Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-04-10, 15:04   #26
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Hei hei!

Ja, vekter/manualer og DVDen (eventuelt laste ned fra nettet, det gjorde jeg.)
Vet ikke om man får kjøpt den i Norge.

Her er en youtube-snutt så du får et inntrykk: http://www.youtube.com/watch?v=fuJcM93v9AY

Hvis du ikke har vekter er det helt sikkert mulig å bruke 1/2-litersflasker som du fyller med vann.

Bli med, bli med, bli med

Skal sjekke det ut når jeg kommer hjem. Har uansett tenkt på å skaffe vekter lenge, og nå har jeg en god grunn. Tenker jeg skaffer vekter i morgen

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 16:13   #27
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Jeg begynte med dette opplegget på mandag. Trodde jeg var i OK form for jeg jogger 5-6 km 2-3 ganger i uka og trener en del styrke utenom, men disse 20 minuttene fikk meg til å innse at formen ikke er helt på topp. Jillian Michaels er rå, forstår godt at deltakerene på Biggest Looser ligger å spyr i buskene etter trening med henne

Jeg tok alle mål på armer, bein midje og bryst. Skal måle igjen når jeg er ferdig med nivå 1 (10 dager) og se om det har gitt resultat (gir tilbakemelding). Jeg har sluttet og bry meg så mye med vekta, cm er minst like viktig (om ikke viktigere). Målet er minst en str. ned for jeg skal på shopping i London etter 17.mai

Har lest på diverse fora at dette virkelig funker dersom man følger opplegget konsekvent, gir jernet og ikke gir opp. For min egen del synes jeg ikke det er noen unnskyldning for ikke å ha tid til å trene KUN 20 min. til dagen. Spesielt ikke med tanke på all den tiden som jeg tilbringer i sofa/stol med bok eller tv. Nei det er bare dårlige unnskyldninger for ikke å gjøre det og det gjelder nok svært mange som sier at de ikke har tid - er nok heller viljen det går på Dessuten denne treningen er rask, enkel og gøy.

Lykke til jenter, skal bli gøy å høre hvordan det går med folk. Stå på

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 16:19   #28
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Er de sendt fra lager/butikk?
Jeg kan godt hjelpe deg steg for steg med nedlasting hvis du vil asså.

Jeg kan godt trenge denne hjelpen - har prøvd, uten å lykkes....
Og vil gjerne bli med dere

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 17:59   #29
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Jeg kan godt trenge denne hjelpen - har prøvd, uten å lykkes....
Og vil gjerne bli med dere

Går ut i fra at det er nedlastning du vil ha hjelp med?? Hadde ikke gjort det selv før jeg lasta ned 30 days, men det gikk ganske greit. Sender deg en privat melding med bruksanvisning for de er ikke så glad i at vi legger ut torrent-linker o.l. her på forumet.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 18:56   #30
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Har sett youtube klippet nå - ser hardt ut men det er jo verdt et forsøk! Mannen sier han skal forsøke å laste det ned til meg, så da kan jeg sette i gang på søndag eller mandag tenker jeg Gleder meg til å prøve.. skal ikke reise vekk heller så det bør gå ganske bra

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 19:04   #31
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av BlirFjong, her.

Har sett youtube klippet nå - ser hardt ut men det er jo verdt et forsøk! Mannen sier han skal forsøke å laste det ned til meg, så da kan jeg sette i gang på søndag eller mandag tenker jeg Gleder meg til å prøve.. skal ikke reise vekk heller så det bør gå ganske bra

Har sendt deg en privat melding me et lite tips

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 21:03   #32
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Går ut i fra at det er nedlastning du vil ha hjelp med?? Hadde ikke gjort det selv før jeg lasta ned 30 days, men det gikk ganske greit. Sender deg en privat melding med bruksanvisning for de er ikke så glad i at vi legger ut torrent-linker o.l. her på forumet.

Tusen takk
Nå er jeg i gang! Har jeg forstått det riktig at det samme programmet skal gjøres hver kveld? I hvor mange dager ?

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 21:24   #33
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Er de sendt fra lager/butikk?
Jeg kan godt hjelpe deg steg for steg med nedlasting hvis du vil asså.

Tusen takk :-) setter veldig pris på om en av dere kunne sende meg en privat melding med oppskrift på nedlasting - er så motivert for å starte nå!

Søndag feks hadde vært perfekt oppstart for meg...

Når de DVDene en gang dukker opp får jeg tre ulike Jillian programmer, så vil nok få bruk for dem uansett om jeg laster ned

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 23:09   #34
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Tusen takk
Nå er jeg i gang! Har jeg forstått det riktig at det samme programmet skal gjøres hver kveld? I hvor mange dager ?

Hvert nivå (3 stk) skal gjøres i 10 dager hver eneste dag uten pause. Du trenger matte og 2lb/0,9 kg eller 5lb/2,3 kg vekter. Begynn med de letteste dersom du er utrent for programmet er ganske heftig. Så begynner du på Level 1 osv.

