Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurobabbel - og journaler og blogger!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-05-08, 23:09   #1851
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

åhhh... mannfolk

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 01:08   #1852
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

ja... typisk meg å miste matlysten da... greier ikke å spise. Har spist noen dent pastiller da...

*sukk* det er alltid noe som skjer...

I morgen skal jeg på kjoleprøving... håper det virker positivt på humøret

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 07:37   #1853
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

ingen grunn til å miste matlysten pga oss menn. Det er vi ikke verdt


Etter at jeg gikk over i fase 3A har vekta stått stille, men i går begynte den å røre på seg etter å ha stått stille i nesten 14 dager så nå er vekta 95,1

Har kjøpt ny vekt som veier i 100g istedet for den gammle som bare greide 200gram "http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?IId=212611"

Håper alle har en fin ED dag

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 09:48   #1854
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Innom og leser jeg og, og ønsker god helg!har tatt meg en pause med ed-styret og må gi kroppen litt mer tid til å bli bra (sier de så har peiling)
Camper i Mandal vi deilig med sommer
Godklem til alle!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 09:49   #1855
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Så kjedelig Jeef. Lykke til med kjoleprøving.

Så bra at vekta har begynt å bevege seg litt igjen Mindor. Her og står det rimelig stille om dagen, men jeg har bestemt meg for å ikke stresse riktig enda.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 15:17   #1856
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Heisann godtfolk.
En hilsen fra en småpjusk Vibeke.
På fredagen var jeg ganske bekymret, for jeg var ganske så hyper, og samtidig dønn sliten. Lurte på hva det kunne være, B-12 vitaminer eller metformin ellerhva? I går var jeg ganske så sliten, sov mye og utpå kvelden fant kjæresten min ut at jeg kanskje var syk - og vi tok tempen. Hah - se der var løsnigen! Feber! Jeg skjønte ikke det, jeg da. Er sikkert fordi jeg ikke er vant med mitt nye liv med energi. Nå ligger jeg her i sofaen med bomull i hue og synes synd på meg selv. snufs
Andre koser seg med camping og grilling og greier.... huffs

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 16:27   #1857
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

jeg er nok bare av typen som mister matlysten av kjipe ting... men det går litt bedre nå da... Har funnet ut at han ikke er verdt det, og har psykopatiske trekk (han har ikke gjort meg noe, men jeg er glad jeg oppdaget det i tide)

og jeg har kjøpt meg kjole Den kostet 2500, men jeg fikk 1000 kr avslag da jeg kjøpte den i besteveninna mi sin butikk

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 21:52   #1858
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Så bra at du kom til den konklusjonen før det var for sent Jeef. Det er virkelig ikke verdt det, men akk så mye lettere sagt enn gjort.

Så bra at du fant deg kjole! I morgen må jeg ut på leting, men jeg kommer ikke til å bruke en brøkdel av den prisen. Kjolen skal nemlig ikke passe så lenge.

Sliter litt med motivasjonen om dagen... vet at jeg snart skal på ferie, og samtidig begynner jeg å bli veldig fornøyd med meg selv.

Får kommentarer i fleng nå, og de fleste gjør faktisk store øyne når jeg sier at jeg skal ned 10 kg til. Det er jo hyggelig, for da regner jeg med at jeg bærer mine nesten 90 kg godt.

I morgen skal jeg ringe klinikken hvor jeg skal operere magen og bestille operasjonsdato til høsten. Får håpe det setter sving på motivasjonen igjen.
Blir nok litt så som så nå denne uken og til jeg kommer hjem igjen, men så er det innskjerping igjen.
(Med så som så er det på ingen måte full utskeielse, men litt mer ketolyse-aktig enn ED.)
Er lei nå og trenger en liten Time Out. Spiser ED til frokost og kvelds, men mellom der spiser jeg mat.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 00:08   #1859
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

kjolen min er heldigvis lett å sy inn, og i tilegg får jeg igjen masse for den om jeg selger den etter bryluppet da og den er så fiiiin... Og den har ropt på meg siden november hehe

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 09:11   #1860
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Det er moro å ha en fin kjole i skapet.

Jeg kjøpte en kjole til 3000 når jeg var forlover, prøvde den for moroskyld i går og nå går det vel snart to av meg inn i den.
Til og med sønnen min på 12 begynte å le...

I dag så jeg endelig et nytt tall på vekta, 88,8.

