Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Noen som har prøvd 30 days shred?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-10, 01:05   #26
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Hvilke type trening er det ? Har alle dere lastet den ned eller har noen kjøpt den og i tilfelle hvor ?

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt

Sist redigert av Karissima : 14-04-10 kl 01:13.
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 03:08   #27
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Hvilke type trening er det ? Har alle dere lastet den ned eller har noen kjøpt den og i tilfelle hvor ?

Har lasta den ned. Søk på torrentz.com så får du opp alle plasser hvor du kan laste den ned fra.

Det er 20 minutter intens trening. 2 minutter kardio, 3 minutter styrke i 20 minutter (ok litt over der) Ingen pauser.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:52   #28
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Du kan få kjøpt det på play.com også. Koster ca 65 kroner der, inkludert frakt

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:58   #29
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Du kan få kjøpt det på play.com også. Koster ca 65 kroner der, inkludert frakt

Det var jo utrolig billig da Er det ingen nettsider som har en videosnutt av den ? Har prøvd å søke litt rundt men finner ingen

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:07   #30
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Det var jo utrolig billig da Er det ingen nettsider som har en videosnutt av den ? Har prøvd å søke litt rundt men finner ingen

http://www.youtube.com/watch?v=6WSPkxYX2Xc

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:27   #31
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

http://www.youtube.com/watch?v=6WSPkxYX2Xc

Takker Trener zumba og er jo egentlig fornøyd med den men jeg trenger mer trening for armene enn jeg får der så kanskje det er en ide å kjøpe denne ?

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:58   #32
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Armene får gjennomgå litt ja Jo tyngre "vekter" du bruker, jo bedre.

30 days shred er 3-2-1 trening. Først er det en liten oppvarming også starter det med 3 minutter med styrketrening. Her kombineres store og små muskelgrupper, sånn at det blir mest mulig effektivt. så er det 2 minutter med kardio og runden avsluttes med 1 minutt med coretrening. Så starter det på nytt med 3 min styrke, 2 min kardio, 1 min mage, 3 min styrke, 2 min kardio, 1 min mage også avsluttes det med en liten stretching.

Grunnen til at det er så effektivt er at forbrenningen og heartraten er på topp hele tiden. Under både styrke, kardio og magetreninga. Det går i ett og det er ingen pauser underveis.

Dessuten er Jillian veldig flink til å motivere underveis (selvom man blir litt lei av å høre det samme 10 dager på rad)

Jeg måtte uheldigvis gi meg etter 10 dager, fordi at jeg fikk beinhinnbetennelse. Det ligger latent hos meg, så var ikke noe jeg bare fikk sånn liksom.... Men anbefaler å bruke gode sko både av denne grunnen og fordi at man får stabilisert foten bedre og derfor utført øvelsene mer effektivt enn hvis man er barbeint.

Etter fullført 1. nivå så hadde jeg mistet:
overarm: 1 cm
Bryst: 3 cm
midje: 2.5 cm
hofte: 3 cm
rumpe: 3 cm
lår: 1.5 cm

Anbefaler det virkelig altså!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:07   #33
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Kjempebra resultat du oppnådde , og det bare på 10 dager ?

Jeg har ikke styrke i armene i det hele tatt og huden er så slapp. Hadde vært kjekt om jeg kunne fått stramme opp litt nå når det snart er tid for ermeløse topper Kan ikke akkurat si at det frister slik det ser ut nå

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:10   #34
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Yes! Bare ti dager. Men det var jo da i samarbeid med kostholdet, selvfølgelig
Men det går jo ikke akkurat fort, så

Utrolig morsomt hvor mye sterkere man kan bli på bare 10 dager også!

Nei, den kortermetsesongen nærmer seg altfor fort nå..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:43   #35
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Etter fullført 1. nivå så hadde jeg mistet:
overarm: 1 cm
Bryst: 3 cm
midje: 2.5 cm
hofte: 3 cm
rumpe: 3 cm
lår: 1.5 cm

Anbefaler det virkelig altså!

Wow! Høres fantastisk ut!
Jeg skal teste den i dag! Gleder meg litt!

Jeg lasta ned en video i går, og den varer totalt i 1 time og 20 minutter.
Fikk ikke sett hele greia, men så at 1. "treningsøkt" var ferdig etter ca 20 minutter, hva kommer etterpå?
Skal denne 20-minuttern følges i alle 30 dager, eller avanserer man kanskje...
Kankskje jeg bare skal google litt ja

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:45   #36
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Wow! Høres fantastisk ut!
Jeg skal teste den i dag! Gleder meg litt!

