Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-12-10, 22:53   #26
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Jeg kunne nok tatt meg tid. men da hadde det gått utover noe annet jeg heller ville gjort. Jeg trener nada, så jeg bør nok begynne på når jeg får lov av legen. Akkurat nå får jeg ikke gjøre noe pga noen kuler i leveren, så har en grunn til å ikke trene, hehe

Men jeg jobber ekstremt mye, og når jeg da endelig har fri, har jeg lite lyst å bruke tiden på å trene, har nok av andre ting som må gjøres Men jeg vet jeg burde prioritere det. Jeg klarer bare ikke prioritere sånne ting som jeg syns er gørrkjedelige...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 23:55   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Yoga er IKKE ett alternativ, for det syns jeg er så kjedelig er til å dø av sammenligna med bodybalance

Da har du vært på feil yoga-timer! Jeg har trent mye action-pregede timer, men da jeg testet energy yoga ble jeg frelst! Men det er 70% treneren sin fortjeneste og de resterende at jeg aldri har sett resultater så raskt. Fordi kroppen min var utslitt og hadde alt for høyt stressnivå. Yoga senket dette og ga en helt annen styrke og muskelsammenstning som er mye bedre enn før.

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

bruke mer tid enn jeg ønsker på en ting jeg ikke liker.

Har du testet andre typer trening? Trening skal være gøy og gi energi, ikke et ork. Da er det bortkastet og du kan like gjerne bruke tida på andre ting.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 00:02   #28
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Carisma, jeg får energi og en god følelse av å trene, absolutt, og jeg ser ikke ut som det jeg veier, da kroppen er rimelig fast.Det er bra. Men gøy er det ikke. Prøvd mye forskjellig.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 00:05   #29
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Jeg er heldig som syns trening er gøy,særlig da løping.Skjønner godt at de som ikke liker å trene prioriterer andre ting først,selv om de vet trening er sunt.Jeg kunne ikke tenkt meg å spille fotball i like mange timer som jeg løper foreksempel.Kluet er og finne en treningsmåte en liker og syns er gøy og motiverende.





Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 07:40   #30
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Mer enn jeg gjør akkurat nå ja. Men det er fordi jeg ikke får lov å trene nå etter en operasjon.

Sånn ellers så satser jeg på å fortsette å trene 2-3 ganger i uken. For meg blir det et passe kompromiss mellom hvor sunt og kjekt det er å trene og alle de andre tusen tingene som krever min tid. Det er så mye jeg har trent i år, og det fungerer fint for meg.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 11:00   #31
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Tja... Jeg er periode-trener. Trente 2-4 ganger i uka (på egenhånd) i fjor vår, men så skled det helt ut da jeg begynte på lavkarbo og mistet all energi i begynnelsen.

Og så var det dette med tid da... Men nå fra nyttår så blir arbeidstiden litt forandret og det åpner for tid til litt mer trening i alle fall og det skal jeg benytte meg av - om det nå blir styrketrening på stuegolvet, trimsykkel, sykkel i marka eller en real powerwalk. Jogging drev jeg med en periode, men har en hofte som er litt kranglete innimellom så jeg er litt redd for å belaste den for mye. Men prøver å gå en del tur da, gjerne med litt tempo og det føles veldig godt, men nå har det vært -25 her i mange uker og der går grensen altså! Men nå har jeg fått dunparkas av Lille Gubben til jul så nå fryser jeg ikke i alle fall!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 12:21   #32
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

JA.Her har jeg alltid palner om å trene mer,men blir ofte bare med tanken

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 15:33   #33
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Har veldig lyst til og trene mer, men kroppen min klarer ikke.. Med nerveskader i begge armer, og mer metall enn skjelett i beina begrenser det seg sjøl
Prøver og sykle i 15 min hver dag, trene litt med strikker for armene. Og noen minutter på min " magemaskin". Skulle veldig gjerne strammet opp både lår og overarmer, men klarer det ikke..
Men skal i hvertfall fortsette som jeg gjør nå










__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 22:40   #34
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Mitt nyttårsforsett må være og bli kvitt grevinneslengen på armene til sommeren+ slengen på magen

Jeg får ikke sendt bildene til deg, så jeg legger de her så lenge.
De er fra I Form for mange år siden.

