går det kraftig utover stoltheten, eller så er det (ofte) lommeboka.. Pest eller kolera

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-07-10, 23:17   #2515
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vil definitivt seie vaskemaskina! Definivit mykje dyrare enn å skulle fikse på buksa!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-07-10, 00:02   #2516
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sambo og jeg har bestilt rom og billetter på Royal Garden til konsert med Steve Harley and the cockney rebell. Men før vi drar på konserten vil vi gjern innom noen irske eller andre flotte brune pubber i trondheim, er det noen som kan gi hint??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 13-07-10, 00:13   #2517
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Argh, har fellesvaskeri i borettslaget, tør ikkje ødelegge den maskina nei. Får kjøpe ny tøymyknerdust då. Dumme harde stive handukar litt til
Takk

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 13-07-10, 00:53   #2518
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Sambo og jeg har bestilt rom og billetter på Royal Garden til konsert med Steve Harley and the cockney rebell. Men før vi drar på konserten vil vi gjern innom noen irske eller andre flotte brune pubber i trondheim, er det noen som kan gi hint??

Café Dublin på torget, MacBeth, Three Lions, Trondhjems Mikrobryggeri og Lille London er plasser jeg liker godt, og jeg drar helst bare på brune puber


Forresten, er det farlig å spise "rått" bacon? Altså, bacon som ikke er stekt liksom. ..Det er jo røkt og salta, er det ikke? o_O

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-07-10, 01:13   #2519
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ang slike keramiske (eller hva det heter) komfyrer.. må man kjøpe helt nytt ytstyr for å bruke dem
på best mulig måte?
(skal på visning snart hvor det er en slik innebygget komfyr og lurer fælt)

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 13-07-10, 01:18   #2520
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Ang slike keramiske (eller hva det heter) komfyrer.. må man kjøpe helt nytt ytstyr for å bruke dem
på best mulig måte?
(skal på visning snart hvor det er en slik innebygget komfyr og lurer fælt)

kommer an på om det er induksjonsplater eller ikke, tror jeg! så har jeg av *host* erfaring lært at man ikke bør ha kasseroller og stekepanner med riller under....

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-07-10, 12:32   #2521
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Forresten, er det farlig å spise "rått" bacon? Altså, bacon som ikke er stekt liksom. ..Det er jo røkt og salta, er det ikke? o_O

Skulle det være farlig, hadde jeg omkommet for lengst!
Har vel spist i hvet fall 10 kg rått bacon i mitt liv! Elsker det, rett og slett! Og rå kjøttdeig, rett fra pakka, ikke noe avansert tartar her i gården, nei!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 13-07-10, 12:36   #2522
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Skulle det være farlig, hadde jeg omkommet for lengst!
Har vel spist i hvet fall 10 kg rått bacon i mitt liv! Elsker det, rett og slett! Og rå kjøttdeig, rett fra pakka, ikke noe avansert tartar her i gården, nei!

Hehe då er vi to, Kitt! Rå kjøtdeig er berre digg! Bacon også. Brukte alltid å smake på det når vi skar baconterningar å ha i potetballen når eg var lita.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-07-10, 12:56   #2523
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bør ett besvimelsesanfall alltid undersøkes av en lege?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 13-07-10, 13:00   #2524
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Bør ett besvimelsesanfall alltid undersøkes av en lege?

Jeg er nok litt pysete når det gjelder å besvime, så mitt svar er et klart ja.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat
Gammel 13-07-10, 13:04   #2525
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Bør ett besvimelsesanfall alltid undersøkes av en lege?

jeg vil si nei! Altså det kommer jo an på hva du besvimte av også, om du veit det? Evt om det har skjedd mange ganger? Jeg besvimer om jeg leser om en operasjon i en bok feks, gidder ikke kontakte lege for det!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no