Det er bare ned 0,2 på snart 3 uker, men det har da i allefall begynt å røre på seg i riktig retning igjen.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 09:33   #1861
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Gratulerer Jeef, du må jo sende oss bilder da

Robyn, ser hva du sliter med med motivasjon og sånn, har det litt liknende jeg og. Er litt farlig det der når du begynner å føle deg bra, se bra ut, og samtidig litt lei pulverposene OG det i tillegg går tregt... Er nok nesten den farligste perioden det!
Jeg skal prøve meg på ny til neste uke, håper jeg, skal til london i helgen, og tirsdag er det ny operasjon og stillestitting igjen. så da har jeg noen uker på meg til å virkelig fokusere håper jeg!
Fin uke til alle

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 09:39   #1862
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

hei hei alle flinke jenter

Så bra at vekta har begynt å røre på seg igjen Robyn, det er motiverende når den har stått stille. Er det ikke gøy å få så mye positiv tilbakemelding!! Jeg får også det nå, og det er veldig gøy, særlig siden vekta har stått stille i flere uker nå.

Vibeke: god bedring Håper du er bedre nå.

Jeef: grattis med ny kjole!! Så herlig å bruke litt penger på seg selv, og ikke minst å føle seg flott Det fortjener vi alle sammen!! Jeg skal på jakt etter penklær jeg og om ikke så lenge, skal i konfirmasjon 23. mai og bryllup 24. august. Håper jo at jeg har gått ned en del til bryllupet så jeg satser på å kjøpe noe til det og bruke noe jeg har "vokst inn i" til konfirmasjonen.

Jeg dro frem piratbuksene mine og knebukser fra i fjor - tja, de svømmer jeg i, men gikk med den ene i går fordi det var så deilig med en vid og romslig bukse, hi hi. Men må ut å kjøpe noe nytt for det er ikke mye pent med for store bukser - tenk at jeg sier det, at jeg har for store bukser. Morsomt!

Distrea: hvordan går det med deg og opplegget? Ser du har slitt litt - er du fortsatt i fase 2??

Jeg skulle jo egentlig holde meg i fase 3a jeg nå da, men det har vært fase 2 dager nesten hele tiden, med innslag av sukkerfri sjokolade, bacongull og fasktisk smågodt her om dagen Er litt lei nå kjenner jeg og da sklir jeg lettere utpå igjen. Må prøve å holde meg i nakken.

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 09:48   #1863
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

hei, jenter

jeg sliter VELDIG, men prøver så godt jeg kan å hente frem motivasjonen.
Håper at jeg klarer 5 produkter denne uka, så jeg er i ketose igjen.
og forhåpentligvis slutter å være så fysen.

Jeg har vel så smått begynt å tenke på at jeg skal prøve å være super streng med ED frem til ferien, men gå mer over til ketolyse når den kommer.

Så dumt at dere også sliter litt, kunne ønske det bare var meg jeg!
Kanskje det er litt årstiden også?

God tur, indi!... og lykke til med kjoler dere andre
jeg trenger også kjole... skal i brylupp i august

Og bare for å rapportere litt utrolig sur greie... jeg er nå OPPE i 92,4 igjen
håper inderlig å være under 90 før ferien

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 11:04   #1864
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei folkens
Kjekt å lese små rapporter fra dere, slike rapporter om hverdagen, for det er jo det det er. Av og til går det så flott og lett, men så blir det jo hverdag og kanskje vanskelig å holde motivasjonen og den spudlende energien hele tide!
Jeg tror det er viktig å gjøre det som noen har gjort - finne fram de klærne fra i fjor og prøve og se hvor store disse klærne er. Se seg selv i speilet og og SE. Ikke bare se på vekta.
Det kan hende jeg er litt slem nå, men jeg tror det faktisk er BRA at det ikke går så fort, at det står stille faktisk noen måneder etter store vekttap over en relativt kort periode. Jeg mener jeg har lest maks 15 - 20 kg ned på ett år.
Men det holder jo hardt på motivasjonen, da.
Selv har jeg hatt noen litt tunge dager, selv om gårsdagen var flott med fisketur og jeg følte meg opplagt og det var kjempedeilig.
Men jeg har vært syk med feber og slapp. Og i dag er jeg kjempeslapp igjen, selv etter deilig frokost. Heldigvis kan jeg ta det med ro i dag, jobbe litt hjemmefra. Tror det er viktig for meg å bremse litt opp når jeg kjenner det slik. Men i morgen Må jeg påan igjen - og håper jeg er bedre til da.
Jeg prøvde jo å presse meg litt med trening i forrige uke på tross av at jeg hadde det utrolig travelt på jobb. Men det var altså ikke så lurt, det, så nå er min nye taktikk å trene når jeg er opplagt. Jaha - smart synes jeg nå... Det fine er at det er akkurat nå det er så travelt på jobben, ut denne uken, så vil det nok bli bedre i neste uke, og også lettere å bake inn trening når jeg er opplagt.
Ønsker alle sammen en flott uke med kjoler og nye bukser, trening og posemat og campingturer!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:04   #1865
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Er det ingen som gidder å babble mer for tiden? Er forresten rimlig lei og daff nå, her jeg sitter. Fikk meg en down-periode. Det tar på gitt!

