Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Håpløs fastlege og blodprøve

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-09, 14:45   #1
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Håpløs fastlege og blodprøve

Jeg har virkelig slitt med å finne en fastlege som har tid til å lytte. Fikk et tips her inne for 8 mnd siden som desverre ledet til det desidert verste slaget. Nå må jeg vente til 2 april før jeg kan få byttet, men nå er grensen nådd.
Det blir å bytte til en privatklinikk.

Vel spørsmålet var om noen har greie på om målingen av C-peptid har noen verdi tatt kl 14.00 på dagen og ikke fastende.

Jeg har hyperthyrose siden 2 år tilbake, og sjekker T3, T4 og TSH jevnlig.
Hver gang har jeg bedt om å få tatt med C-peptid, men nei. Men nå skulle det plutselig gjøres??? Sykepleieren var veldig usikker til verdi av alle prøvene

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 23:38   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

I følge Fürst Laboratorie sine sider må C- peptid måles etter fasting fra midnatt.

http://www.furst.no/bb/index6.html

Du finner C- peptid på lista til venstre. Bare klikk, så kommer det opp en masse om akkurat den blodprøven.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 00:15   #3
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

I følge Fürst Laboratorie sine sider må C- peptid måles etter fasting fra midnatt.

http://www.furst.no/bb/index6.html

Du finner C- peptid på lista til venstre. Bare klikk, så kommer det opp en masse om akkurat den blodprøven.

Takk, men jeg kan ikke se at det står noe om det jeg spør om akkurat her.
Altså, - er det noen forskjell på når C peptid måles - tidlig eller sent på dagen - og bør mqn være fastende?? Vel, jeg har goglet på det, men finner ikke ut.

Kitt, kan du legge inn en tråd som viser meg?

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 00:20   #4
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Opprinnelig lagt inn av Adriane, her.

Takk, men jeg kan ikke se at det står noe om det jeg spør om akkurat her.
Altså, - er det noen forskjell på når C peptid måles - tidlig eller sent på dagen - og bør mqn være fastende?? Vel, jeg har goglet på det, men finner ikke ut.

Kitt, kan du legge inn en tråd som viser meg?

Svaret står jo i posten hennes og linken, c-peptid skal tas fastende.

Fra Furst:

Sitat:

fS-C-peptid
[fS-C-peptid] $[$157$]$ (A)

1 mL serum. Faste fra midnatt før prøvetaking.
Indikasjon: Utredning av hypoglykemi.
Referanseområde: 370 - 1470 pmol/L
Tolkning: C-peptid har lengre halveringstid enn insulin så måling av C-peptid gir et godt uttrykk for sekresjonen av insulin fra pankreas. Konsentrasjonen varierer i takt med insulinkonsentrasjonen som igjen er en følge av glukosenivået i blodet. Analysen påvirkes ikke av eventuelt nærvær av insulin-antistoffer. Høye verdier sees ved: Insulinom, insulinresistens, type 2 diabetes mellitus, hyperglykemi, nyresvikt, adipositas. Lave verdier sees ved: Injeksjon av insulin (selvpåført hypoglykemi).
Analytisk V.K.: se separat tabell over Analysevariasjon

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 00:34   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Forskjellen er jo at insulinnivået endrer seg etter matinntak.
For å knne måle den opp mot et forholdstall (som jo de fleste her inne vet at er temmelig på jordet), så må man ha samme utgangspunkt, og da er det i grunn bare fastende som duger.

Nå ble jeg nesten redd for at det var jeg som tipset deg om lege, for jeg har tipset skamløst. Men igjen, så kan det liksom ikke virke sånn, for legen min er fabelaktig.
Og sånne prøver skal helst taes på Fürst altså. Bare be om å få en sånn labrekvisisjon eller hva det heter med avkryss på de prøvene du selv vet du bør ta, og ring Fürst og avtal time.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 00:50   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Jeg tror i grunnen man bør ta anbefalinger med en klype salt, for er det noe jeg har lært gjennom flere forsøk er det at leger anbefalt av andre ikke nødvendigvis oppleves som like bra for meg. Det kan rett og slett være et spørsmål om personkjemi, felles holdninger og slike ting.