Det varer kun 20 min og det er derfor det er så intenst. Det er ikke lagt opp til pauser, men det er derfor det er så effektivt også. For å få full effekt må man følge dette slavisk i 30 dager, men det skal visstnok være unødvendig med annen trening. Når man har fullført 30 dager, kan man mixe og matche de ulike nivåene alt etter dagsform og hvor mye tid man har til rådighet.

Lykke til

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 11:22   #35
Dortemor
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Hedemarken
Innlegg: 124
Dortemor er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Tøffinger
Tenkte jeg skulle følge med på hvordan det går med dere. Har dessverre ikke tid (eller egentlig ork) til å følge et så strikt opplegg akkurat nå (kall det gjerne en unnskylding), men om en drøy måned letter arbeidsmengden betraktelig, og da er det muligheter. Innen den tid er dere kanskje ferdig, men da har dere jo erfaringer som andre kan dra nytte av. Lykke til alle sammen Prøver meg på litt Zumba i mellomtiden, jeg..

__________________


Dortemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 12:27   #36
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Hmmm, tid til Zumba, men ikke Shred.. Hmm. Høres ut som en DÅRLIG unnskyldning, ja

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 12:57   #37
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hmmm, tid til Zumba, men ikke Shred.. Hmm. Høres ut som en DÅRLIG unnskyldning, ja



Lillemy71; Har du laga "oppskrift" på nedlasting?
Da kan kanskje du hjelpe dersom noen flere trenger hjelp?

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 13:04   #38
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 3 og 4

Trening 3
Vi venta middagsgjester 60 minutter etter jeg starta treningsøkta, men jeg rakk både trening og dusj
Følte meg like sliten som på dag 2, men jeg stressa litt i huet også pga gjestene som skulle komme.

Trening 4
Jepp, den er ferdig! Jeg syns tiden gikk overraskende fort, og jeg begynner å "kjenne" programmet litt.
Tok noen få "drikk-en-slurk-vann-pauser", men ingen tisse-pauser som jeg har gjort dag 1, 2 og 3.
Ble sliten, men hadde god pust til å snakke med samboer etter endt økt.

Var forferdelig støl i mage og lår i går. Myyye bedre i dag!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 13:53   #39
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Jeg slenger meg på, begynner i dag
Etter en periode med kikhoste er jeg klar for å begynne å trene igjen. Ikke mye lett å trene når man hoster opp lunger bare man tenker på å anstrenge seg
Hvordan får dere til sånn bmi/vekt/fremgang signatur?

Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 14:43   #40
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Da er jeg ferdig med dag 1

Veldig artig og det gikk veldig raskt. Ble god og sliten - men ikke uutholdelig.
Siden jeg reiser til Danmark med danskebåten i morgen og skal være der til fredag kveld, er dette det ultimate program å ha med seg.
Pc'en skal jo med allikevel og 20 minutter på hotellrommet enten før frokost eller på ettermiddagen, det skal jeg klare!

Skal bli spennende å se framover....

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 15:02   #41
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Alva87, her.

Jeg slenger meg på, begynner i dag
Etter en periode med kikhoste er jeg klar for å begynne å trene igjen. Ikke mye lett å trene når man hoster opp lunger bare man tenker på å anstrenge seg
Hvordan får dere til sånn bmi/vekt/fremgang signatur?

Fint at du blir med!
Se her for å få hjelp til ticker

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 15:04   #42
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Da er jeg ferdig med dag 1

Veldig artig og det gikk veldig raskt. Ble god og sliten - men ikke uutholdelig.
Siden jeg reiser til Danmark med danskebåten i morgen og skal være der til fredag kveld, er dette det ultimate program å ha med seg.
Pc'en skal jo med allikevel og 20 minutter på hotellrommet enten før frokost eller på ettermiddagen, det skal jeg klare!

Skal bli spennende å se framover....

Vel overstått 1. dag Bra det gikk bra!
Lykke til med trening på hotellet, kult at du ikke lar deg stoppe av det!
Kos deg i Danmark - er det ferie, eller kanskje jobb?

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 15:16   #43
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei
Question

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Fint at du blir med!
Se her for å få hjelp til ticker

Takk for det, tror jeg fant ut av det

Er det noen som vet sånn ca hvor mye kalorier som forbrennes ila en økt med Jillian?
Har nettopp spist litt, nå skal jeg vente til maten har sunket før jeg setter igang

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 15:21   #44
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Vel overstått 1. dag Bra det gikk bra!
Lykke til med trening på hotellet, kult at du ikke lar deg stoppe av det!
Kos deg i Danmark - er det ferie, eller kanskje jobb?

Takk for det, Mosepjusk

Det er jobb - jeg er prosjektleder i et prosjekt hvor jeg med jevne mellomrom må være en uke i Odense. Håper på sol,vårvarme og utevin

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 15:28   #45
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Alva87, her.

Er det noen som vet sånn ca hvor mye kalorier som forbrennes ila en økt med Jillian?
Har nettopp spist litt, nå skal jeg vente til maten har sunket før jeg setter igang

Aner ikke, dessverre. Jeg har ikke noe peil på kalorier, hehe!
Lurt å la maten synke litt ja!