Håper dere har det bra alle sammen!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:16   #1866
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

hellu

joooo... vil jo egentlig bable i vei!... men rart det der, er ikke like moro å bable i motbakke
Selv om jeg er i rett spor, så syns jeg det er litt hardt for tiden....

Jeg vil være like POSITIV igjen

*jobbemedmegselv*

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:27   #1867
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei, jenter!
Jeg kan gjerne bable litt jeg
Her har vekta stått stille de siste dagene. Føler egentlig at jeg burde gått ned, men jeg tror det lurer meg litt at det bråforsvant to kilo over natta i helga - også har de ikke kommet på igjen.
(Mulig jeg bare bortforklarer også da.... jeg er flink til det...)
Fikk iallefall en kjempefin treningstur på raceren på tirsdag, og i dag er det ny runde

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:35   #1868
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

to kilo over natta.... *drømme*

eller .... 15 kilo over natta *DRØMME*

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:40   #1869
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hehe - jeg var jo på byen da...
Drakk noen glass med rødvin og var suuuupernøye på å drikke et stort glass vann ved siden av hvert eneste vinglass.
Neste morgen var to kilo vekk. (Sikkert væsketap likevel - alkoholen hadde vel jaget ut vannet)

Et par dager senere var den ene kiloen frempå og hilste på en liten tur igjen, men så ble den borte igjen. Den var litt sjenert den kiloen der. Og etterpå har det ikke skjedd noe mer.

Men det jeg da tror har skjedd er at det er disse siste dagene jeg har tatt av fettet som gir utslag på vekta.

Eller så er det bare noe jeg innbilder meg fordi jeg ikke greier å ta inn at jeg ikke har gått ned mere. Men det er greit nok - så lenge jeg er blid og fornøyd...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:45   #1870
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

sjenerte kiloer ja

du får sagt det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 12:10   #1871
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!



Men du - man skal jo styre unna søtstoff mest mulig...
Men jeg synes for å være helt ærlig at mange av ED produktene som ikke er søte smaker hoggorm. Blir det verre å gå ned på ED når man holder seg til de søte rettene?

Koser meg jo glugg ihjelp i øyeblikket jeg, med sjokofrokost, sjokopudding, pannekaker og brownies... Jeg kan ikke skjønne annet enn at i teorien skal det gå greit - men

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 12:19   #1872
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Det skal vel egentlig ikke være noe problem, for produktene inneholder de næringstoffene man trenger, men... som du sier... søtstoffet får vi jo nok av.
men altså... å spise de salte måltidene... er utelukket for meg. Gikk greit i starten, men nå bare byr det meg helt i mot! grusomt!... må da være mulig å lege noe som er mer spislig enn det der!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 12:29   #1873
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg spiser klinet jeg...
Også lager jeg mat til middag.

Legen mente jeg skulle spise tre ED per dag pluss to måltider mat, men det blir for mye - har ikke sjans på å få det i meg. Ikek tror jeg at jeg vil gå ned i vekt da heller.

Så da blir det tre ED og middag, og noen ganger to ED, lunsj og middag.

Da blir kuren mye lettere å følge også - håper bare ikke det resulterer i at resultatet blir dårlig...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 14:38   #1874
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Huggorm....
Tror nok desverre det er helt normalt å gå ned for så å stoppe opp på platåer. Og der kan man bli en stund...

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 15:50   #1875
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg kan stå stille i 5-10 dager før det beveger seg litt igjenn så ikke få panik om du står stille noen dager

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no