Men i tilfellet med din lege Photo, så fikk det jo en god løsning ved at jeg kom kontakt med kollegaen til legen din, som viste seg å være gull verdt for meg

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 10:09   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Ja, jeg vet
Men veldig glad for at det ordnet seg!
Håper du får tatt de prøvene i alle fall, det er uansett du som betaler for dem, og kunden har alltid rett

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 11:05   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

For at prøven tatt kl 14 skal ha noen verdi, må man ha en fastende referanse- prøve.
C- peptid er knyttet til insulin- produksjon og således måles fastende for at ikke hva/når man sist spiste skal ha innvirkning på prøveresultatet!

Står litt mer her

http://www.nsamdiabetes.no/asp/document.asp?id=13112

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 11:48   #9
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, jeg vet
Men veldig glad for at det ordnet seg!

Og ikke noe å for altså, jeg er takknemlig jeg . Jeg har aldri møtt en lege som passer meg bedre, og det ville jeg jo ikke gjort hvis ikke du hadde anbefalt!

Ville bare si det for Adriane sin del. Jeg har også anbefalt behandlere og annet jeg syntes var bra. Man vil jo gjerne dele det som har hjulpet en selv, og det er en sympatisk gest

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 11:54   #10
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Takk til dere allesammen for gode svar

Jeg hadde/har en så sterk insulinresistens - C-peptid målt fastende i februar 2008 var 1765 pmol/L - at jeg har problemer med å gå ned i vekt.

Tror jeg uttrykte meg dårlig i innlegget, men det jeg mente var om en prøve midt på dagen kunne ha noen verdi i det hele tatt. C peptid viste 1357.

Photo skriver at vi er kundene. Ja, slik burde det være. Jeg har byttet fastlege 2 ggr i 2008 og gått fra aske til ild. Jeg har bedt om å få målt c-peptid hver gang, men nei. Og prøvene tas på legekontoret slik at jeg ikke kan få krysset av selv. Jeg er 30 kg overvektig, men legen som er i godt hold sier at jeg bærer de kiloene så godt så det er ikke noe å snakke om. Og her er det kun skolemedisinen som rår.

Jeg har sjekket legene som ligger på lista til KOS, og den eneste allmenlegen der har permisjon til juli 2009. Om noen har tips å gi, så tar jeg imot med STOR Takk.

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 12:07   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Opprinnelig lagt inn av Adriane, her.

Takk til dere allesammen for gode svar

Jeg hadde/har en så sterk insulinresistens - C-peptid målt fastende i februar 2008 var 1765 pmol/L - at jeg har problemer med å gå ned i vekt.

Tror jeg uttrykte meg dårlig i innlegget, men det jeg mente var om en prøve midt på dagen kunne ha noen verdi i det hele tatt. C peptid viste 1357.

Photo skriver at vi er kundene. Ja, slik burde det være. Jeg har byttet fastlege 2 ggr i 2008 og gått fra aske til ild. Jeg har bedt om å få målt c-peptid hver gang, men nei. Og prøvene tas på legekontoret slik at jeg ikke kan få krysset av selv. Jeg er 30 kg overvektig, men legen som er i godt hold sier at jeg bærer de kiloene så godt så det er ikke noe å snakke om. Og her er det kun skolemedisinen som rår.

Jeg har sjekket legene som ligger på lista til KOS, og den eneste allmenlegen der har permisjon til juli 2009. Om noen har tips å gi, så tar jeg imot med STOR Takk.

Ja, da var det nok ikke meg du fikk tips fra, så da kan jeg jo anbefale legene på Lovisenberg legesenter!
Jeg synes i alle fall de er flinke, ydmyke og de lytter til pasientene sine.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 12:30   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Opprinnelig lagt inn av Adriane, her.

Tror jeg uttrykte meg dårlig i innlegget, men det jeg mente var om en prøve midt på dagen kunne ha noen verdi i det hele tatt. C peptid viste 1357.

Og jeg må ha uttrykket meg like dårlig, for det var jo det jeg svarte på!