Hvis du ikke får kopiert de til maskinen din, så send en PM med en mailadresse til meg, så sender jeg de til deg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 8 uker armtrening.jpg (438,5 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg 8 uker armtrening 2.jpg (411,1 KB, 11 visninger)
__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 22:47   #35
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Jeg vil ikke kalle det et nyttårsforsett (alle vet jo hvordan det er med nyttårsforsetter, alt fortsetter som hør, ha-ha-ha), men jeg skal begynne på et nytt treningsprogram etter nyttår som jeg håper å føle i ca. 6 måneder. Da skal jeg trene styrke og ved enkelte deler av programmer, kondisjon i tre dager, og på de dagene jeg har "fri" fra trening tenker jeg å gå på gruppetimer som yoga og pilates fordi jeg synes det er kjekt, bra for sinnet

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 22:47   #36
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg får ikke sendt bildene til deg, så jeg legger de her så lenge.
De er fra I Form for mange år siden.

Hvis du ikke får kopiert de til maskinen din, så send en PM med en mailadresse til meg, så sender jeg de til deg.

Takk Gracella!! Her skal :grevinneslengen: få bein og gå på

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 22:52   #37
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Klarer du å lese de?? Synes de ble litt små...
Du trenger heller ikke vektstang hvis du har et par manualer.
Jeg trente litt på et senter hvor jeg hadde vektstang og litt hjemme hvor jeg hadde 5 kg's manualer.
Jeg fulgte opplegget nesten helt slavisk, og jeg tok blider for å se om det ble synlige resultater. Og det ble det! Seff så jeg ikke ut som Marit Bjørgan, men jeg fikk bra definerte muskler - og mindre heng.
Lykke til!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 22:57   #38
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Klarer du å lese de?? Synes de ble litt små...
Du trenger heller ikke vektstang hvis du har et par manualer.
Jeg trente litt på et senter hvor jeg hadde vektstang og litt hjemme hvor jeg hadde 5 kg's manualer.
Jeg fulgte opplegget nesten helt slavisk, og jeg tok blider for å se om det ble synlige resultater. Og det ble det! Seff så jeg ikke ut som Marit Bjørgan, men jeg fikk bra definerte muskler - og mindre heng.
Lykke til!

Takk kjære du!Gikk helt fint og lese!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 23:01   #39
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Takk kjære du!Gikk helt fint og lese!

Nema problema!
Du får holde oss oppdatert på hvordan det går
(det er i allefall helt gjennomførbart - da jeg gjorde det, var jeg en av verdens lateste personer....)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 23:33   #40
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg får ikke sendt bildene til deg, så jeg legger de her så lenge.
De er fra I Form for mange år siden.

Hvis du ikke får kopiert de til maskinen din, så send en PM med en mailadresse til meg, så sender jeg de til deg.


Får ikke sett større bilder.. når jeg klikke på så surrer det bare og laster uten at det skjer noe.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 23:36   #41
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Jeg skal begynne igjen med lett trening hjemme, ikke noe fansy, men rett og slett vanlig mage/rygg/ armer osv, for å prøve å styrke en kropp full av betennelser og makkverk

Setter ingen mål, annet enn å fullføre minst 3 dager i uken.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 23:45   #42
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Får ikke sett større bilder.. når jeg klikke på så surrer det bare og laster uten at det skjer noe.

