Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Det går så langsomt...

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-05, 12:27   #1
boggen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 84
Innlegg: 2
boggen er på en erverdig vei
Wink

Langsomt

Hei på deg om du leser dette.

Jeg synes det går uhyre langsomt med å få av kiloer. Men legen min sier at blodtrykk, sukkerverdier og kolessterol er blitt helt fint Hva gjør jeg for å få opp farten litt?
Boggen

boggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-05-05, 13:22   #2
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

boggen

Du stiller spørsmålet i Cathrines journal. Hvis du stiller det en gang til for eksempel i Atkins forumet, siden du følger Atkins-dietten, så kan det hende at du får flere svar, og svar fra noen som kan hjelpe litt. På hjemmesiden til lavkarbo.no, klikk på forumet, og les gjennom de ulike kategoriene. Så klikker du på trådstarteren - tror du må gjøre det to ganger. Da lager du en ny tråd, slik at du ikke forsvinner inne i noen andres spørsmål eller dagbok.

Lykke til!

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 05-05-05, 14:14   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Melding til Boggen

Flyttet dette fra Cathrines Journal over til Atkins forumet jeg....

Boggen - du sier det går langsomt ...... vil gjerne svare deg, men du kommer med veldig lite info. Trenger å vite litt mer for å gi deg et skikkelig svar.

Hvir befinner du deg i "Atkins verdenen" Induksjon ? Vedvarende ?
Hvor lenge har du holdt på ?
Hvir mye har du å ta av (hvor mange kilo ønsker du å gå ned) ?
Hvor mye tar du av pr uke ?
Går du ned i mål om ikke i vekt ?

og så det aller viktigste;

Hva spiser du - en typisk dagsmeny ?

De fleste som tar av seint, spiser enten for lite (oftest) eller for mye, eller rett og slett feil mat. Om du poster en typisk dagsmeny er det mye lettere å finne ut om det er maten eller om det kan ha andre årsaker !


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no