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Takk for det, Mosepjusk

Det er jobb - jeg er prosjektleder i et prosjekt hvor jeg med jevne mellomrom må være en uke i Odense. Håper på sol,vårvarme og utevin

Åh, så spennende! Stemmer for sol og utevin jeg også

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 16:21   #46
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dortemor, her.

Tøffinger
Tenkte jeg skulle følge med på hvordan det går med dere. Har dessverre ikke tid (eller egentlig ork) til å følge et så strikt opplegg akkurat nå (kall det gjerne en unnskylding), men om en drøy måned letter arbeidsmengden betraktelig, og da er det muligheter. Innen den tid er dere kanskje ferdig, men da har dere jo erfaringer som andre kan dra nytte av. Lykke til alle sammen Prøver meg på litt Zumba i mellomtiden, jeg..

Hehehe skikkelig dårlig unnskyldning ute og går her

Jeg har min dagjobb som jeg tilbringer minimum 8 -10 timer på hver dag. I tillegg jobber jeg med en doktorgrad og sitter og skriver avhandling. I tillegg skal jeg ha tid til familie og venner, så det er ikke mye tid til trening sånn egentlig - men det er nødvendig for å holde, ikke bare kroppen, men hodet i form. Dessuten er dette opplegget genialt, for jeg trenger ikke mer enn ca 45 min på og skifte, sette opp pc, utføre prog også dusje. Får ikke tid til så kort og effektiv trening dersom jeg skal på studioet.

Også en liten pekefinger og moralpreken til dere som ikke har tid - hvor mye tid tilbringer dere i sofaen forann tv'en?? Kom igjen opp og hopp

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 16:24   #47
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.



Lillemy71; Har du laga "oppskrift" på nedlasting?
Da kan kanskje du hjelpe dersom noen flere trenger hjelp?

Har sendt forklaring på nedlasting til et par stykke her inne ja, så det er bare å gi lyd dersom det er flere som trenger hjelp. Sender det kun privat for de er ikke så glad i at vi legger ut torrent-linker her på forumet.

Nå må jeg støvsuge også er det trening. God helg

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 16:48   #48
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

siden jeg ikke var hjemme før 02.45 i natt ble det ikke trening i går. Jeg har derimot tatt to på rappen nå, så det får være bra nok. Sliten hvertfall! Ikke bare bare å være en smule fyllesyk å tvinge meg til dette her kjenner jeg!

__________________


Sist redigert av Ferskenbeinet : 17-04-10 kl 17:28.
Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 16:51   #49
Dortemor
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Hedemarken
Innlegg: 124
Dortemor er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hmmm, tid til Zumba, men ikke Shred.. Hmm. Høres ut som en DÅRLIG unnskyldning, ja

Hmmm.. Point taken Men blir nok Zumba etter lyst-prinsippet de nærmeste ukene allikevel. Ække så tøff enda, men jobber med saken... Men blir veldig glad hvis jeg får litt hjelp til å laste ned. Skjønte noen her hadde oppskrift Så kan jeg glede meg til jeg får starta. Og jada, enig LilleMy, men TV-titting er det nok dårlig med tid til ja.. Men lykke til med alle dine gjøremål så får jeg fortsette med mine.

__________________


Dortemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 18:07   #50
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dortemor, her.

Hmmm.. Point taken Men blir nok Zumba etter lyst-prinsippet de nærmeste ukene allikevel. Ække så tøff enda, men jobber med saken... Men blir veldig glad hvis jeg får litt hjelp til å laste ned. Skjønte noen her hadde oppskrift Så kan jeg glede meg til jeg får starta. Og jada, enig LilleMy, men TV-titting er det nok dårlig med tid til ja.. Men lykke til med alle dine gjøremål så får jeg fortsette med mine.

Nå har jeg sent deg forklaring til nedlastning, du kan få kjøpt dvd'en på nettet også til ca kr. 150 inkl. frakt og dersom du ikke skal starte enda har du jo evt tid til å bestille den.

Jeg forstår veldig godt at det er vanskelig å få trening inn i en travel hverdag, når man er trøtt og sliten. Tro du meg jeg har vært der og jeg brukte leeeeeeeeenge på å komme inn i gode rutiner.

Mitt tips er å prøve ulike treningsformer når anledningen byr seg. Finn ut hva du liker også begynn i det, små. Bestem deg for en dag i uka der du skal trene, uansett hva som skjer (kun fugleinfluensa, SARS eller pest er unnskyldning ). Da må du planegge rundt denne ene dagen/timen og når du først har klart å få en time inn på timeplanen blir det mye enklere å få til mer. Spesielt når du begynner å merke effekten av treningen.

Du får finne deg en uke og bestemme deg for at da - da begynner du uansett. Lykke til og ikke jobb for mye nå da - det fører ikke noe godt med seg. Har nemlig prøvd det også jeg

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd 30 days shred? Pearl75 Trening 59 19-07-11 08:55
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 17:23
Spm før start på kur Ella-A Ketolysekuren 8 26-11-09 13:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no