Det var rart, men hvis du sender meg en pm med en mailadresse, så sender jeg deg orginalene mine

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 23:50   #43
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Ellers startet jeg en tråd hvor jeg håpet på "hverdagstreningstips"
Den er her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30055

Jeg liker å "snike inn" litt trening i hverdagen

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 16:14   #44
Thea1980
Medlem
 
Thea1980 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 69
Thea1980 er på en erverdig vei

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Ser at mange sliter med å få tid til å trene, og at det er vanskelig å skjønne hvordan andre får tid til å trene store mengder. Vi er alle forskjellige og har ulike prioriteringer (heldigvis:-)). Jeg bruker mye tid på sykkel og ski fordi det er hobbyene mine og fordi jeg er så heldig å ha masse spreke venner som gjør det samme. Min familietid og vennetid er i stor grad på tur. Og da blir det mye trening. Tror absolutt ikke det er nødvendig for alle å trene veldig mye, balansen mellom familie, jobb, trening og venner skal jo være optimal:-)

Det er ikke nødvendigvis antall timer i uka som avgjør om man har stor effekt av trening, men heller hva man gjør når man trener. Og alt etter hva som er målet, er ulik trening riktig for akkurat deg!

Noen satser på å passe på at hjertet er sterkt - da er kanskje et par dager i uka med intervaller det som passer.

Noen ønsker å øke muskelmassen, trener man effektivt da, trenger man ikke nødvendigvis bruke mange dager på et treningssenter!

Noen vil føle seg bra og få litt mosjon, og da holder det kanskje å gå til jobben noen ganger i uka.

Dere må ikke ha så dårlig samvittighet! Ta med en venn eller ti, kos dere med den treninga dere liker og som passer for dere, og klapp dere selv på skuldra etter en god økt;-) Godt nytt år sunt treningsår, folkens!

__________________




Thea1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 17:23   #45
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

For et fantastisk positivt herlig innlegg TheaJeg hører til i kategorien : vil føle seg bra og få litt mosjonGodt nytt sunt treningsår til deg også!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 17:28   #46
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Sitat:

Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Nei.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 17:32   #47
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Nei.

Du och jag, Ignite. Du och jag!

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:28   #48
Thea1980
Medlem
 
Thea1980 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 69
Thea1980 er på en erverdig vei

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

For et fantastisk positivt herlig innlegg TheaJeg hører til i kategorien : vil føle seg bra og få litt mosjonGodt nytt sunt treningsår til deg også!

Den kategorien tror jeg du deler med veldig mange! Hvis jeg mot formodning skulle bli skikkelig lei av både ski og sykkel, tror jeg at jeg havner der jeg og;-)

__________________




Thea1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 20:04   #49
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Jeg har som mål å trene 3 ganger i uka. Også skal jeg begynne å fokusere på styrketrening.

Og dere som synes det å ikke ha tid er en såååå dårlig unnskyldning: prøv å jobbe 100%, studere 75%, ha et hus å holde orden på og en baby å følge opp og tilbringe kvalitetstid med, i et par uker, og se hvor lett det er å motivere seg til å dra av gårde og trene Klart man alltid finner en time til å trene, men problemet er vel å motivere seg til å dra når man endelig er hjemme og får pustet ut.

Men det er overkommelig

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 21:57   #50
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Jeg kommer ikke til å love meg selv å trene mere. Jeg gjør det som passer meg når det åasser meg. Akkurat nå er det å kose meg i alpinbakken nesten hver dag og tur med hunden.
Har kastet bort for mye penger på treningsstudio, for det er naturen jeg liker.Når vinteren er over tar jeg sykkelen frem.

For meg er det viktig å kose meg med det jeg gjør og ikke gjøre ting fordi jeg må. Da forsvinner gleden fort (når det gjelder trening).

Lykke til med treningsåret alle sammen. Det er viktig å ha mål, men når det kommer til trening tar jeg det litt som det kommer.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyttårsforsett ... frøken Generell diskusjon 9 17-01-10 16:05
Trene? Aphrodithe Trening 2 04-02-09 22:02
trene? cindy Ketolysekuren 2 08-01-08 11:55
Å trene susanna Ketolysekuren 11 21-06-06 18:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no