Jeg lasta ned en video i går, og den varer totalt i 1 time og 20 minutter.
Fikk ikke sett hele greia, men så at 1. "treningsøkt" var ferdig etter ca 20 minutter, hva kommer etterpå?
Skal denne 20-minuttern følges i alle 30 dager, eller avanserer man kanskje...
Kankskje jeg bare skal google litt ja

nivå 1 skal du holde på med i 10 dager, så kommer nivå 2 som skal vare i 10 dager også nivå 3 i 10 dager blir tyngre for hvert nivå da.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:57   #37
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

nivå 1 skal du holde på med i 10 dager, så kommer nivå 2 som skal vare i 10 dager også nivå 3 i 10 dager blir tyngre for hvert nivå da.

Tusen takk!
Jeg merker at jeg er skikkelig gira, og dette skal jeg gjennomføre asså!
Skal til og med kjøpe meg noen gode sko etter jobb i dag!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 13:48   #38
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Det mange glemmer når de skal gå ned i vekt og begynner å trene er styrketrening. Styrketrening er seriøst undervurdert av særlig oss damer, så vi drar på Elexia og går på step og klatrer på ellipsemaskinen vi, mens gutta stønner og løfter en halv meg med høyrearmen og så igjen med venstrearmen.

Jeg husker ikke riktig hvor jeg leste det, men det var nå en eller annen plass, en som skrev "du kan gå på spinning og step, dans og aerobic så mye du vil, men har du ikke styrketrening som en del av treninga di kommer du til å gå opp i vekt igjen." Det var jo ett ganske bastant påstand, men han har delvis rett, sånn egentlig

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 15:08   #39
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Derfor er 3-2-1 treninga så genial. Man får maks ut av styrkedelen og maks ut av kardiodelen også er det jo over på 1-2-3! Jeg synes styrketrening er så kjeeeedeeeeeeeliiiiig, men når det er 25 intense minutter så er det jo så enkelt og greit.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 16:40   #40
crystall
Seniormedlem
 
crystall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 35
Innlegg: 672
crystall er ny på veien

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Det mange glemmer når de skal gå ned i vekt og begynner å trene er styrketrening. Styrketrening er seriøst undervurdert av særlig oss damer, så vi drar på Elexia og går på step og klatrer på ellipsemaskinen vi, mens gutta stønner og løfter en halv meg med høyrearmen og så igjen med venstrearmen.

Jeg husker ikke riktig hvor jeg leste det, men det var nå en eller annen plass, en som skrev "du kan gå på spinning og step, dans og aerobic så mye du vil, men har du ikke styrketrening som en del av treninga di kommer du til å gå opp i vekt igjen." Det var jo ett ganske bastant påstand, men han har delvis rett, sånn egentlig

Jeg er så enig!
Jeg har alltid elsket styrketrening, er verre å få med meg på noe som heter kondisjonstrening for å si det sånn...(Har skjerpa meg litt i det siste) Føler meg ganske ensom som eneste jente inne i frivekt delen av senteret hehe..
Det beste med styrketrening er jo at man får mye finere kropp med det. Ikke at man blir veldig muskuløs, det skal MYE til før en dame blir det, men man blir fastere i fisken, strammere
Pluss at mer muskler = høyere forbrenning

__________________
Delmål 1: 90 kg - Delmål 2: 85 kg- Delmål 3: 80 kg - Delmål 4: 75 kg - Det ultimate målet: 70 kg


Min Journal
crystall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 19:24   #41
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Hehe.. Ser ut som om "shredding" sprer seg her inne på lavkarbo også... Hehe.. Men ja, det ER jo god trening men jeg har enda ikke hatt mot til å prøve meg ettersom jeg bare er i min 3.uke i ketose og tror ikke jeg har energi nok til å gjennomføre programmet.. Men når formen kommer seg litt er jeg i gang jeg også!!!! Lykke til alle sammen som skal begynne - vær forberedt på at det gjør VONDT de første dagene...

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 15:58   #42
HapiLatte
Juniormedlem
 
HapiLatte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 55
Innlegg: 35
HapiLatte er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Noen som vet hvor tunge manualene de bruker bør være? Jeg startet i dag og det skal bli spennende å se effekten av dette. Blir antagelig skikkelig støl i morgen. Det er mye tyngre enn det ser ut til. Men dette skal jeg klare.