Håper du er litt klokere nå!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 16:39   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

så da kan jeg jo anbefale legene på Lovisenberg legesenter!

jeg også! Jeg fulgte tips fra Photo her tidligere, og er strålende fornøyd! Jordnær og seriøs, hvertfall han jeg går hos. Og så har han humor, og det passer rmeg bra. (Eks: Kom med blodutredelser i begge øyne etter oppkastrunde (vi snakker knallrødt), og kommentaren hans er: Hehe, du veit det er sånn små barn tegner monster? Skal tilføyes at jeg hadde vært der 3-4 ganger, så han visste jeg taklet en sånn kommentar)
Han fikk meg inn i riktig system både hva blodprøver og medisinering angår.
Og han dobbeltsjekker ting 2-3 ganger, i motsetning til min gamle fastlege som pleide å si "åja, da er det vel bare sånn da"...
Eneste jeg har å utsette på de er at de har flytta!! Var så enkelt i møllergata, med parkeing rett utenfor...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 19:45   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

jeg også! Jeg fulgte tips fra Photo her tidligere, og er strålende fornøyd! Jordnær og seriøs, hvertfall han jeg går hos. Og så har han humor, og det passer rmeg bra. (Eks: Kom med blodutredelser i begge øyne etter oppkastrunde (vi snakker knallrødt), og kommentaren hans er: Hehe, du veit det er sånn små barn tegner monster? Skal tilføyes at jeg hadde vært der 3-4 ganger, så han visste jeg taklet en sånn kommentar)
Han fikk meg inn i riktig system både hva blodprøver og medisinering angår.
Og han dobbeltsjekker ting 2-3 ganger, i motsetning til min gamle fastlege som pleide å si "åja, da er det vel bare sånn da"...
Eneste jeg har å utsette på de er at de har flytta!! Var så enkelt i møllergata, med parkeing rett utenfor...

Så utrolig godt å høre at du er fornøyd
Ja, det blir både trikk og buss på meg, før kunne jeg bare gå da det lå fenten minutter unna. Men de har fått langt bedre kapasitet, da, så man slipper å vente så lenge (enn jeg alltid tok det som et tegn på at de tok seg god tid med pasienten). Samt mye nytt og fancy utstyr

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 20:16   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men de har fått langt bedre kapasitet, da, så man slipper å vente så lenge

OK, men jeg tror aldri jeg har ventet mer enn maks 10 min på de. Har stort sett prøvd å få time først på morgenen, har sikert litt å si. Eneste man må vente på er legesekretærene, for de har HYPPIGE røykepauser! Syns alltid det var festlig å se de stå og dampe under alle røykeslutt plaketaene i vinduet

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 20:19   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Ja, haha. Og jeg har aldri opplevd noen som bruker så lang tid på å ta telefonen
Vel, men noe annet har jeg i grunn ikke å klage på!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 08:29   #17
Flaxxx
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 1
Flaxxx er på en erverdig vei

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Er det lov til spørre hvilken lege dere bruker på Lovisenberg? Jeg er ikke så fornøyd med min, så kanskje vi ikke bruker samme?

Flaxxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 11:26   #18
sekretærene
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1
sekretærene er på en erverdig vei

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Vi har ikke sååå hyppige røykepauser Vi synes ikke 3 ganger på 7,5 timer er så veldig hyppig.

Når det gjelder telefonen, vi har kun ører til å ta en av gangen er ikke vi som er problemet, men for få ansatte

Velkommen til oss, vi lover å smile bredt, i resepsjonen, eller om du skulle finne oss oppi bakken med en liten sigg.

sekretærene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 11:31   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håpløs fastlege og blodprøve

Opprinnelig lagt inn av sekretærene, her.

Vi har ikke sååå hyppige røykepauser Vi synes ikke 3 ganger på 7,5 timer er så veldig hyppig.

Når det gjelder telefonen, vi har kun ører til å ta en av gangen er ikke vi som er problemet, men for få ansatte

Velkommen til oss, vi lover å smile bredt, i resepsjonen, eller om du skulle finne oss oppi bakken med en liten sigg.

Dette skrev jeg vel for to år siden, og det har faktisk blitt mye bedre med ventetiden! Jeg har bare gode ord å si om Lovisenberg Legesenter. Har gått til samme lege i åtte år, det sier jo sitt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blodprøve Nutte Eurodiett 4 29-07-04 13:43
Ta blodprøve før du begynner på dietten. Begod Induksjonen 3 29-01-04 16:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no