Dag 1 av "30 day shred".

__________________


HapiLatte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 20:45   #43
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Opprinnelig lagt inn av HapiLatte, her.

Noen som vet hvor tunge manualene de bruker bør være? Jeg startet i dag og det skal bli spennende å se effekten av dette. Blir antagelig skikkelig støl i morgen. Det er mye tyngre enn det ser ut til. Men dette skal jeg klare.

Dag 1 av "30 day shred".

Jeg fant et sted der det stod "3lb are fine, 5 are better if you can hang."
Altså; 1,36 kilo er greit, 2,26 kilo er bedre hvis du kan henge med.
Noe sånt

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 21:51   #44
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Men er dette 30 dagers styrketrening i strekk? Ingen hviledager? Musklene skal vel ha hviledager for å restitueres?

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 13:07   #45
Guttem@mm@
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 13
Guttem@mm@ er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Jeg har valgt å trene 30 day shred 3 dager i uka og annen aktivitet de andre dagene. Jeg vil sikkert da bruke lenger tid på "krympingen" men for meg er det viktig å ha dager til restitusjon av muskler samt at kroppen min er totalt utrent så for at jeg skal ha størst mulig sjanse til å gjennomføre vektnedgangen og komme i form denne gangen er det _viktig_ å ikke starte så hardt at jeg "sprekker" men at dette er noe jeg kan holde over laaaaang tid Som variasjon går jeg turer i hurtig tempo og i ulikt terren og jeg sykler både inne på ergometersykkelen og ute

Det viktigste for meg nå er å komme i gpd for slik at trening blir en del av hverdagen og ikke bare en happening mens motivasjonen er på topp...

Men dere som trenger del 1 i 10 dager for så å bytte til del 2: Sier hun ikke i programmet noe sånt som at når du føler deg klar for det skal du bytte til del 2? Altså at man ikke nødvendigvis må bytte etter 10 dager men at man skal kjenne på kroppen og presse seg slik at økten til enhver tid er krevende og utfordrende og når man da trenger større utfordring gå videre til del 2 og deretter del3?

__________________
Trener med Jillian! Spiser sunn mat og håper å gå ned 30 kg på sikt. Første delmål er 10 kg ned!
Guttem@mm@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn kropp og mosjon! Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 02:48   #46
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Drar opp en litt "gammel" tråd

Når jeg har lastet ned denne og ønsker å ha den over på tv-en. Holder det med å brenne den over på dvd-r cd? Jeg er helt D-U-M når det kommer til slike ting. Musikk går fint, men filmer o.l ? Der må jeg desverre innrømme at jeg ikke er noe tess

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:01   #47
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Det bør gå å brenne den på en dvd plate(ikke cd). Men noe av det man laster ned lar seg ikke brenne..
Jeg koblet pcen til tv-skjermen, men da trenger du en spesiell kabel. Et annet alternativ er å bare se på dataen når du trener. Det gjorde jeg i sommer da jeg var på ferie. Jeg hadde med meg mini-pcn, så det ble litt smått...men det gikk fint!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:39   #48
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

du er og avhengig av at dvd spilleren din kan spille av det formatet. Det er ikke alle som kna det! Prøv!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:56   #49
Akat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 21
Akat er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred??

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Lastet ned den der 30 day shred. Jeg så på filmen først og tenkte at det fikser jeg jo lett, jeg er jo godt trent. Styrkedelene gikk helt greit men holdt på å dåne under kondisjonsdelene. Hvem visste at to minutter tok så lang tid

Jeg ble søkksvett. Skal prøve i 30 dager og se hva som skjer

Hvor lastet du ned den? Fikk lyst til å prøve jeg også!!!

Akat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, men lite stivelse og gjær Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:59   #50
Akat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 21
Akat er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

hehe...sorry, så at noen hadde svart lengre opp... Torrentz it is...

Akat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, men lite stivelse og gjær Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd? sara Spørsmål og svar 21 02-10-09 12:53
Noen som har prøvd pinnekjøtt? quebec Ketolysekuren 19 29-06-08 15:11
Noen her som har prøvd 5-htp ...? Borealis Kosttilskudd 22 22-03-07 20:46
Noen som har prøvd epilator? mofe Generell diskusjon 15 13-07-05 23:17
In Zone - noen som har prøvd? turid Kosttilskudd 17 19-05-04 21:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no